Yyyy...nominacja?

1.1K 31 5
                                    


Nawet nie wiedziałam, że są takie nominacje... ;) dziękuję za nią maggie_aggie

Od razu mówię (piszę) ja nie nominuję nikogo, bo nie wiem kogo, nie mam za dużo czasu i wgl to nie wiem....

12 faktów o mnie:

1. Kocham czekoladę w każdej postaci <3 od zwykłych batonów, czekoladek po płynną i w proszku xd

2. Kpop zniszczył mi życie..... Jeśli ktokolwiek z tu obecnych (czytających) zaczyna się w to wkręcać, NIE RÓB TEGO! BROŃ BOŻE!!! NIE ROB BŁAGAM!!

.

.

.

no dobra żartuje, rób co chcesz xd kejpopy to ŻYCIE!!

3. Dzisiaj jest 15 marca to za 13 dni mam urodziny, 16 urodziny (czuje się taka stara)....;"") tak pieknego i cudownego 28 marca 2000 roku przyszła na świat Kamila...

4. Kocham książki w każdej postaci, od ff po ebooki i zwykłe papierowe. Nie rozumiem ludzi, którzy nie czytają nic, nawet inormacji na zwykłym opakowaniu.... no jak tak można żyć??!!

5. Oprócz chinoli słucham wszystkiego co mi się spodoba ;") od rocka, po metal, muzykę klasyczną, jazz xd.

6. Mam twittera ;) jesli ktoś chętny do zaobserwowania to: @cheryyyjano ;"") dam fback ;)

7. Jestem tolerancyjna. We wszystkim ;dd

8. Nie rozumiem fandomów, w których fanki zamiast zająć się swoim idolem wpieprzają się i robią dramy z innym, wyzywają się, obrażają idoli. Nikt nie jest święty, ale każdy prawdziwy fan nie powinien obrażać innego i nie rozumiem po co, robią się zaraz całe te dramy i  jest wojna między fandomami, a każdy pisze, że taki tolerancyjny. Lepiej zajmij się swoim idolem a mojemu daj spokój.

9. Nie wierzę w Larry'ego, nie obrażam ich!!, bo  kpopperki też tworzą paringi w zespołach, ale czasami i niektóre Larries?? (nie wiem jak to się pisze) są strasznie wkurwiające.

10. Kocham oglądać seriale: Teen Wolf, The100, Teoria Wielkiego Podrywu, zaczynam Shadowhunters, Pamiętniki Wampirów..itp.

11. Kocham Dylana, Thomasa, ogólnie całą obsadę TMR <33

12. Mieszkam na zadupiu xdd ;"")

miało być 12 i jest 12. ;))

w sumie to tyle... pa ;)

ps.co do rozdziału, może pojawić się szybciej, ale nie obiecuję, bo mam już napisany prawie cały ;)

ps2.jeśli ktoś chce, mogę go infomować na tt, watpadzie o nowym rozdziale ;) wystarczy napisać w komentarzu, na dole ;)


Destiny or case // thomas sangster ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz