25.časť

463 45 1
                                    

Ali

Ked som prišla domov tak som skontrolovala schránku a potom som išla do kuchyne. Chcela som niečo navariť.. Chcela som spraviť hoväzdiu pečienku. Ale je tu jeden problém. Musím ísť nakúpiť, až potom to môžem spraviť. Nemám doma žiadne hovädzie mäso. Vzdychla som si a chytila som kľúče od auta, ponáhľala som sa k autu a odomkla som ho. Bola som celkom dobre oblečená, takže som sa ani nestarala o môj vzhľad. Mala som na sebe čierne tričko na ramienká nad ním kožák, úzke rifle a čierne čižmy. Zastavila som na parkovisku a zamierila som k potravinám. Uvidela som, ako sa malé deti hrali s banánmi. Usmiala som sa. 

"Prestaňte!" Skríkla na nich ich mama. Urobili smutnú grimasu a obrátili sa k svojej mame. Usmiala som sa na nich a išla som pohľadať hovädzie mäso. Ked som konečne dokončila nákup, tak som vyšla von z obchodu s taškami v rukách. Zastavila som sa s tvárou tvár k môjmu autu a uvidela som, ako v ňom nejaký pár práve sexuje. 

"Čo to sakra?!" Skríkla som. Obaja vyskočili. "Vypadnite z môjho auta!" Zakričala som. Ako sa sakra dostali dnu? Moju pozornosť som obrátila k chlapcovi, ktorý si vyťahoval košeľu. Pokrútila som hlavou.

"Zabudla si zamknúť auto princezná." Žmurkol na mňa. 

"Chodte okamžite z mojej cesty a vystúpte z auta. Zoberte si všetky veci, chcem sa odviesť domov, aj tak už moje auto od vás smrdí!" Dievča prevrátilo očami. Ja tiež. Zobrali si svoje veci a chlapec na mňa znova žmurkol. 

"Dávaj na seba pozor dieťa." Venovala som mu škaredú grimasu a naštartovala motor. Odišla som domov a konečne začala variť pre Justina. Bola som hotová za pol hodinu a už som čakala len na to, kedy príde. Išla som do obývačky a posadila som sa na pohovku a potom som začala prepínať kanále. Začala som sledovať módnu políciu, čo bolo celkom zábavné. Prešla hodina a Justin stále nebol doma, mal byť doma už pred hodinou.. Ked som sa chystala zavolať mu, tak sa otvorili dvere a on sa ponáhľal po schodoch hore. Zvraštila som obočie dohromady. Bežala som za ním a on vošiel do našej spálne. 

"Zlatko, čo sa deje?" Spýtala som sa pokojne. Vzal si jeho tvár do rúk a zostal ticho. 

"Nechaj ma na pokoji Alison, teraz na to nie je čas," vstal a vstúpil do kúpeľne, trochu za sebou zavrel dvere. 

"Vieš, večera je hotová." S týmto som opustila spálňu. Toto je prvýkrát odkedy spolu bývame a on sa chová takto. Nabrala som si jedlo, posadila som sa a začala jesť. 

Na další deň

Prebudila som sa a zistila som, že Justin nebol v našej posteli. Rýchlo som si umyla zuby, obliekla sa a išla dole. Videla som ho držať pivo v ruke, s ktorým sedel na gauči.. Čo je to s ním? Pristúpila som k nemu a vzala fľašku z jeho ruky. Stále spí. Cítil sa naozaj zle, a potreboval aj sprchu. Neprehovorili sme spolu ani slovo od minulej noci, ale ked sa prebudí bude to bomba. Rýchlo som bežala do kúpeľne a naplnila som vedro, ktoré bolo pod drezom. Za toto zaplatí. Pristúpila som k nemu a obliala celú jeho tvár studenou vodou aj jeho telo. Okamžite vyskočil na jeho nohy. Smiala som sa. 

"Čo máš za problém suka?!" Zareval. Stuhla som a moja tvár zvážnela. "Prep-"

"NIe!" Zarevala som a utekala preč. On s tým vždy musí začínať.

"Ja som to tak nemyslel!" Zareval znova. Nepočúvala som ho a opustila som dom chôdzou na ulicu. Ani neprišiel za mnou. 

Mum's boyfriend is mineWo Geschichten leben. Entdecke jetzt