Κεφαλαιο 16 : μονο ενα ανταλλαγμα

117 17 6
                                    

Λουνα p.o.v
Δεν μπορώ να καταλάβω πιος στο καλό ξέρει τόσα πράγματα για εμένα . Ζήτησα απο τον Τζέιμι να σταματήσει να ψάχνει δεν μπορώ να τον βάλω σε κυνδηνο . Ειναι ο μόνος φίλος που έχω και δεν θελω να πάθει κάτι . Θα τα καταφέρω μόνη μου . Μα τα μόνα πράγματα που ξερω γι αυτόν το μυστηριώδη αποστολέα ειναι οτι με παρακολουθεί , σκότωσε τους γονεις μου και ξέρει για τις δυνάμεις μου . Υπέροχα . Τίποτα απο αυτά δεν βοηθάει . Κοίταξα το ρολόι έδειχνε 5:30 . Έπρεπε να στείλω μυνημα στον τζακ για να του πω που θα συναντιθουμε και μετα πρόλαβενω να κοιμηθώ για καμία δυο ωριτσες . Σκέφτηκα οτι θα έπρεπε βα συνατηθουνε εκεί που άρχισαν όλα . Αλλα θα τον παιδευα λιγο . Έπιασα το κινητό μου και άρχισα να πληκτρολογώ .

" το βραδυ εκεί που άρχισαν όλα . Δεν με ήξερες δεν σε ήξερα αλλα μετα απο εκεί δεν σε ξέχασα ποτε . "
Ήξερα πως θα νόμιζε οτι το μέρος που εννοούσα ηταν ο λόφος αλλα έχω αλλο μέρος στο μυαλο μου . Εκείνη την παραλία που με ειχε πάει πριν απ πένα χρόνο . Εκεί ειχα παραδοθεί στο έρωτα και εκεί του παραδέχτηκα πως δεν μπορώ να ζήσω μακρυά του . Βέβαια θα του στέλνω συνεχώς στοιχεία αλλα ας τον βασανίζουμε και λιγο .
Ο ύπνος με πειρε σχέδιο αμεσως και όταν ξαναανοιξα τα ματια μου η ώρα ηταν ήδη 8:30 στις 10 έπρεπε να ειμαι έτοιμη να συναντήσω τον τζακ . Του έστειλα αλλο ενα στοιχείο και άρχισα να ετοιμάζομαι .
Ειχα μόλις βγει απο το μπάνιο και ίσα που ειχα προλάβει να ντυθώ όταν το κουδούνι της πόρτας χτύπησε . Παραξενεύτηκα αλλα πήγα και άνοιξα . Ο λουκ δεν πρέπει αν ηταν σπίτι ακόμα . Στην πόρτα με περίμενε ενα τεράστιο πακέτο . Το πήγα στο δωμάτιο μου και μόλις το άνοιξα τα ματια μου αντίκρισαν ενα υπέροχο φόρεμα . Δεν πρέπει να έχω δει πιο όμορφο στην ζωή μου . Ηταν ενα πολύ ανοιχτό μπλε κοντό φόρεμα με λευκές λεπτομέρειες . Πανω ειχε μια κάρτα .
" θα ήθελα να φορέσεις αυτό σημερα στο ραντεβού μας μικρή μου .
                                                     Τζακ ."
Ο τζακ ειςαι αδιόρθωτος . Ακόμα και όταν δεν ειςαι εδώ πρέπει αν κανεις αισθητή την παρουσία σου . Άλλαξα γρήγορα φορώντας το φόρεμα που μου έστειλε ο τζακ  . Επέλεξα να φορέσω χαμηλό παπούτσι αφού θα πηγαίναμε σε παραλία και δεν θα ηταν καθόλου βολικό να έβαζα τακούνια . Τα μαλλιά μου τα άφησα στο φυσικό τους . Κατα της 10 παρα ήμουν έτοιμη . Άρπαξα τα κλειδιά του σπιτιού άφησα ενα μήνυμα στο λουκ λέγοντας του οτι θα αργήσω και μπορει να μην κοιμηθώ εδώ και έφυγα .

Μου πείρε λιγότερο απο μισή ώρα να φτάσω στην παραλία και κάθηςα στην άμμο περιμένοντας τον και κοιτώντας την θάλασσα . Μνήμες απο εκείνο το βραδυ που ειχα περάσει μαζι του εδώ πλημμύρισαν το μυαλο μου  κάνοντας μου συντροφιά μέχρι να ακούσω τον γνωστό ήχο της μηχανής του τζακ να πλησιάζει . Ηταν πανέμορφος όπως πάντα . Σικοθηκα και πήγα τρέχοντας στην αγκαλιά του μόνο και μόνο για να βυθιστώ σε ενα συνεχές ταξίδι απο γλυκά παθιασμένα φιλία  . Ολο το βραδυ πέρασε υπέροχα . Ηταν ξημερώματα όταν αποφασίσαμε να φύγουμε απο την παραλία και να πάμε σπίτι του . Κάναμε έρωτα ολο το βραδυ ενω το πρωί μας βρικε αγκαλιασμένος . Επιτέλους όλα έμπαιναν σε μια σωστή σειρά . Η ζωή μου που μέχρι πριν απο μια εβδομαδα ηταν μίζερη  και απελπιστική τωρα ειχε γίνει παλι τοσο υπέροχη . Ειχα ξανά αρχισει να κανω όνειρα για το μέλλον μου . Ενα μέλλον διπλα σε αυτόν που αγαπάω . Δεν πίστευα πως ένας άνθρωπος στα 17 του μπορουςε να βιώσει τοσο πόνο και τόση ευτηχια μεσα σε τοσο λιγο χρονικό διάστημα αλλα τελικά όλα ειναι δυνατά στην ζωή .
Το πρωί αφού πείραμα το πρωινό μας αποφάσισα να φύγω παρα τις επίμονες πιέσεις του να μείνω κι αλλο και να ζητήσει άδεια απο την δουλειά του . Ξερω τον αδερφό μου και η ασυνέπεια δεν ειναι κάτι που του αρέσει . Δεν ήθελα να χάσει την δουλειά του εξαιτίας μου . Θα ηταν σκέτη ειρωνία λογικά ειναι το αφεντικό του και αμα ήμουν υπεύθυνη για την απόλυση του θα ένιωθα άσχημα .
Μόλις γύρισα στο σπίτι έπεσα πανω στο. Λουκ που μόλις τωρα θα έφευγε για την δουλειά .

Θα μπορούσα ......;;;;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora