Κεφαλαιο 1 : ενας χρονος πριν

1.2K 46 4
                                    

Για την ώρα κυνηγούσα τον αδερφό μου γύρω απο όλο το σπίτι για να του πάρω το βιβλίο μου απο το χέρι . Πάντα μου έλεγε ότι τα βιβλία ειναι ένα ψέμα αλλά για εμένα ειναι ένα υπέροχο ταξίδι . " λουκ φέρτο μου πίσω " του φώναζα ενώ κατέβαινα τρέχοντας τις σκάλες . Ο λουκ ειναι καλό παιδί και ο πιο υπέροχος αδερφός στον κόσμο αλλά όταν θέλει να κάνει πλάκα δεν τον σταματάει ούτε κανόνι . Σήμερα ήταν τα γενέθλια μου γινόμουν 15 και μπορώ να πω πως έχω την πιο υπέροχη ζωή . Τους γονείς μου τους λατρεύω και ξερω πως κι αυτοί με λατρεύουν το ίδιο απλά δεν έχουν και τον άπλετο χρόνο για να τον αφιερώσουν σε εμάς . Τους κατάλαβενω βέβαια το να ειςαι διευθυντής σε μια απο τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κοςμο δεν ειναι και εύκολο .Έτσι για μένα ο λουκ ήταν σαν γονιός όταν αυτοί έλειπαν και έχω δεθεί πολύ μαζί του . Σε αυτό βοήθησαν και οι υπερδυνάμεις μας βέβαια . Εξαιτίας τους ποτέ δεν αποκτήσαμε πολλούς φίλους και ακόμα πιο Λίγοι απο αυτούς γνωρίζουν  για τα ταλέντα μας .
Ποτέ μου δεν είχα σκεφτεί για τον έρωτα . Και ποτέ δεν τον κυνήγησα μέχρι τώρα . Πίστευα ότι όταν θα ήταν η κατάλληλη στιγμή θα το ένιωθα απο μόνη μου .
Συνέχισα να κατεβαίνω τις σκάλες φωνάζοντας ενώ ο λουκ γέλαγε και με κορόιδευε  . Άνοιξε την πόρτα και βγήκε έξω στην αυλή  τον ακολούθησα και το τρέξιμο του με οδήγησε στην πίσω αυλή που είχε και πισίνα " την αγαπημένη μου " άμα αναρωτιέστε . Μόλις έστριψα έμεινα με το στόμα ανοιχτό . Οι γονείς μου και όλοι μου οι φίλοι είχαν οργανώσει ένα πάρτυ έκπληξη μόνο για μένα . Όλη η αυλή ητα ν διακοσμημένη με μπλε στολίδια και ένα πάνω που έγραφε " χαρούμενα 15 γενέθλια " συμπλήρωνε το σκηνικό . Χαμογέλασα και δάκρυα χαράς άρχισαν να τρέχουν απο το πρόσωπο μου . Ο θυμός που είχα με τον αδερφό μου πριν απο λίγο είχε εξαφανιστεί . " χρόνια πολλά αγαπη μου " μου είπαν οι γονείς μου και με αγγαλιασαν  . Η υπόλοιπη μέρα πέρασε υπέροχα με τραγούδια χορούς και πολλά γέλια το βράδυ είχε έρθει και εγώ δεν κρατιόμουν να βγω έξω για την καθιερωμεν ότι βόλτα . Λατρεύω την νύχτα όχι μόνο επιδη μοιρών να δείχνω ελεύθερα τις δυνάμεις μου χωρίς τον φόβο να με δει κανένας αλλά κι επιδη μου αποπνέει μια μυστικότητα . Οι γονείς μου και ο λουκ φοβούνται να με αφήνουν να βγαίνω μόνη αλλά στα γενέθλια μου δεν μου χαλάνε χατίρι . Ντύθηκα γρήγορα και κατέβηκα στο σαλόνι " γεια σου μαμά γεια σου μπαμπά " τους είπα βιαστικά και βγήκα τρέχοντας εξω . Πήρα ένα ταξί και κατευθύνθηκα προς τον γνωστό Μουλόπουλος οδό τον δικό μου λόφο . Ήταν ένας λόφος απομακρυσμένος απο την πόλη και σπάνια έβλεπες κάποιον εκεί ειδικά την νύχτα . Όποτε μπορούσα να χρησιμοποιώ τις δυνάμεις του ελεύθερα και επίσης μπορουσα να τραγουδάω με όλη μου την ψυχή . Μπροστά στους άλλους ντρεπόμουν κι ας ότι έλεγαν πως τραγουδώ ωραία .. Όταν επιτέλους έφτασα πλήρωσα τον οδηγό και κατευθύνθηκα τρέχοντας προς την κορυφή του λόφου . Αφού διασκέδασα λίγο με τις δυνάμεις μου κάθησε κατω απο ένα δέντρο και άρχισα να τραγουδάω . Είχα παραδοθεί στο τραγούδι όταν άκουσα μια φωνή απο πίσω μου

" έχεις πολύ ωραία φωνή " μου είπε. Σικοθηκα και γύρισα απότομα με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του και να καταλήξουμε και οι δυο στο έδαφος ." Συγνώμη απλά ξαφνιάστηκα , δεν συνηθίζω να βλέπω ανθρώπους να έρχονται τοσο αργά εδώ πάνω " βιαστικά να απολογηθώ και σικοθηκα πάνω αρνούμενη να πάρω το χει του που είχε απλωθεί για να μου προσφέρει βοήθεια . Αφού τινάχτηκε απο το χώμα τον κοίταξα στα μάτια . Είχε υπέροχα γαλανά μάτια και τα μαλλιά του είδαν ανακατεμένα απο την πτώση αλλά και πάλι τοσο όμορφα . Μα.... Τι κάνω ;; Σκέφτηκα . " και πάλι συγνώμη " είπα και έκανα να φύγω όταν ένιωσα το χέρι του να με κρατάει και να με τραβάει πίσω . Τον κοίταξα με ένα βλέμμα απορίας .
Τζάκ pov
Είχα αποφασίσει να κάνω μια βόλτα στον λοφο που ήταν κοντά στο σπίτι μου . Ανέβηκα στην μηχανή μου και σε λίγο ήμουν εκεί . Περπάτησα μέχρι την κορυφή όπου άκουσα την πιο όμορφη φωνή του κόσμου κατευθύνθηκα πρόστιμα μέρος απο το οποίο προέρχονταν και συνάντησα ένα πανέμορφο πλάσμα " έχεις πολύ ωραία φωνή " της είπα . Ξαφνιάστηκε και σικουηκε απότομα με αποτέλεσμα να πέσει πάνω μου και οι δυο μας να πέσουμε κάτω . Αμέσως προσέφερα το χέρι μου για την βπηθησω να σηκωθεί αλλά αυτή το αρνήθηκε και σε μια στιγμή στάθηκε στα πόδια της . Απολογήθηκε για την απροσεξία Τσακ Άι έπειτα σήκωσε τι κεφάλι της και τα μάτια της συνάντησαν τα δικά μου . Ήταν πανέμορφη . Τα γαλάζια μάτια της έρχονταν σε απόλυτη αρμονία με τα κατάξανθα μαλλιά της και τα χείλη της ήταν τοσο ελκυστικά . Απολογήθηκε άλλη μια φορά και έκανε να φύγει . Όχι δεν θα την άφηνα να φύγει . Τουλάχιστον όχι πριν πάρω το τηλέφωνο της .
Την έπιασα απο τον καρπό της και την τράβηξα πίσω " συγνώμη αλλά πρέπει αν φύγω " είπε και προσπάθησε να ελευθερώσει το χέρι της " . Χαμογέλασα . " λυπάμαι δεσπόινης μου αλλά άμα δεν μάθω το όνομα σου και το τηλέφωνο σου δεν θα φύγεις " την είδα μάνα στριφογυρίζει τα μάτια της . Έμεινε σιωπηλή για λίγα λεπτά " με Λένε λούνα " απάντησε " τζάκ " αποκρίθηκα και έτεινα το χέρι μου για χειραψία . Ανταποκρίθηκε στην χειραψία μου " χάρηκα για την γνωριμία τζάκ " είπε " και όσο για το τηλέφωνο μου ..." Μου έδωσε ένα χαρτάκι στο οποίο έγραφε το τηλέφωνο της . Χαμογέλασα πλατιά . "Ελπιζω να σε ξαναδώ "μου είπε και έπειτα έκανε να φύγει για άλλη μια φορά . Της έπιασα το χέρι για μια τελευταία φορά και τα χείλη της ακούμπησαν τα δικά μου . Το φιλί ήταν σύντομο αλλά γεμάτο έρωτα . " να ειςαι σίγουρη ότι θα τα ξαναπούμε " πρόλαβα να της πω πριν απομακρυνθεί αισθητά . Λούνα.... ψυθίρισα και άγγιξα τα χείλη μου . Αυτό το κορίτσι θα γινόταν δικό μου .

Λοιπόν πως σας φάνηκε το πρώτο κεφάλαιο ανυπομονητε για την συναιχεια ;;;
Μην ξεχάσετε να μου αφήσετε τα σχόλια σας και να ψηφίσετε για την ιστορία μου 💜💜💜💜💜💜💜

Κ.Τ.

Θα μπορούσα ......;;;;Où les histoires vivent. Découvrez maintenant