16.časť

811 39 2
                                    

Alison

Adrenalín vo mne vstúpal, ako som sa dostávala bližšie k autu. 

"Hej dievča, ty nevieš ani pravidlá!" Jeden z davu na mňa vykríkol. 

"Ty lúzer!" Niektorí z nich kričali. Zvraštila som obočie dohromady.. Aké pravidlá?

"Hej Alex, čo za pravidlá to hovoria?" Spýtala som sa ho. 

"No.. sú tu pravidlá, ak vyhráš preteky, dostaneš auto," zasmial sa. "No a vzhľadom k tomu, že sa to nestane, tak mi budeš musieť dať peniaze, koľko budem chcieť," uškrnul sa. Oh.. to ešte uvidíme. 

"Hej, a ked vyhrám ja, dostanem auto?" Poklepkala som to auto a on prikývol. "Dúfajme, že vyhrám.." Uškrnula som sa vliezla do auta. Nikdy som nerobila nič takéto. "Nemá to auto nejaké čudné vnútro?" Zarevala som na Alexa. 

"Všetky moje autá majú Nitro." Odpovedal mi. Pozrela som sa na dvoch, ktorí fandili Alexovo meno. Ale ja som sa aj tak neprestala usmievať. On je absolútne predsvedčený o tom, že vyhrá tento závod. A ja si myslím, že to takto nebude. Toto je po prvýkrát , čo som sa chystala urobiť niečo také šialené. Ja nemám šancu na výhru. Môj adrenalín nemohol prestať prúdiť v mojom tele. Mala som pocit, že sem patrím, na toto miesto, tu by som mala stráviť všetky svoje dni. Oproti mne sa ukázalo veľmi hot dievča, ktoré držalo v ruke bielu vlajku. Myslím, že nám s tým povie, kedy máme začať. Strčila som kľúč do zapaľovania a auto sa rozsvietilo. Usmiala som sa a žmurkla na Alexa.

"Pripraviť sa" 

"Pozor" 

"Štart!"

Sľapla som na plynový pedál tak silno, ako som len mohla. Alex urobil to isté a počula som ako povedal niečo ako: maj sa. Potom si vytiahol okno na aute. Išiel tak rýchlo. že som ho v niekoľkých sekundách nevidela v dohľade. 

"Stlač to tlačidlo, ktoré máš pri rádiu." Vykríkol niekto. Pozrela som sa na červené tlačítko a stiskla som ho. Auto sa zrýchlilo, ako nikdy predtým. Videla som Alexovo auto a pritskla som sa na neho. Teraz bol on za mnou a ja som milovala tento pocit. Mal nahnevanú tvár a išiel rýchlejšie ku mne. Zastonala som. Je fakt dotieravý. Pozrela som sa na neho, ked som sa otočila po ceste a zastavila som vedľa tej hot baby, ktorá nás odštartovala. Zastavila som sa a musela som čeliť naozaj niečomu nečakanému. Išla som do toho a moje auto zastavilo na cieľovej čiare. To všetko sa zdalo, ako keby som bola v spomalenom filme. Alexovo auto konečne zastavilo a všetko naokolo stíchlo. Mohla som počuť len to, ako pracovali motory. Vytiahla som kľúče a vystúpila som z auta. Všetci boli v šoku. Otočila som sa a pozrela som sa na Alexa. Podal si so mnou ruku. 

"Vitaj v klube." Uškrnul sa. Zvraštila som obočie. Dav jasal ako šialený. "Od tejto chvíle ťa tu očakávame pretekať každý deň, a auto je tvoje." Chytila som kľúče, ktoré mi hodil a vyšla som po ceste vedúcej k Tomasovi a Miley. Obaja mali čeľúste až niekde na podlahe. 

"Čo sa deje" Spýtala som sa. Ešte stále sa nepohli. 

"Ako to sakra robíš?" Spýtal sa ma naštvane Tomas. 

"Ach, len som sa unášala a obrátila na Nitro." Vykríkla som a zamierila som si to k môjmu novému auto. 

"Takže nepôjdeš so mnou?" Spýtal sa ma Tomas. Pokrútila som hlavou. 

"Ja mám teraz auto, bro." Usmiala som sa na neho a nasadla do auta. 

"Idem s tebou." Povedala Miley, ked otvorila dvere na sedadle spolujazdca. Naštartovala som a išla som pri dave, v ktorom všetci tlieskali a jasali pre mňa."Tak toto je super!" Miley zarevala a ja som sa zasmiala. "Porazila si Alexa, tu ešte nikto neporazil v pretekoch Alexa!" A teraz musím nájsť spôsob, ako poviem Justinovi, že som v pretekárskom klube..

Mum's boyfriend is mineOù les histoires vivent. Découvrez maintenant