27.časť

455 47 3
                                    

Alison

Pozerala som sa na Justina a len som dúfala, že to, čo práve povedal, bola lož. Ale ako vždy, ja som si to všimla na jeho očiach, hovoril pravdu. Bolo to jednoduché, mal v očiach ľútosť a vinu.

"Ako si mohol?" Spýtala som sa v šoku. Ešte sa na mňa ani nedokázal pozrieť. Pozeral sa všade len nie na mňa  ticho prehovoril. Proste to prišlo nečakane a on zavrell oči. Pomaly som si zdvihla telo z lavičky. Znovu som sa na neho pozrela a slzy mi stekali po lícach. Cítim, ako keby ma do srdca bodalo tisíce nožov.

"Ali, ja som nechcel p-prepáč." Zavrtel hlavou a plakal. Moja ústa sa otvorili, že niečo poviem, ale nič som jednoducho nedokázala vysloviť. Mlčala som. Miesto odpovede som pokrútila hlavou a začala som cúvať. 

"Kam i-ideš?" Spýtal sa. Otočila som sa a rozbehla sa, bežala som ako ma len nohy mohli niest. Dopadla som na zem a kričala z mojich pľúc a plakala nahlas. Prečo som si toto zaslúžila? Milovala som ho od chvíle, ked som ho prvý krát videla a on takto odplatil moju lásku. Pozrela som sa okolo seba a bola som na opustenej ceste Len niekoľko domov odo mňa. Moje oči sa naplnili slzami všetko sa mi pred očami rozmazalo.Potrebovala som ísť domov. Ale do môjho starého domova. Kde žila moja mama. Nechcela som sa s ňou už nikdy skontaktovať, ale teraz som nemala na výber.

"Musím sa vzchopiť." Zašepkala som si pre seba ticho. Vstala som a schmatla môj telefón a zavolala si taxík a čakala som až príde. Začalo pršať. Bola som premočená a uplakaná. Niekto hlasno zatrúbil a ja som si uvedomila, že to je môj taxík. Bežala som k nemu a vliezla som dovnútra. Povedala som šoférovi kam chcem ísť a on vyrazil. 

"Sme tu," povedal a ja som sa rozhliadla. Pozerala som sa na dom v ktorom som žila predtým, ako som sa zaplietla s Justinom. 

"Ďakujem vám," povedala som a rýchlo mu dala peniaze. Vystúpila som von a prešla naprázdno k domu. Nemala som žiadne kufre. Mala som len môj telefón. Pomaly som kráčala k dverám a zaklopala na ne trikrát. 

"Už idem!" Moja mama zajačala. Jej hlas ma pálil v ušiach. Cnelo sa mi po nej napriek všetkému. Otvorila dvere a vyzerala veľmi odlišne, ako ked som ju naposledy videla. Mala na sebe okuliare. Neudržala som slzy rovnako ako ani ona a obom nám vykĺzli slzy. Objala som ju naozaj silno, stále plakala. 

"Udrel ťa?" Vedela, že to bude mať hned niečo spoločné s Justinom. "Justin nestojí za tvoje slzy." Moja mama mi utrela palcom slzy, ktoré mi tiekli po lícach. 

"Podviedol ma mami." Povedala som jej. 

"Miláčik, milujem ťa, neplač." Povedala mi. "Urob si pohodlie, pripravím ti čas." Pustila ma dnu do domu. 

"Rada by som si dala sprchu."

"V tvojej izbe je všetko pripravené." Usmiala sa. "Vedela som, že sa vrátiš, to je dôvod prečo som stále upratovala tvoju izbu." Prešla ku mne a chytila ma za rameno. "Chod sa teraz okúpať a potom si pozrieme spolu film." Usmiala sa na mňa.

"Milujem ťa mama." Objala som ju.

"Ja ťa tiež milujem Alison." Zavrela som si oči a znova na chvíľku pocítila pocit domova.

Čo myslíte? Spravila Ali dobre, že sa vrátila k mame?

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jul 23, 2014 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Mum's boyfriend is mineTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang