Alison
Sedela som v mojej izbe na gauči a pozerala som sa na televíziu. Dnes je nedeľa, takže to znamená, že nie je škola. Vzdychla som si a zaborila som si hlavu do vankúša. Počula som hlasné klopanie na dvere.
"Otvor, to som ja!" Moja mama kričala. Zastonala som a zdvihla som sa, aby som mohla odomknúť dvere a odhaliť mamu.
"Hej," zamrmlala som.
"Alison ja a Justin sa chystáme ísť navštíviť tvoju babičku, zajtra." Zvolala moja mama. "A... ideš s nami aj ty." Dodala moja mama.
"Ja nie som dieťa mama, môžem sa o seba postarať." Odpovedala som a pokrútila hlavou.
"Justin mi povedal, že máš nových kamarátov." Neznášam Justina v tejto chvíli kurevsky moc...
"Dobre, dobre rob čo len chceš, ja idem von!" Zarevala som, schmatla si tašku a hnala sa k dverám. Justin bol v kuchyni a jedol ako prasa.
"Kam ideš?" Zareval s plnou hubou. Ignorovala som jeho otázku a zavrela za sebou dvere. Tentokrát som sa rozbehla. Správajú sa, ako keby sm bola dieťa. Nemôžem to už dalej vystáť. Zastavila som sa pri najbližšom parku. Chytila som telefón z mojej tašky a zavolala som Miley.
"Čo sa deje?" Spýtala som sa.
"Hej, môžeš prísť a vyzdvihnúť ma, pohádala som sa s mamou." Povedala som.
"Čo sa stalo, kde si?" Spýtala sa.
"Som v parku, asi jeden blok od môjho domu, príd prosím ťa rýchlo!" Zakričala som koniec.
"Už idem!" Skríkla a zavesila. Zastonala som a posadila som sa na jednu z lavičiek a kopla do kameňa, ktorý bol nedaleko. Môj telefón zavibroval, takže to znamenalo, že som dostala sms-ku. Písali mi Justin, že sa mám vrátiť domov, lebo moja mama má o mňa strach a aj on. Zasmiala som sa. On je tak smiešny občas. Napísala som mu späť, aby išiel do riti a dalej som sa smala.
"Pod!" Miley zarevala, takže som bežala k autu. Môj iPhone začal vibrovať, ale miesto toho, aby som ho zdvihla som to nechala len tak.
"Chod," povedala som a ona naštartovala.
"Čo sa stalo?" Spýtala sa.
"Oni sa správajú ku mne, ako keby som bola dieťa!!" Zvolala som.
"Moji rodičia majú rovnaké správanie, ale to neznamená, že musím bežať preč z domu," pokúšala sa mi dohovoriť, ale troška sa zasmiala pri vlastných slovách.
"Nemáš mamu, ako ja, tak prosím ťa radšej drž hubu." Zastavili sme sa pri zastávke pri jej dome. Jej mama mala vždy kvety v ich záhrade, narozdiel od mojej mami, ktorá na záhradu skôr hádže odpadky a potom ich musím upratať. Ona je prakticky ako osiva v zadku. Miley sa mrkla na mňa išli sme do jej domu.
"Hej, pani Wild." Pozdravila som jej mamu.
"Ahoj, Alison?" Spýtala sa, ale ja som nestihla odpovedať, pretože ma Miley ťahala do jej izby.
"Sed tu, idem si dať sprchu." Varovala ma. Položila som si ruky na znamenie kapitulácie. Milujem svoju priateľku. Zvalila som sa na posteľ. Miley išla do kúpeľne a zavrela za sebou dvere. "Prečo tak veľmi nenávidíš Justina?" Spýtala sa. Pokrútila som hlavou.
"Mohla by si sa radšej sprchovať?" Spýtala som sa.
"Nie," pravdepodobne prevrátila očami.
"Prečo si myslíš, že neznášam Justina? Naozaj to tak niekedy je, ale nenenávidím ho.. Vlastne ho mám naozaj rada, ale obávam sa priznať si to. No ja viem, povedal: že ma má rád, ale.. čo ak sa so mnou len hrá?"
"Končím!" Uvidela som Miley vyjsť z kúpeľne s uterákom omotaným okolo jej tela. Vždy mala opálenú pokožku, na čo som veľmi žiarlila. Po niekoľkých sekundách sme obe počuli hlasné zaklopanie na dvere. Miley sa pozrela na mňa, tak ako aj ja na ňu.
"Miley, Alison nevlastný otec je tu!" Jej mama kričala a ja som stuhla. Ako mohol zistiť, že som tu?
Prepáčte, ale ešte ani prvý týždeň neskončil a už sa musím učiť.. takže časti už nebudú tak často nehnevajte sa. No myslím si, že aj vy sa musíte učiť, takže už nemáte tiež tak veľa času čítať, ako to bolo cez prázdniny.
YOU ARE READING
Mum's boyfriend is mine
Fanfiction-Mama často hovorila, že robím len problémy -Chcel som skúsiť niečo iné -Vedela som že to nebude dobrý nápad -Nikdy som si nemyslel, že láska príde z niečoho tak šialeného, ako bolo toto -Ale to čo so mnou robil, ma nútilo aby som pokračovala -Možno...