Κεφαλαιο 3 : ενα χρονο πριν (2)

409 31 1
                                    

Λουνα pov
Με φίλησε ;;; Πως τόλμησε πιοιος νομίζει ότι ειναι ; Κατέβηκα τρέχοντας τον λόφο και σταμάτησα το πρώτο ταξί που βρήκα να περνάει τον δρόμο . Έδωσα στον οδηγό την διεύθυνση μου και κοίταξα εξω απο το παράθυρο . Τον είδα να στέκεται στο πεζοδρόμιο και να μου κλείνει το μάτι . Στριφογύρισα τα μάτια μου και είπα στον οδηγό να ξεκινήσει . Σε λίγα λεπτά βρισκόμουν εξω απο την έπαυλη μας και έριξα μια μάτια στο κινητό μου . Είχε πάει ήδη 2:30 . Γαμωτο . Θα με σκότωναν σίγουρα οι γονείς μου . Άνοιξα την εξώπορτα και ενώ διέσχιζα την αυλή για να φτάσω στη πόρτα του σπιτιού χαιρέτισα τον τζειμς έναν απο τους φυλακές μας . Άνοιξα όσο πιο αθόρυβα μπορουσα την πόρτα και για καλή μου τύχη τα φώτα ήταν σβησμένα . " θα τους πήρε ο ύπνος " σκέφτηκα και ανέβηκα αθόρυβα τις σκάλες ευχαριστώντας τον θεό για την τύχη μου . Μάλλον όμως βιάστηκα να μιλήσω γιατί με το που άνοιξα την πόρτα βρήκα τον αδερφό μου να με κοιτάζει με ένα ύφος τοσο θυμωμένο που άμα το βλέμμα μπορουσα να σε σκοτώσει εγώ σίγουρα θα ήμουν νεκρή τώρα . " γεια σου λουκ " είπα όσο πιο γλυκά μπορουσα για να τον ηρεμίςω . Ο λουκ ειναι ο καλύτερος αδερφός του κόσμου μόνο που μερικές φορές ειναι πολύ υπερπροστατευτικος . Η έκφραση του προσώπου του δεν άλλαξε ούτε για λίγο πράγμα που με ανυσηχουσε τρομερά ." Κάθησε " μου είπε με αυστηρό τόνο . Ωχ τώρα την έχουμε βάψει κανονικότατα . Απλά υπάκουσα γιατί ήξερα πως ότι και να πει είχε δίκιο . Αλλά δεν έφτεγα εγώ αυτός ο ηλίθιος ο ....... Τζάκ έφτεγε . Άμα δεν με καθυστερούσε θα είχα γυρίσει στην ώρα μου και τώρα θα ήμασταν όλοι μια χαρά ." Που ήσουν τόση ώρα μικρή ; Το ξέρεις ότι παραλίγο να ξυπνήσω τους γονείς μας ; Με  ανυσηχησες  το ξέρεις ;;  Άμα Πάθαινες κάτι ; Τι θα τους έλεγα εεεε;" Μου είπε φωνάζοντας δυνατά ." Πες μου τώρα  που ήσουν τόση ώρα ." Ωχ υπέροχα . Γρήγορα λουνα  σκαρφησου  κάτι αλλιώς την έχει βαμμένη . Μήπως να του πω την αλήθεια ; Ετσι κι αλλιώς  δεν εφτεγα εγώ που με φίλησε . Βαθιές ανάσες βαθιές ανάσες .  " που θες να ήμουν ... Στον λόφο μου .... Ξεχάστηκα τραγουδώντας και δεν πρόσεξα  την ώρα .. Και μετά ήρθε κι ένας και ... Μου μιλούσε και πέρασε η ώρα ... Συγνώμη δεν ήθελα να σε  ανυσηχισω  " . Το πρόσωπο του άρχισε να μαλακώνει αλλά μετά μάλλον κατάλαβε ότι του του είπα για κάποιο αγόρι  και γουρλωσε τα μάτια του "όταν λες  κάποιος ... Τόλμησε να σε αγγίξει .. Σου έκανε κάτι ;; Γιατί άμα σου έκανε  θα τον σκοτώσω σου το λέω . ". Να το βαρύ το βαρύ πυροβολικο . " ειςαι υπερβολικός όπως πάντα . Απλά άκουσε που τραγουδούσα και ήθελε να μου πει ότι έχω ωραία φωνή . Μετά απλά συστήθηκα με και ανταλλάξαμε τηλέφωνα . Αυτό ειναι όλο " . Ναι και με φίλησε σκέφτηκα απο μέσα μου . Ο λουκ έδειξε να ηρεμεί , εύτηχως Θεέ μου . " σίγουρα ;" Ρώτησε τελικά και απλά κούνησα καταφατικά το κεφαλι μου . " δεν θα πεις τίποτα στην μαμά και τον μπαμπά ετσι ;; " τον ρώτησα λίγο ανυσηχη ." Όχι μην ανυσηχεις αλλά απο μένα δεν ξεφεύγεις . Για τον επόμενο μήνα όπου και να πηγαίνεις θα Έρχομαι μαζί σου " είπε και μια έκφραση απορίας εμφανήστικε στο πρόσωπο μου " μα αδερφέ μου .. Σε παρακαλώ δεν μπορώ να βγαίνω μαζί σου ". " δεν έχει μα μικρή άμα δεν θες να το πω στους γονείς μας ετσι θα γίνει . ". " καλά ας γίνει ετσι " του είπα βαριεστημένα και νυσταγμένα ταυτόχρονα . " τώρα όμως φύγε γιατί νυστάζω απίστευτα πολύ " " εντάξει κάλυνυχτα μικρή " " καληνύχτα μεγάλε " του είπα και βγήκε απο το δωμάτιο μου . Άλλαξα γρήγορα στις πιτζάμες μου και έπεσα στο κρεβάτι . Εκεί που ήμουν έτοιμη να κλείσω τα μάτια μου για να κοιμηθώ ακούστηκε ήχος Απο το κινητό μου που σήμαινε ότι είχα μήνυμα . Ποιος λογικός άνθρωπος σου στέλνει μήνυμα στις 3 ώρα το βράδυ . Άπλωσα το χέρι μου και έπιασα το κινητό απο το κομοδίνο . Μυνημα απο άγνωστο αριθμό ;;;. Το άνοιξα και το διάβασα " γεια σου όμορφη .. Πως ειςαι σου είπα ότι δεν θα ξεφύγεις απο μένα ετσι εύκολα . Θα τα πούμε αύριο καληνύχτα ..... Τζάκ ". Ωχ αυτός ο βλάκας ειναι δεν θα του απαντήσω . Έκλεισα το κινητό μου και έπεσα για ύπνο .
Ξύπνησα κατα τις 7:30 το πρωί . Ποτέ δεν κοιμάμαι πολύ . Σίγουρα όλοι θα κοιμούνταν μιας και ειναι Σάββατο και δεν έχουμε ούτε σχολείο ούτε δουλειά όποτε αποφάσισα να σικοθω και αφού κάνω ένα γρήγορο ντουζ να φτιάξω πρωινό για όλους . Το μπάνιο ήταν αυτό που χρειαζόμουν τελικά με αναζωογόνησε . Φόρεσα ένα απλό τζιν και μια κοντομάνικα μπλούζα και πήγα στην κουζίνα για να ηεκονησω το μαγείρεμα . Λατρεύω την μαγειρική και όποτε βρίσκω την ευκαιρία να είμαι μόνη στην κουζίνα τρελένομαι . Μέσα σε μια ώρα είχα φτιάξει ένα βασιλικό πρωινό και πήγα να ξυπνήσω τους υπόλοιπους . Τους γονείς μου ειναι πολύ εύκολο να τους ξυπνήσεις αλλά ο αδερφός μου κοιμάστε αν γομάρι . Άνοιξα την πόρτα του δωματίου του και μπήκα μέσα ." Λουκ ξυπνά έχει πάει 9 η ώρα " . Τίποτα απόλυτη σιωπή ." Λουκ έλα τώρα μην κανεις σαν μωρό σήκω ". Αυτή την φορά τράβηξα απο πάνω του το σκέπασμα αλλά και πάλι δεν ξύπνησε . Βρήκα τον τροπο για να τον ξυπνήσω . Κούνησα λόγο τα χέρια μου και άρχιζε να χιονίζει μέσα στο δωμάτιο του . Εκείνος σιχαίνεται το κρύο λόγω των δυνάμεων του και ετσι μέσα σε ένα λεπτό είχε πεταχτεί και με κοίταζε με το δολοφονικό του βλέμμα . Χαχάνισα μα την έκφραση του " μην με κοιτάς ετσι έπρεπε να σε αναγκάσω να σηκωθείς κάπως ". "Καλά καλά σικοθηκα .., ευχαριστήθηκες τώρα που σήκωσες ετσι άμπαλα τον αγαπημένο σου αδερφό ;;" . " έλα λουκ μην κανεις σαν παιδί σήκω τώρα γιατί το πρωινό ειναι έτοιμο " . Είπα και βγήκα απο το δωμάτιο μου οι γονείς μου ήταν ήδη κατω ." Καλημέρα Αγαπηη μου " μου είπαν ταυτόχρονα . " καλημέρα μπαμπά καλημέρα μαμά !" Απάντησα εύθημα και μαζί προχορισαμε προς τη τραπεζαρία . " λουνα πάλι μαγειρέψες ; Σου έχω πει ότι δεν χρειάζεται έχουμε την Γκρέτα για αύτα τα πράγματα ." Μου είπε ο Πάτρας μου ." Μα μπαμπά το ξέρεις ότι μου αρέσει να μαγειρεύω " του είπα παραπονιαρικα. Ο μπαμπάς μου κάτι πήγε να πει αλλά τον διέκοψε η μητέρα μου . " άστην να κανει ότι αγαπάει . Εξάλλου μαγειρεύει υπέροχα ". Ψάχνω για μια αγάπη όπως αυτή των γονιών μου . Ειναι τόσα χρόνια μαζί αλλά το πάθος και η φλόγα του έρωτα δεν έχει χαθεί . Η καθημερινότητα δεν τους έχει επιρρεασει και παρότι δουλεύουν σκληρά και οι δυο βρίσκουν πάντα χρόνο για να τον αφιερώνουν ο ένας στον άλλον και σε εμάς . Με λίγα λόγια καλύτεροι γονείς στον κόσμο .
Σε λίγο την εμφάνιση του έκανε  ένας αγουροξυπνημένος λουκ ο οποίος μου έριξε ένα δολοφονικό βλέμμα  και εγώ δεν κατάφερα να πνίξω ένα γελακι  που μου ήρθε αυθόρμητα . " καλημέρα λουκ " του είπαν οι γόνεις μου αλλά αυτός απλά έγνεψε και κάθησε βαριεστημένα στην θέση του . Μετά το πρωινό αποφάσισα να πάω για βόλτα με τον Τζέιμι και αναγκαστικά τον αδερφό μου . Αφού τον ενημέρωσα και του είπα να πάει να ετοιμαστεί έπιασα το κινητό μου και το άνοιξα . Είχα 5 μυνηματα ;; Τα άνοιξα και ήταν όλα απο τον ίδιο πλέον γνωστό αριθμό . Αυτός ο βλάκας έχει πολύ θράσος τελικά . " γιατί δεν απαντάς όμορφη .. Μήπως η ομορφιά μου σε έχει αφήσει άφωνη ;;" , " να ειςαι σίγουρη ότι δεν γλιτώνεις απο μένα ετσι εύκολα " , " σε λίγο θα με παρακαλάς να σε ξανάφιλισω" ," σταματά να με αγνοείς δδεν βγάζει πουθενά " και το τελευταίο έλεγε " θα σε βρω όμορφη το να με αγνοείς με κανει να πεισμονω περισσότερο " . Αχ ειναι τοσο ηλίθιος . Ποιος νομίζει ότι ειναι. Απλά ξανά αγνόησα τα μυνηματα και κάλεσα τον Τζέιμι . Για κακή μου τύχη δεν μπορούσε να έρθει όποτε έπρεπε να ανεχτώ τον αδερφό μου. Τον λατρεύω αλλά όποτε βγαίνω μαζί του ειναι έτοιμος να πλακώσει στο ξύλο  όποιον άντρα με κοιτάει η έρχεται να μου μιλήσει . Δεν καταλαβαίνω γιατί το κανει αυτό . Εγώ δεν του λέω κάτι που κάθε μέρα έχει και διαφορετική κοπέλα . Αλλά τέλος παντόν. Είχε αφόρητη ζέστη σήμερα όποτε έβαλα ένα σορτσάκι και και ένα τιράντα κι . Φόρεσα τα αθλητικά μου και έπιασα τα ξανθά μαλλιά μου σε μια ψιλή κοτσίδα . Κατέβηκα κατω και ο λουκ  ήταν ήδη έτοιμος .
"Μήπως ντύθηκες κάπως προκλητικά " μου είπε . " εμ... Όχι ;;; " . Του απάντησα απλά και τον είδε να με κοιτάει αυστηρά στην αρχή αλλά μετά το βλέμμα του μαλάκωσε ." Θα πάμε πι δυο μας τελικά ο Τζέιμι δεν μπορεί να έρθει " του είπα και φάνηκε να χαίρεται . Πάντα θέλει να περνάει χρόνο μαζί μου αλλά σχεδόν ποτέ δεν συμβαδίζουμε . Ας πούμε ότι ειναι άνθρωπος που του αρέσει να βγαίνει την ημέρα ένω για μένα όταν ο ήλιος εξαφανίζεται ειναι το καλύτερο μου . Όποτε όποτε καταφέρνουμε να βγούμε οι δυο μας ειναι πολύ χαρούμενος . "Έλα πάμε " μου είπε και τον ακολούθησα . Μπήκαμε στο αμάξι του και έβαλε μπρος ." Που είπαμε ότι θα πάμε " τον ρώτησα όλο απορία . " έκπληξη " μου απάντησε κάνοντας με να τον κοιτάξω με το παρακλητικό μου ύφος . Ωστόσο ο αδερφός μου με ξέρει καλά και εγώ ξερω καλά ότι δεν πρόκειται να υποκηψει στα παρακάλια μου όποτε απλά γύρισα το κεφάλι μου προς το παράθυρο και χάζευα την θέα . Έπειτα απο λιγοστή ώρα βρισκόμασταν στο χώρο στάθμευσης του αγαπημένου μου μαγαζιού στον κόσμο . Ήταν καφετέρια αλλά καθώς επινες τον καφέ σου μπορούσες να διαβάσεις βιβλία . Και η ατμόσφαιρα ήταν καταπληκτική . Θύμιζε παλιό βιβλιοπωλείο , και ήταν μαγευτικά . Στον λουκ δεν πολύ άρεσε γιατί δεν του άρεσαν τα βιβλία αλλά ήξερε ποσό λατρεύω αυτό το μέρος και πάντα θέλει να με φέρνει εδώ όταν περνάμε χρόνο μαζί . Μπήκαμε μέσα και ενώ ήμασταν έτοιμοι να παραγγείλουμε  , τον είδα , τον διαβολο προσωποποιημένο ,( χωρις καμία υπερβολή ) αυτόν τον βλάκα που συνάντησα εχθές στον λόφο. Είχε το βλέμμα του καρφωμένο πάνω μου και φαινόταν ... Θυμομενος ;;. Αποφάσισα να τον αγνοήσω και να περάσω λίγο χρόνο με τον λουκ . ( μέγα λάθος .., αν με ρωτήσετε ).
Τζάκ pov
Με το που γύρισα εχθές στο σπίτι βρήκα τους πάντες να κοιμούνται . " καλύτερα " σκέφτηκα και πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο μου . Αφού έβγαλα τα ρούχα μου με μηχανικές κινήσεις ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και προσπάθησα να κοιμηθώ . Έλα μου όμως που ήταν τελείως αδύνατο . Την σκεφτόμουν συναιχεια και η εικόνα των πανέμορφων γλαζοπρασινων ματιών της με ξυπνούσε κάθε φορά που έκλεινα τα μάτια μου . Έπιασα το κινητό μου απο το κομοδίνο και αποφάσισα  να της στείλω μυνημα. Δημιούργησα μια νεα επαφή με το όνομα της ... Λουνα τι ωραίο , και πήγα στα μυνηματα " γεια σου όμορφη .... Πως ειςαι σου είπα ότι δεν θα γλεντήσεις εύκολα απο εμένα .....θα τα πούμε αύριο .... Καληνύχτα ...... Τζάκ " μόλις τελείωσα πάτησα αποστολή και περίμενα απάντηση . Ήμουν σίγουρη ότι δεν θα είχε κοιμηθεί όποτε περιμένει πως και πως μια απάντηση απο την ίδια . Αλλά περάσει όλη ώρα χωριά να ακουστεί ούτε ένας χτύπος Απο το κινητό μου . Όχι Δεν θα την άφηνα ετσι . Ξανάπιασα στα χέρια το κινητό μου και άρχισα να της στέλνω μια σειρά απο  μυνηματα . Έπειτα το απενεργοποίησα και βυθίστηκα  στον ύπνο μου .
   Το ξυπνητήρι χτύπαγε σαν τρελό και με έκανε να πεταχτώ απο το κρεβάτι και να το κλείσω χτυπώντας το νευριασμένος . Ήμουν έτοιμος να σικοθω για να ετοιμαστώ αλλά μετά συνηδητοποιησα οι ήταν Σάββατο . Μα καλά ποιος έβαλε το ξυπνητήρι μου να χτυπήσει σήμερα . Κοίταξα την ώρα και ήταν ..... Μόνο 11:30 . Έλεος . Ξερω προς το έκανε αυτό η μικρή μου αδερφή σίγουρα . Της είχα υποσχεθεί να την πάω σε μια καφετέρια που είχε ακούσει απο κάτι φίλες της και είμαι σίγουρη ότι έβαλε το ξυπνητήρι για να ξυπνήσω νωρίς και να την πάω το συντομότερο δυνατό . Αφού έκανα ένα γρήγορο ντουζ και ντύθηκα κατέβηκα κατω και βρήκα τους πάντες να κάθονται ήδη στο τραπέζι και  να τρώνε το πρωινό τους "καλημέρα τζάκια κρουασάν και πείρα τα κλειδιά της μηχανής μου . Αφού της έδωσα το κράνος και σιγουρεύτηκα ότι με κρατούσε σφιχτά έβαλα μπρος και σε κανα 20λεπτο είμασταν εξω Απο το μέρος . Αφού πάρκαρα Και. κλείδωσα την μηχανή προχωρησαμε μέσα και τα μάτια μου έπεσαν σε αυτή ... Αυτή ήταν εδώ πιο όμορφη απο ποτέ τα πανέμορφα μαλλιά της πιασμένα σε μια απλή αλλά τοσο κολακευτική αλογοουρά . Με κοίταξε στιγμιαία αλλά μετά έστρεψε το βλέμμα της και επικέντρωσε την προσοχή της στο συνομιλητή της . Μα ποιος ειναι αυτός οι κάθεστε μαζι της της και έχει τόση οικειότητα μαζι της . Ειναι εμφανή δικούς δεν λέω αλλά η λουνα ειναι δίκη μου μόνο δίκη μου . Κάθησε στο τραπέζι και την κοιτούσα επίμονα και νευριασμενα . Ξαφνικά είχα χάσει τη όρεξη μου για κουβέντα . Ήθελα μόνο να τρέξω κοντά της να την φιλήσω  να ρωτήσω ποιος ειναι αυτός που τολμά να την αγγίξει  αλλά δεν μπορουσα θα με μισούσε . Κάποια στιγμή  σικοθηκε και κατευθύνθηκε προς την τουαλέτα  αμέσως δικαιολογήθηκα στην αδερφή μου και έτρεξα απο πίσω της  . Χώθηκα στις τουαλέτες των κοριτσιών και την τράβηξα στριμοχνοντας την στο τοίχο ." Πας καλά !! Τι  κανεις μέσα στις γυναικείες τουαλέτες πρώτον και δεύτερον με ποιο δικαίωμα με αγγίζεις και να με σπρώχνεις στον τοίχο !!!" Φώναζε αλλά δεν έδινε σημασία στα λόγια της ήμουν εξοργισμένος " ποιος ήταν αυτός που  σε άγγιζε και είχε τόση οικειότητα  μαζι σου ;;;; Μιλά " . " να μην σε ενδιαφέρει " μου είπε και έκανε να φύγει αλλά την τράβηξα και ένωσα  τα χειλη μου με τα δικά της . Το φιλί δεν κράτησε πολύ μιας και ένα δυνατό χαστούκι  προσγειώθηκε στο μάγουλο μου κι αυτή εκτοξεύθηκε εξω απο τις τουαλέτες . Όμως δεν μου την γλιτώνει ετσι εύκολα  θα παρακολουθήσω αυτό τον τύπο και όταν τον πετύχω μόνο του θα τον στρίμωξε και θα τα μάθω όλα .........
Άλλο ένα καιφαλαιο ολοκληρώθηκε  και ειναι 2119 λέξεις .. Λοιπόν πως σας φαίνονται οι εξελίξεις ;;

Θα μπορούσα ......;;;;Where stories live. Discover now