6.časť

1K 47 3
                                    

Alison

"Áno!" Miley vykríkla. Ona je ako dieťa.. Pokrútila som hlavou pri pohľade na ňu. 

"Pod Ali, upraceme neporiadok, dokým tvoja mama príde domov." Povedal Justin a prešiel ku mne s úškrnom na tvári. Po chvílke som pocítila, ako ma zdvihol do vzduchu a zatočil ma. Snažila som sa udržať vážnu tvár, ale to naozaj nešlo. 

"Daj ma dole. Hned." Varovala som ho, ale on mal stále úškrn na jeho tvári, ktorá vyzerala, že so mnou chce ísť preč..

"Vráť sa Miley." Justin zakričal na moju priateľku. Ešte stále som mu visela cez rameno. 

"Nie!" Kričala som. Miley prišla do izby a smiala sa na nás, ale nič nespravila, aby mi pomohla, miesto toho ma nechala samú s ním.. Neviem čo bude teraz robiť. Otvoril dvere na kúpeľke a vošiel so mnou dovnútra. Moja hlava narazila na dvere. "Au!" Skríkla som. 

"Je mi ľúto." Odpovedal. 

"Môžeš byť opatrnejší?" Spýtala som sa. 

"Ospravedlňujem sa, áno?" Spýtal sa a ja som prikývla. "Prečo si vždy taká?" Spýtal sa. 

"Nemusíš tráviť čas so mnou, tak čo máš za problém?" Otočil si ma zozadu k sebe, takže teraz mal bradu položenú na mojom ramene. 

"Nič, nie tomôj problém, môžeš z toho vycúvať." Strčila som do neho a skoro som pritom padla na zem, ale on ma chytil. "Páčim sa ti?" Spýtal sa vážne. 

"Nie," pokrútila som hlavou a snažila som sa dostať preč z jeho zovretia. 

"To je zlé, pretože ťa mám rád." Teraz sa jeho zovretie uvoľnilo. Nemohla som myslieť na nič iné, len na to, že povedal, že ma má rád. Pozrel sa na mňa a ja som skoro omdlela. Teraz ho mám rada ešte viac. Vyšiel z kúpeľne, ale ja som tam stála a dívala sa na jednu vec. Zrkadlo. Nikdy som si nemyslela, že by ma mohol mať niekto rád... Pokrútila som hlavou a prudko sa vrátila späť do reality. Pritiahla som si k sebe svoju košeľu a vyšla som tiež z kúpeľne. Počula som, ako sa Justin a Miley smiali v kuchyni. Vidím, že sa veľmi dobre bavia.. Usmiala som sa. 

"Kde sú pizze, čo sme objednali?" Spýtala som sa. 

"Je ich ešte pár, ale ty nedostaneš žiadny." Justin vykríkol. 

"A prečo?!" Skríkla som. "Ja som nič neurobila!" Argumentovala som. 

"Ty si ma mala pobozkať." Povedal Justin. Miley prikývla. "Už som hovoril Miley, že ťa mám rád." Zvolal. 

"Áno, obávam sa toho." Viac toho však aj tak medzi nami nebude.. Pretože bude môj nevlastný otec čoskoro, alebo už aj je? Prebehla som na druhú stranu kuchyne a schmatla som telefón. "Fajn, ak mi nedáte, tak si objednám sama." Uškrnula som sa a vytočila som číslo na pizzeriu. 

"Mám ťa rád iným spôsobom, nie ako tvoju mamu. Skončím to s ňou, ak chceš." Justin vykročil smerom ku mne pomaly. 

"Nie, nemám ťa rada." Odstrčila som ho znova. "Mama bude naštvaná a ja nechcem zničiť jej šťastie." Justin vzal telefón z mojich rúk a hodil ho na posteľ. 

"Prepáčte, som tu navyše." Miley sa uškrnula a bežala hore po schodoch.

"Čo tak priatelia s výhodami?" Pobozkal ma na krk. 

"Vdaka, ale nie!" Utiekla som ku schodom. Prečo vždycky musí robiť veci, ako je toto? 

"Premýšľaj o tom!" Zareval. Ako to myslí? Chce so mnou mať sex? Je to mamin priateľ.. Plus nemiluje ma. Chce len moje telo.  Vstúpila som do mojej izby a uviela som Miley. 

"No čo?" Spýtala sa šťastne. 

"Nič sa nestalo, len znovu pokračoval v jeho každodennej rutine, ktorá je že sa so mnou zahráva.." Povedala som jej. 

"On je neskutočne hot! Nehovor, že to len hrá." Vyskočila z postele. "Pretože on nie." Dodala. "Ten spôsob akým sa na teba pozerá, vidno že nie si len hračka, ale chce niečo viac, vieš že si to môžeš vyskúšať, budeš mať taký ľahký vzťah, aj s výhodami.. Ak vieš čo mám na mysli." Miley sa mi to snažila vysvetliť. 

"Ale ja sa bojím, čo ak to moja mama zistí?" Spýtala som sa samej seba. 

"Pozri dievča, naozaj ťa má rád." Miley otvorila dvere. "Idem teraz." Zamávala mi na rozlúčku a zavrela dvere. "Dobrú noc!!" Kričala z chodby. 

Mum's boyfriend is mineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin