Justin
V tomto bode som mal úplný zmätok. Ali ma nenávidela. Nemôžem uveriť, že to čo som urobil bolo pre ňu a pre mňa. Vstal som a ponáhľal sa k našej izbe. Nečakal som, že to bude takto od prvého dňa. Vzdychol som si a pozrel na seba do zrkadla. Čo sa nám stalo?
*Flashback*
Zobral som si svoje veci a chystal som sa opustiť svoju kanceláriu. Usmial som sa pri pomyslení, že sa Alison chystá byť doma a variť večeru pre mňa. Usmial som sa pre seba a schmatol som svoje kľúče."Justin!" Nicole ma prerušila. Otočil som sa a uvidel ju s úsmevom na tvári. Polovica zla a polovica pravdy. "Zamkla som svoje kľúče v aute. Nevadilo by ti, ak by si ma odviedol?" Nemohol som povedať nie. Vzhľadom k tomu, že som bol jej šéf, teoreticky.
"Jasne," usmial som sa späť, ale naozaj som ju mal chuť tresnúť priamo do tváre. Ali na mňa čaká doma, a teraz mám túto babu odviesť domov. "Tadeto," znovu som začal chodiť a prešiel som až kým sme obaja nezastavili pri mojom aute. Nicole sa na mňa pozrela so smädom v očiach.
"Odomkneš ich?" Spýtala sa.
"Hm, áno," odpovedal som a odomkol auto. Obaja sme sa posadili a ja som naštartoval motor. Odišiel som spolu s Nicole.
"Taáák, si slobodný?" Spýtala sa s úsmevom a trocha žmurkla.
"Nie, mám priateľku jej meno je Alison," usmial som sa späť.
"No povedz jej, že má šťastie," povedala mi s nepríjemným tónom v hlase. V duchu som prevrátil očami a dalej pozeral na cestu. Ked sme dorazili k jej domu, tak som zastavil moje auto a ona vyšla von. Zastavila sa pozrela sa na mňa.
"Chceš ísť dalej?" Spýtala sa s úsmevom.
"Nie, ja sa ponáhľam, uvidíme sa neskôr v práci." Odpovedal som.
"Pod Justin, len na päť minút." Urobila na mňa štenacie oči. Rovnako ako ja nenávidím. čo som povedal, ale povedal som to.
"Dobre." Vytiahol som kľúče zo zapaľovania a zamkol som auto. Pomaly som prešiel k domu Nicole.
"Tak, páči sa ti?" Spýtala sa, ked sme obaja vošli do haly.
"Hej, je to tu pekné." Prikývol som.
"Môžeme si sadnúť v obývačke." Povedala a ukázala mi cestu. "Budem hned späť." Povedala a odišla niekam. Pozrel som sa okolo seba a ona mala jej fotky na stenách. Divné. Vstal som a sledoval jej fotky. Bola naozaj krásna, ale mám Alison a budem ju milovať navždy.
"Otoč sa." Povedala Nicole, a ja som sa otočil a uvidel jej telo vo Victoria Secret nohavičkách a podprsenke.
"Nicole ČO-?" Prerušila ma slovami:
"Pst." Zašepkala. "Len sa pohodlne usad." Povedala a potlačila ma na gauč, pobozkala ma na ústa a potom jej pery putovali dolu po mojom krku... Mohol som to zastaviť, ale neurobil som to. Po tom obaja vieme, čo sa stalo. Prestal som sa ovládať a ja som podviedol Alison.
*Koniec Flashbacku*
Nemôžem skrývať tieto veci pred ňou. Rovnako ako ma to bolí, musím jej povedať pravdu. Oblečený som sa ponáhľal k dverám. Chcem nájsť Alison čo najskôr. Ale to bolo nemožné. Nebola nikde v dohľade. Myslím, že budem musieť vziať svoje auto. Nastúpil som do auta a naštartoval som. Pomaly som jazdil a hľadal Ali, ale žiadna Alison.. Otočil som sa doľava a tam bola. Sedela na lavičke a vedľa stromu a pozerala na hviezdy. Vystúpil som a zavrel dvere na mojom aute. Pozrel som sa na jej dokonalú tvár.
"Čo tu robíš Justin?" Spýtala sa.
"Ali musíme si pohovirť vážne tentoraz." Povedal som.
"Justin nazval si ma sukou a ja-" prerušil som ju.
"Ali, len ma počúvaj dobre?" Prikývla.
"Ty ma asi nenávidíš a bežíš preč potom, čo som povedal, ale ja ti chcem naozaj povedať pravdu, dobre?" Vzal som jej tvár do dlaní a pozrel som sa priamo do jej očí. Moje pery sa na sekundu spojili s tými jej. Bol to naozaj jemný, dokonalý bozk. A ja som nemohol očakávať nič viac. Moje oči sa zaliali slzami.
"Alison, podviedol som ťa."
YOU ARE READING
Mum's boyfriend is mine
Fanfiction-Mama často hovorila, že robím len problémy -Chcel som skúsiť niečo iné -Vedela som že to nebude dobrý nápad -Nikdy som si nemyslel, že láska príde z niečoho tak šialeného, ako bolo toto -Ale to čo so mnou robil, ma nútilo aby som pokračovala -Možno...