10.časť

994 45 1
                                    

Alison

Ked som sa prebudila, tak som sa išla obliecť. Dnes je deň, ked pôjdeme do babičkynho domu. Vzdychla som si a zamierila dole. Pozrela som sa na Justina, ktorý sedel na pohovke v obývačke a prevrátila som očami. Ked to uvidel tak urobil to isté, ale trochu s úsmevom na tvári. 

"Dobré ránko beautiful." Moja mama povedala a pobozkala ma na tvári. Necítila som lásku v tejto chvli k nej. No, ked som bola mladšia, vždy som sa maznala s mamou. Ale preto, aká je teraz, tak sa na ňu nechcem ani pozrieť. Išla k Justinovi a pobozkala ho na pery. Hned potom ho silno objala. Videla som ako sa Justinova ruka dotkla maminho zadku. Čo je to za človeka, čo si chce začať ešte aj s jej dcérou? Urobila som na nich divný pohľad a išla som do kuchyne. 

"Musíš sa najesť, potom pôjdeme do domu tvojej babičky." Povedala moja mama, ako prišla ku mne. Prikývla som a položila som si palacinky na môj tanier. Našla som ich v chladničke, samozrejme moja mama ich nemohla spraviť, pretože boli príliš chutné. Justin so mnou nehovoril dnes ráno. Zaujímalo by ma, čo má za problém.. Odomkla som si mobil a uvidela som, že mám jednu sms-ku od Harryho. Napísal mi, že ide do sirotinca pozrieť detičky, lebo im ide zobrať nejaké veci a je zvedavý, či by som chcela ísť s ním. Usmiala som sa zľahka. On je tak sladký a vždy mu záleží na druhých narozdiel od Justina, ktorý nechce nič iné len telo.. Odpísala som Harrymu, že s ním rada pôjdem, ale zajtra, pretože dnes idem k mojej babke. Stlačila som odoslať a napchala som si palacinku do úst. Počula som Justina smiať sa z druhej strany stola. 

"Čo?" Spýtala som sa s plnou pusou jedla. Moja mama sa pousmiala tiež. 

"Máš nuttelu po celej tvári." Zasmial sa, ako sa držal za svoj žalúdok. Pokrútila som očami a stále som žula moje jedlo.

"Vyzerám, ako keby ma to zaujímalo?" Prehltla som a chmatla obrúsok, s ktorým som si utrela tvár. 

"Už si skončila láska?" Mama sa opýtala a ten idiot jej na to prikývol. 

"Budem riadiť!" Zvolala som a schmatla kľúče, ale niekto ma zastavil tým, že ich vzal z mojej ruky. Bol to samozrejme Justin. Venovala som mu smrtonostný pohľad a pýtala som si späť kľúče. Pokrútil hlaovu. "Mami!" Zakričala som. "Justin mi nechce dať kľúče od môjho auta." Povedala som a zvraštila oboče. 

"Vráť mu ich Justin, vidíš že je detínska." Povedala a pokrútila očami. 

"Máš pravdu." Povedal Justin, hodil mi kľúče a chmatol moju mamu okolo pása. Som tak naštvaná. Teraz sa uvidí, kto je naozaj detínsky. Všetci sme zamierili k autu a obaja si sadli na zadné sedadlá. Nemôže to byť ani lepšie. Strčila som kľúč do zapaľovania a naštartovala som auto. Začala som ísť pomaly. Pretože ešte nemôžem ísť 200 km/h, tu to nie je dovolené, pretože malé deti prechádzajú cez cetu. Akonáhle som sa dostala na diaľnicu, tak som sa pozrela do zrkadla a videla som, ako Justin drží moju mamu. Uškrnula som sa a stlačila nohu na pedál plynu. Z tohto dokázala moja mama šalieť. Zasmiala som sa a rýchlosť stále stúpala. 140... 150... 160... 170..

"Chod pomaly!" Kričala moja mama. Môj úškrn sa rozšíril. Teraz vyzerala, ako šibnutá.

"Rob čo tvoja mama povedala!" Justin vykríkol a preliezol na sedadlo spolujazdca. Od 170 som išla na 180 a potom na 190...

"Všetkých nás zabiješ!" Moja mama sa držala za hrud. To je blbosť. Sme na diaľnici a žiadne autá neboli okolo nás. Stále som počula, ako kričia Justin a moja mama. Stlačila som nohu ešte viac na pedál. Teraz idem 200 km/h. Cez zrkadlo som sa pozerala na mamu. Vyzerala, ako by strácala rozum. No, aj tak som stále pokračovala. Len budem mať zážitok. Videla som Justina cez kútik oka. Vyzeral, ako by sa tešil. Pretože mal úsmev na tvári. Usmiala som sa a začala riadiť trochu pomalšie. Nechcem aby moja mama zomrela.

Mum's boyfriend is mineWhere stories live. Discover now