22.časť

618 33 0
                                    

Alison

Nemohla som vysvetliť svoje šťastie v tomto okamihu. Rada by som vyskočila z 100. poschodia a nič necítila, pretože som bola tak sakramentsky šťastná. Cnelo sa mi po Justinovi, jeho paže boli teraz okolo mňa a ja som chcela, aby ma takto držal navždy. 

"Vieš, že môžeš zostať so mnou u Zacka." Justin sa na mňa usmial a ja som prikývla. No na jednu noc, chcela som cítiť, ako je bez toho, aby som počúvala všetky tieto autá. 

"Hej, Alex." Zakričala som na Alexa, aby ma zahliadol a prešiel ku mne s úsmevom. "Zostanem u priateľa Justina." Usmial sa a prikývol.

"Ale nezabudni, že ťa tu ešte potrebujeme." Zvolal. Buchla som ho do ramena zo srandy.

"Ja to viem," usmiala som sa a objala Justina znova. Ja a Justin sme nasadli do auta a on naštartoval. Je čas ísť na miesto, kde je Zack. Samozrejme Justin mi povedal, kde mierime. Neprestávala som sa usmievať po celú dobu. 

"Čo chceš robiť u Zacka?" Justin sa spýtal.

"Pozrime si film." Uškrnula som sa. 

"To znie dobre." Odpovedal. Zastavili sme vedľa Zackovho domu. "Pod." Justin sa usmial a ja tiež. Milovala som tento pocit. Justin zaklopal na dvere Zacka a my sme čakali približne 2 minúty, kým prišiel otvoriť. 

"Kde si človek?" Justin sa zasmial. Oni urobil medzi sebou s ich rukami pozdrav a obaja sme vošli dovnútra. 

"Vitajte." Usmial sa Zack na mňa.

"Kde je naša izba?" Spýtala som sa ho.

"Prvé dvere vpravo hore." Znova sa usmial.

"Vdaka." Zamrmlala som a rozbehla sa po schodoch hore. Otvorila som dvere a uvidela som útulnú izbu. Jedna posteľ, gauč, tv, stôl a notebook.. a mali sme tiež balkón. Široko som sa usmiala a bežala otvoriť sklenené dvere. Miestnosť voňala vôňou ruží. Videla som, že Zack má naozaj milých susedov. Vonku boli deti, ktoré hrali futbal na tráve a ich mama zalievala kvety. Myslím, že ich otec robil obed. Niečo pripravoval na grile.

"Chceš objednať pizzu?!" Justin zakričal z dola.

"Hej!" Zakričala som späť. Otvorila som skriňu a uvidela som veľa nových šiat. Bolo to roztomilé. Myslím, že Justin toto všetko plánoval. Zasmiala som sa a zavrela skriňu. Bežala som dolu a uvidela som ich oboch a videla som ako sa obaja smejú na niečom v televízii. "Čo pozeráte?" Spýtala som sa. 

"Family guy." Usmial sa Justin a tým odhalil svoje biele zuby. Sadla som si vedľa neho a on si ma pritiahol bližšie. Počuli sme klopanie na dvere. 

"Pizza." Vyštekol Zack šťastne. Obaja sme sa zasmiali. Rozbehol sa k dverám a otvoril ich. A áno, bola to pizza. "Drobné si nechajte." Boli posledné slová Zacka až zavrel dvere. Zack sa vrátil s pizzou v ruke. "Dva kúsky pre vás dvoch a ostatné sú pre mňa," Povedal úplne vážne.

"Čo si sa bláznil?" Justin zdvihol obočie.

"Dobre tri." Zack otvoril krabicu s pizzou a ja som z nej schmatla dva kúsky. "Myslím, že Justin si bude musieť postačiť len s jedným." Zack sa zasmial.

"Čokoľvek." Pokrútil očami.

"Ľudia..." Zack sa na krátko odmlčal. "..musíme ísť von."

po milion rokoch nova cast :) bezte si precitat aj moju novu story So Undercover najdete ju v mojom profile (sorry ze pisem bez diakritiky, ale mam nemecky pc a tu viem len tak)

Mum's boyfriend is mineNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ