Justin
Sú to už dve hodiny, čo som odišiel z domu. Teraz som v dome mojich priateľov.
"Zack, vravím ti že nemajú penize!" Kričal som na Zacka. Vyzerá to tak, že sa nedostanem cez túto situáciu. Zack zastonal a zvalil sa na pohovku.
"Dobre, ale povedal si, že ak nemajú peniaze, tak im zničíš ich veci!" Zack skríkol.
"No, ja nemôžem rozbiť veci." Odpovedal som mu.
"Aww, miluješ svoju dcéru, aké roztomilé." Zackova tvár sa zmenila od detskej k veľmi vážnemu. "Ty si s nimi kvôli peniazom.. Len získaš peniaze a odídeš odtiaľ, počuješ ma?" Spýtal sa Zack.
"Nie is môj šéf." Odvrkol som.
"Nie, nie som. Ale musíme tieto peniaze dostať do Európy." Obaja sme zostali ticho.
"Dobre, musím sa vrátiť." S tým som vstal z pohovky a urobil naše kamarátske gesto so Zackom. Vyšiel som von a išiel do môjho auta. Naštartoval som a odišiel do domu. Ked som zastavil na červenej, tak som si všimol Alison smiať sa s kamarátmi. Moja krv sa dostávala do varu pri pohľade na nich. Naskočila zelená a ja som so svojím autom zastavil na parkovisku. Ona robí naozaj veľa problémom pre mňa. Vošiel som do baru a zamieril si to k ich stolu.
"Alison." Povedal som varovným tónom. Ali stuhla, ked ma uvidela.
"Čo tu robíš?" Spýtala sa naštvane.
"Kto je to Ali?" Jeden z chlapcov, ktorí boli s ňou sa spýtal. "Ali?" Teraz som sa mu už naozaj chystal tresnúť, ale Alison chytila moju ruku, aby som sa upokojil.
"Ospravedňte nás chalani." Ali ma chytila za ruku a ťahala ma do wc. "Čo tu robíš?" Spýtala sa.
"Len som ťa videl na ceste, ked som išiel domov, tak som sa rozhodol skotrolovať ťa." Zvolal som.
"Klamár!" Stiskla mi ruku.
"Tak čo tu robíš s týmito tromi chalanmi?" Zakričal som.
"Prečo sa staráš? Nie je nič medzi nami, tak neviem prečo ti na tom záleží." Povedala a otvorila dvere od wc.
"Ali!" Zareval som, ako som ju chytil za zápästie. "Ty pôjdeš so mnou!" Vykríkol som a snažil sa ju nadalej držať. Sakra, ona bola silná.
"Nie, ja nejdem!" Namietala a snažila sa odísť, ale ja som ju zdvihol na svadobný štýl a obaja sme zamierili k autu. Stále ma kopala, ale teraz mi to bolo úplne jedno. Položil som ju na sedadlo spolujazdca a zablokoval ju bezpečnostným pásom. Smrtelne na mňa zízala. A ani so mnou neprehovorila, ani jeden slovo, pretože som ju zdvihol. Naštartoval som auto a namieril k domu.
Alison
Ked Justin konečne zastavil auto pri našom dome, tak som zabuchla dvere na aute z celej sily a bežala som do svojej izby.
"Čo sa deje?" Moja mama sa opýtala, ako držala misku s čokoládou. Zastonala som, nechcela som jej to vysvetľovať práve teraz. Bežala som do svojej izby a zavrela za sebou dvere. Kto si myslí, že je? Dobre, je mamin priateľ, ale on nie je môj nevlastný otec ešte. Nemá so mnou nič spoločné. Vzdychla som si a odomkla môj telefón. Chalani, s ktorými som bola v bare boli noví chlapci zo školy. Pozvali ma na pohárik pre ospravedlnenie za ráno. Vzhľadom k tomu, že som schytala so špagetami.
Flashback v škole
"Hej Ali, už si počula o nových chalanoch, ktorí prišli na školu?" Spýtala sa ma Miley, ked prišla k mojej skrinke. Pokrútila som hlavou.
"Nie,"
"No, oni sú tak hot!" Zvolala a ja som sa zasmiala. Vybrali sme sa na obed a posadili sa k nášmu zvyčajnému stolu. "Tam sú." Povedala Miley, ked sme si sadli a ukázala za mňa. Chystala som sa otočiť, ale niekto do mňa vrazil a rozlial špagety po celej mojej tvári.
"Je mi to tak ľúto!" Vykríkol mužský hlas. "Bola to nehoda, prisahám!" Povedal a snažil sa dostať cestoviny z mojej tváre. "Som Harry." Predstavil sa mi. Celá jedáleň sa na nás smiala. Vstala som a zamierila na vécka. Pozrela som sa do zrkadla na seba a uvidela som, že išiel za mnou. "Je mi to naozaj ľúto!" Harry povedal znova.
"Žiadny problém, bola to nehoda." Usmiala som sa.
"Čo by si povedala na to, ak by sme zašli do baru aj s mojimi kamarátmi po škole?" Harry sa spýtal a ja som prikývla.
"Iste," odpovedala som a zostala na véckách.
"Počkám na teba na školskom parkovisku!" Zakričal a ja som sa zasmiala, zdá sa mi byť pekný.
*Koniec Flashbacku*
Začala som písať sms-ku Harrymu. Napísala som mu, aby sa nehneval za to, že som musela odísť a nechala som ho tam. Ked som odoslala správu, tak po chvíli môj telefón zavibroval. Napísal mi že si nemám robiť starosti, lebo aspoň si so mnou mohol dať kávu. Zasmiala som sa na jeho správe. On je milý.
PS :D Pridala som cast- kto koho hrá + ak nezabudnem tak vám budem pridávať k častiam fotky :)
JE LEEST
Mum's boyfriend is mine
Fanfictie-Mama často hovorila, že robím len problémy -Chcel som skúsiť niečo iné -Vedela som že to nebude dobrý nápad -Nikdy som si nemyslel, že láska príde z niečoho tak šialeného, ako bolo toto -Ale to čo so mnou robil, ma nútilo aby som pokračovala -Možno...