4.časť

1.1K 46 2
                                    

Alison

Bežala som za ním, pretože si vzal môj telefón. Boli sme vonku a naháňali sa vonku okolo domu, bola už noc. Sme ako deti teraz.

"Justin daj mi môj telefón!" Zrevala som na neho. 

"Popros." A teraz naozaj znel ako dieťa. Bežala som za ním a skočila som mu na chrbát. Začala som ho škrtiť a ťahať ho za vlasy. Trhol so sebou od bolesti. 

"Alison prestaň s tým." Varoval ma trochu sa otočil, aby na mňa dovidel. 

"Popros." Povedala som a ruky si vložila späť do jeho vlasov. 

"Čo sa tu do čerta deje?" Opýtala sa moja mama. Ja som rýchlo zoskočila z Justina a schmatla svoj telefón. 

"Hrali sme naháňačku." Uškrnula som sa. A mama mi naletela. Ona je tak hlúpa, ani tomu nemôžem uveriť.. Pokrútila som hlavou, ked som sa zasmiala a zamierila som do svojej izby. Mama a Justin zostali v obývačke. Pravdepodobne sledovali TV. Ľahla som si na posteľ a sledovala som strop. Justin robí veci, ktoré podľa mňa nie sú správne. Prvý krát ma pobozkal na krku, druhý krát mi vzal mobil, čo bude dalej? Chce si so mnou niečo začať? Nedovolím, aby sa to stalo. Cítila som, ako mi zavibroval mobil v náručí. Došla mi sms-ka. Napísala mi Miley. Ahoj Ali, ideš ku mne? :* Odpísala som jej, že nemôžem ale môj telefón po chvíľke zavibroval znova. Prečo nemôžeš? Spýtala sa. Odpísala som jej, že mama s Justinom sú v obývačke a navyše je neskoro a mama by mi pravdepodobne nedovolila ísť. Stlačila som odoslať a potom som čakala čo mi odpíše. Uteč. Presne toto mi odpísala Miley. A bolo to celkom úžasné. Má najúžasnejšie myšlienky, pokiaľ ide o to, aby sme išli von. Obliekla som sa a pomaly som otvorila dvere. Počula som chrápanie mojej mami z izby. Áno! Oni spia. Kráčala som dolu a rozhliadla sa. Bola tma, žiadne svetlo nesvietilo. Otvorila som dvere, ale niekto ma stiahol späť. 

"A kde si myslíš, že ideš?" Ten blbec sa ma opýtal. 

"Do domu mojej kamarátky ty strašidlo." Zdvihla som na neho obočie a potom sa pozrela na moje nechty, ktoré mali teraz ružovú farbu. 

"Ty nikam nejdeš, chod do svojej izby spať." Justin zavrel dvere hrubo. Zastonala som a otvorila ich znova, tentokrát som chcela vyjst. Druhý krát som pocítila ako sa dotkol môjho ramena a nebol to samozrejme nikto iný ako Justin. "Povedal som ti niekedy, aby si to urobila znova?" Spýtal sa.

"Nie," zavrtela som hlavou. Odrazu ma schmatol a prehodil si ma cez chrbát. Ked otvoril dvere na mojej izbe, tak ma položil na posteľ.  "Vážne?" Spýtala som sa. 

"Áno," potvrdil. 

"A čo mám teraz akože robiť, ked mám ísť von so svojou kamarátkou?" Zakričala som. Šiel ku mne a jeho tvár bola centimetre od tej mojej. Díval sa na moje pery, a opatrne sa rukou dotkol môjho zadku. 

"Vieš.." uškrnul sa na mňa. "..mohli by sme byť ľahko spolu, kedže som tvojej mami priateľ a ty si jej dcéra." Môj dych začínal byť čím dalej tým ťažším, ked sa pritiahol bližšie. "Takže začneme?" Tentokrát spojil svoje pery s tými mojími. Vo svojom tele ma zabíjali emócie. Nečakala som, že to urobí. On bude môj nevlastný otec! Zrazil ešte silnejšie pery o tie moje a cítila som, že si pýta prístup s jazykom. Ale ja som mu to nedovolila. Prerušila som náš bozk a perinu som si potiahla k sebe až po krk. "Aww." Povedal Justin. Pokrútila som očami. Vliezol vedľa mňa a pobozkal ma na tvár, predtým, ako mi zašepkal: "Bozkáváš úžasne." Potom sa postavil a vyšiel z mojej izby. Nemôžem uveriť tomu, čo som urobila..

***

Počula som ako zazvonil môj budík, takže som vstala z postele. Išla som urobiť moju rannú rutinu a išla som na raňajky. Videla som ako sa Justin pozeral na mňa z druhej strany kuchyne, kde jedol jeho raňajky. Pomaly som sa na neho usmiala späť. 

"Jedz rýchlo, ideš  neskoro do školy." Povedala moja mama. 

"Pokoj, ved už idem." Povedala som. Rýchlo som si ešte niečo napchala do úst, aby som neodišla s prázným žalúdkom. Pobozkala som ju na tvár a ponáhľala sa von. 

"Zabudla si na niečo?" Justin sa spýtal.

"Nie," pokrútila som hlavou. 

"Pod sem." Povedal. Urobila som to čo odo mňa chcel a divne som sa na neho pozrela, pretože som nechápala o čo mu ide. Pustil z ruky lyžičku, ktorú držal a potľapkal sa po jeho líci s dvomi prstami. "Mal by som dostať pusu tiež, však mami?!" Justin sa opýtal mojej mami a ona prikývla s úsmevom. Dala som mu rýchli bozk na tvár a vybehla som von. Povzdychla som si. Prečo musí byť tak brutálne pekný?

Mum's boyfriend is mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum