Alison
Zavrela som dvere a zamierila do obývačky, Justin išiel za mnou.
"Hned som späť, počkaj tu." Povedal a bežal po schodoch hore. Sadla som si na gauč v obývačke a rozhliadla som sa. Dali dole obrazy. Už neboli na stenách. Počula som nejaké zvuky zhora. Rýchlo som vstala zo svojho miesta a pomaly kráčala ku schodom. Tam bol akurát Justin, ktorý s niekým telefonoval.
"Ona nemá peniaze Zack, ja ti to hovorím, áno prerušil som aj veci s jej dcérou, nemaj už žiadne starosti." Stuhla som na mieste.
"Čo som to sakra práve počula?!" Vyhŕkla som, čo spôbilo že od laku Justin poskočil. Jeho oči zamrzli na mne a chvíľku tam stál nepohybne.
"Ja-ja-ja.. to čo som práve povedal, nie je to tak ako si myslíš." Koktal.
"Ty si sa kurva hral so mnou a s mojou mamou po celý ten čas kurva?" Spýtala som sa tentoraz a išla bližšie k nemu.
"Nie," odvetil, ale vedela som, že klame. Neudržala som sa a musela som ho udrieť do tváre.
"Ako sa opovažuješ?" Vykríkla som. "Ty zasraný bastard, nemôžem ani uveriť, že som s tebou chcela niečo mať, si úplne nechutný!" Odišla som, ale on sa ma snažil chytiť za ruku. "Neopováž sa ma dotknúť!!" Zarevala som, ako bláznivá.
"Alison, ja ťa naozaj milujem, ale áno, bol som s tvojou mamou kvôli peniazom, lebo som si myslel, že má peniaze, ale ona ich nemá, a ked som sa ju rozhodol opustiť, tak som k tebe začal niečo pociťovať." Vysvetlil mi.
"A čo chceš teraz? Chceš za to Nobelovu cenu?" Prevrátila som očami a vrhla sa k dverám. Silnom som ich zabuchla za sebou. Nasadla som do svojho auta a naštartovala motor.
"A?" Miley sa spýtala.
"Ja nie som v nálade, aby som o tom hovorila, som naštvaná." Naštartovala som auta a odišla od môjho domu. Zabočila som do uličky v ktorej bol Alex a ked som tam zastavila, tak som bežala do mojej izby. Moja tvár bola plná hnevu. Ale neplakala som. Nie som typ dievčaťa, ktoré je také slabé, že začne plakať. Kým som sedela na stoličke, tak som schmatla pohár a hodila som ho o stenu, takže sa rozbil na malé kúsky.
Justin
Prisahám, že som teraz v obrovskej kaši. Alison sa nemala dozvedieť o tejto hre. Ale teraz to bolo už úplne zbytočné hrať. Bol som s jej mamou len kvôli mne. To je dôvod, prečo som sa chcel dostať bližšie.
"Zlatko som doma!" Hannah zarevala.
"Vitaj doma." Odpovedal som.
"Niesiem ti večeru!" Vykríkla znova. "Fast food!" Zvierala ho v rukách a potom mi podala hnedú papierovú tašku do rúk. Hannah začal zvoniť telefón. Zaujímalo by ma, kto jej mohol volať. "Hej," zašepkala a rozbehla sa po schodoch hore. Čo má byť toto do čerta? S kým to hovorí? Hodil som jedlo z mojich rúk na stôl a bežal som hore po schodoch, posadil som sa na zem vedľa spálne, aby som počul čo hovorí. "Miláčik ja viem, budeme schopní spolu utiecť, ked príde čas," povedala pomaly. Čo sakra? Vstal som a vbehol som do našej izby.
"Ty suka!" Zareval som. Vyzerá to tak, že ma podvádza.
DU LIEST GERADE
Mum's boyfriend is mine
Fanfiction-Mama často hovorila, že robím len problémy -Chcel som skúsiť niečo iné -Vedela som že to nebude dobrý nápad -Nikdy som si nemyslel, že láska príde z niečoho tak šialeného, ako bolo toto -Ale to čo so mnou robil, ma nútilo aby som pokračovala -Možno...