Alison
"Som doma!" Zarevala som, ked som vošla do domu. Nikto tu je nie. Divné. "Haló?" Spýtala som sa. Počula som niekoho schádzať dole po schodoch.
"Prestaň kričať Ali, ja idem na pracovný rozhovor teraz." Povedala moja mama.
"Aha, takže si si našla prácu?" Spýtala som sa s úsmevom. Pravdepodobne si našla prácu v Starbucks.
"Áno, vlastne budem pracovať v automobilovej spoločnosti." Usmiala sa.
"Wow." Zvolala som.
"Takže budeš musieť otvoriť Justinovi a ukázať mu moju izbu, dobre?" Spýtala sa. Nie.. ale prikývla som.
"Jasné, spravím niečo pre môjho nevlastného otca!" Zasmiala som sa.
"Dobre miláčik, uvidíme sa čoskoro." Zamávala som na mamu a zamierila do mojej izby. Teraz mám otvárať ešte aj dvere pre pána perfektného. Prezliekla som sa zamierila som do kuchyne. Schmatla som si jablko a započula som klopanie. Ponáhľala som sa otvoriť. Uvidela som Justina, ktorý sa práve usmieval, ako idiot. Zdvihla som na neho obočie a vrátila som sa do obývačky.
"Nepomôžeš mi?" Justin sa opýtal, pričom kričal, aby som ho počula.
"Máš pravdu, priniesol si aj nejaké zbrane?" Uškrnula som sa a prešla k nemu.
"Bol by som rád, ak by si mi radšej pomohla." Prevrátil očami. Zastonala som a schmatla jednu z jeho tašiek.
"Prvé dvere vpravo." Povedala som.
"Čo?" Spýtal sa.
"To je tvoja izba ty idiot," odpovedala som mu, ked som si položila tašku na zem.
"Počul som dobre, že si mal nazvala idiotom?" Spýtal sa a ja som prikývla.
"Hej, ty si." Odpovedala som mu.
"Tak dobre, ty si potom suka." Povedal, schmatol svoje veci a išiel do svojej izby a zabuchol za sebou dvere. Čo má sakra za problém? Povzdychla som si a išla som do mojej izby.
Justin
Potom, čo som zavrel za sebou dvere, tak som išiel k posteli, ktorá tam bola. Bola to jednoduchá spálňa, skutočnosť že Hannah bude spať so mnou bolo blázonstvo. Myslel som si že má peniaze. Ale vyzerá to tak, že to nebola pravda, nie som blázon, aby som bol s 33 ročnou ženou.. Ja by som mohol byť jej syn v skutočnosti. Vždy si robí plány, ked sa spolu maznáme, ako si ma vezme a pôjdeme niekde preč bez Alison. Hovorí, že Ali jej lezie na nervy. Niekedy dokonca ľutuje, že má dcéru. Myslím, že Alison je dosť hot baba, a ona je krásna. Nie som si istý, či by som to mal skúsiť s ňou. No nie som si istý, či moje hormóny vydržia neskúsiť to. Počul som klopanie na moje dvere, pravdepodobne to je Ali lebo Hannah by neklopala, je to jej izba.
"Pod dnu." Povedal som. A potom sa Alisonina anjelská tvár objavila vo dverách. Mohol by som sa na ňu pozerať celý deň.
"Ahoj." Povedala ticho.
"Hej." Snažil som sa usmiať, ale asi som stále znel ešte trochu naštvane za to, čo mi povedala.
"Nehovor mi, že.." Varovala ma. "..že si ešte stále naštvaný."
"Dobre."
"Je mi ľúto, že som ťa nazvala idiotom." Povedala ticho.
"Naozaj?" Opýtal som sa sakrasticky. Prevrátila očami a chcela odísť z mojej izby. "Ospravedlnenie sa prijíma." Postavil som sa, chytil som ju za zápästie a otočil ju. Jej telo sa buchlo o to moje. Prvýkrát som sa jej pozrel hlboko do očí. A uvedomil som si, ako bola krásna.
"Hm, môžeš ma nechať ísť?" Spýtala sa. Uškrnul som sa a dal som jej pusu na tvár. Pozrela sa na mňa zmätene a odišla z mojej izby. Sakra, ona je krásna. Rád by som s ňou mal niečo viac, ako len toto. Po chvíli som počul kričať Hannah niekde z dola.
"Mám prácu!" Tiež som počul jej kroky blížiace sa do našej izby. Povzdychol som si a znovu vstal. Otvorila dvere a usmiala sa. "Mám tú prácu honey." Povedala.
"Som rád." Pohladil som ju po tvári. Ale vedel som, že chce, aby som ju pobozkal na ústa. Spravil som to a potom som zamieril do kuchyne. Schmatol som šálku kávy a vošiel som do obývačky. Ali sedela na gauči s telefónom v ruke. Pravdepodobne si s niekým sms-kovala.
"S kým si píšeš?" Spýtal som sa. Hlavu vystrela smerom ku mne a zvraštila obočie dohromady.
"Prečo by som ti to mala povedať?" Spýtala sa.
"No, ja som tvoj nevlastný otec a ty mi to povieš," odpovedal som jej. Pokrútila hlavou a zasmiala sa sakrasticky. Vstal som a chytil jej telefón. Nechal som ju s jej nechápavým výrazom sedieť na gauči a odišiel som.
Justin :DDD on tej chudere nedá pokoj :D Inak podľa vás kto by mal hrať Ali? Píšte mi komentáre, kto by sa na to podľa vás hodil, lebo ja sa fakt neviem rozhodnúť
VOUS LISEZ
Mum's boyfriend is mine
Fanfiction-Mama často hovorila, že robím len problémy -Chcel som skúsiť niečo iné -Vedela som že to nebude dobrý nápad -Nikdy som si nemyslel, že láska príde z niečoho tak šialeného, ako bolo toto -Ale to čo so mnou robil, ma nútilo aby som pokračovala -Možno...