Miley
Alisoniná tvár doslova zamrzla.
"Čo tým myslíš, že sa chystá odísť z mesta?" Spýtala sa v čistom šoku.
"Jeho matka sa stáva anorektičkou." Povedala som. Alison zavrela pomaly oči a potom schmatla kľúče od auta. "Kam ideš?" Spýtaa som sa a vstala z postele Ali.
"Musím hovoriť s Harrym." Vysvetlila mi.
"No, ja idem s tebou." Chytila som svoju tašku a obe sme zamierili k autu Ten chalan- Alex sa opýtal Ali, že kam ide, ale ona mu neodpovedala. Alison naštartovala motor a okamžite tlačila na pedál. Po pár minútách jazdy Alison zabočila do ľavej zákruty. "Je to jeden blok odtiaľto." Ukázala som jej, pričom som sa musela držať dverí, pretože auto išlo do prava aj do ľava od toho, ako rýchlo Ali išla. Alison si povzdychla a znovu zrýchlila. Prechádzali sme akurát okolo jej domu, kde jej matka a nevlastný otec vo dvore grilovali. No Ali išla ako na diaľnici, takže si to ani nemohla všimnúť. Ali zastavila pri Harryho dome a obe sme vystúpili, pričom Ali bežala k dverám na ktoré už aj klopala. Rozhodla som sa, že bude lepšie, ak tam teraz nepôjdem, takže som išla radšej späť vedľa auta. Akonáhle Harry otvoril dvere, tak na neho Ali skočila a objala ho. No, samozrejme asi Harry nič takéto neočakával. Alison niečo zašepkala Harrymu, ale ja som to nemohla počuť. Potom Harry prikývol. Ukázal jej aby vošla dovnútra a ona sa na neho slabo usmiala. Obaja išli dovnútra a ja som zostala sedieť tu. Vonku a sama.
Alison
Zašepkala som Harrymu, že sa mu ospravedlňujem a potom ma pozval dnu. Slabo som sa usmiala a vydala sa do domu. Uvidela som jeho mamu, ktorá sedela na gauči. Sakra, bola tak chudá. No na stole mala snád aj tonu potravín, ale nechcela jesť. Sadla som si vedľa nej na pohovku. No ona sa odo mňa trochu odsunula.
"Ako sa máte?" Spýtala som sa.
"Dobre." Povedala slabo. Pokrútila som pri jej slovách hlavou.
"Viete, možno nechcete jesť jedlo, ale hlboko vo vnútri vás, to vaše zdravie potrebuje." Vysvetľovala som jej.
"Ale nemôžem si dať nič do úst, je mi z toho zle." Odpovedala mi.
"Nejedla si tri dni." Harry znel trochu naštvane.
"Dala som si limonádu a vodu." Povedala jeho mama, ako keby to bolo najnormálnejšia vec na svete.
"Pozrite sa, tisíce ľudí umiera, pretože nemajú čo jesť, lenže vy máte. Musíte zostať silná, aby bol na vás Harry pyšný. Mali by ste byť matkou a zostať s ním cez jeho smutné, šťastné alebo osamelé okamihy." Postavila som sa, aby som dočiahla na vyprážané mäso a hranolky, ktoré boli na tanierili a podala som jej ich. Pozrela sa na mňa a urobila takú divnú grimasu. "Jedzte." Zvolala som. Položila si dva hranolky do úst a zavrela oči, pri tom ako prehrýzala. Prehltla a videla som na Harrym, aký je z toho šťastný. "Mali by ste to urobiť aj so zvyškom vášho jedla." Usmiala som sa a vstala. "Harry, môžem s tebou hovoriť?" Spýtala som sa ho.
"Jasne." Odpovedal a išiel so mnou inde, aby nás jeho mama nepočula.
"Pozri, nemusíš odchádzať kvôli tvojej mame, aby dostala dobré liečenie. Dá sa to urobiť aj tu."
"Áno, ja viem." Zrvraštil obočie.
"Nemusíš chodiť čo ja viem do USA, Harry ľudia prichdázajú práve sem s chorobami ako je rakovina a liečiach ich práve tu.." povedala som.
"Alison budem o tom premýšľať, ale teraz bude lepšie ak odídeš." Harry ma vyprevadil a tak som išla. Ja som vážne teraz nevedela, čo na toto mám povedať. Zavrela som dvere a zamierila si to smerom k môjmu autu.
"Konečne." Miley zamrmlala.
"Radšej drž hubu." Varovala som ju.
"Dobre, upokoj sa koza." Naštartovala som a rozbehla sa. Ked sme prechádzali okolo môjho domu, tak som započula niekoho jačať.
"Alison!" To bol Justinov hlas. Čo to sakra má za problém?! "Musíme sa porozprávať." Povedal, ked som sa pri ňom zastavila autom.
"Skvelé!" Miley povedala so sarkazmom v jej hlase.
"Čo chceš teraz Justin?" Opýtala som sa ho, ked som vystúpila z auta.
"Tvoja mama tu nie je, takže myslím, že by sme mali pohovoriť o niečom, čo som urobil pre nás dvoch."
"Počkaj, počkaj, počkaj... odkedy tu je "my"?" Spýtala som sa a zastonala som.
"Môžeš ísť jednoducho len do domu?" Spýtal sa a ja som prikývla. Nie som si istá, čo má vlastne za lubom.. Ale idem to zistiť.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mum's boyfriend is mine
Fiksi Penggemar-Mama často hovorila, že robím len problémy -Chcel som skúsiť niečo iné -Vedela som že to nebude dobrý nápad -Nikdy som si nemyslel, že láska príde z niečoho tak šialeného, ako bolo toto -Ale to čo so mnou robil, ma nútilo aby som pokračovala -Možno...