24.časť

519 33 4
                                    

Justin

*Po dvoch mesiacoch*

Ja a Ali sme si našli nový byt a ja som sa usadil v automobilke a zatiaľ sa tam máme skvele. Alison sa rozhodla, že chce ísť na vysokú. Bar, ktorý vyhrala pred viac ako dvoma mesiacmi dala Zackovi. Pretože ten blbec nemal prácu. Teraz tam pracuje. Ali odišla do školy pred dvoma hodinami. Bol som pripravený, vzal som si kľúče od auta. Naštartoval som a odišiel do práce. Zastavil som na firemnom parkovisku a potom som počkal pri výťahu a čakal až sa otvoria dvere. Ked sa dvere konečne otvorili tak v nich už stálo nejaké dievča, bola celkom bezchybná, to musím priznať. Usmial som sa na ňu a ona mi úsmev vrátila späť. Konečne som už bol v mojej kancelárii. Bol som trochu ako spolupracovník šéfa v tejto spoločnosti. Ked som sa chystal podpísať nejaké dokumenty, tak mi akurát zazvonil telefón. Volala mi Ali. Usmial som sa pre seba.

"Ahoj zlato." Prehovoril som. 

"Justin, už som doma mačiatko, čo chceš na večeru?" Spýtala sa so smiechom.

"Počkaj, ty sa chystáš robiť večeru?" Spýtal som sa. Zasmial som sa a zároveň zvraštil obočie. Cítil som, ako práve teraz musela prevrátiť oči. 

"Ano, bože nie som hlúpa," odpovedala. Prikývol som, aj ked to nemohla vidieť.

"Uvar čo len chceš, ale tak aby som nemusel objednať pizzu, ked prídem domov." Povedal som varovným tónom.

"Neboj sa, to sa nestane." Odpovedala hrdo.

"Dobre, musím končiť, mám teraz veľa práce." Povedala mi zbohom a ja som umiestnil môj telefón na stôl. Počul som klopanie na dvere. "Podte dalej!" Zakričal som. Dvere sa otvorili a v nich stál môj šéf aj s tou babou, ktorá bola vo výťahu.

"Justin," zvolal. 

"Áno, šéfe?" Spýtal som sa. 

"Toto je Tamara, a ona bude tvoja sekretárka." Usmial sa šéf a vyceril biele zuby. To nebol dobrý nápad. Šéf vie, že chodím s Alison.

"Tak dobre, a kde ju dáte?" Spýtal som sa. 

"Ach, bude v rovnakej kancelárii, ako si aj ty." Vyhlásil šéf. Nie to nie je v pohode.. Usmial som sa. To je na hovno. Tamara sa stále usmievala, ako by mala niečo na pláne. To ma vydesilo. Ale dúfajme, že jej myšlienky nie sú na takej úrovni.

"Justin, pomôž jej usadiť sa, ja pôjdem do svojej kancelárie." V duchu som prevrátil očami.

"Iste boss."

"Môžeš mi pomôcť s krabicami, ktoré som nechala v hale." Povedala dievčenským tónom.

"Dobre." Išiel som do haly a po mojej ľavici som zbadal ružovú krabicu plnú papierov a podobných vecí. Zdvihol som ju a odniesol ju na jej stôl. Vrátil som sa do svojho kresla a chytil do rúk papiere, ktoré som sa chystal podpísať. 

"Hej Justin, nechceš ísť na kávu?"

Mum's boyfriend is mineDonde viven las historias. Descúbrelo ahora