Τζακ p.o.v
Της τα εξήγησα όλα της ξεκαθάρισα οτι την αγαπώ και θα την αγαπώ για πάντα . Ήξερα μεσα μου οτι κι αυτη με ηθελε αλλα δεν τολμούσε να το παραδεχθεί . Τωρα κρέμομουν απο τα χειλη της . Χρειαζόμουν μια απάντηση μια ελπίδα για να συναιχισει η καρδιά μου να χτυπάει .
" σε συνχωρω " μου ειπε μα χαμηλή φωνή .
Δεν πίστευα στα αυτιά μου γι αυτό της ξαναζητήσει να μου επαναλάβει τα λόγια της . Όταν πλέον επιβεβαιώθηκα την έσφιξα στην αγκαλιά μου μα τροπο κρητικό , απαιτητικό . Δεν θα την ξανά άφηνα πλέον θα την ειχα πάντα διπλα μου . Ηταν η μικρή μου , ο Άγγελος μου με τα υπέροχα γαλανά ματια .
Την φιλίας με πάθος . Ποσό μου είχε λείψει η αίσθηση των χειλιών της η γεύση της και η μυρωδιά της . Με βαριά καρδιά απομακρύνθηκα απο κοντα της και σικοθηκα απο τον καναπέ . Την παρατήρησα που κοιτούσα τα χειλη μου και ενα πονηρο χαμόγελο σχηματίστηκε χωρις να το καταλάβω .
"Σου αρέσει αυτό που βλέπεις μικρή μου ;" Της είπα για να την εκνευρίσω λιγο . Πάντα θύμωνε όταν την αποκαλούσα μικρή αλλα ετσι ηταν η μικρή μου . Όχι λόγο ηλικίας , εξάλλου η διαφορά ηταν πολύ μικρή . Αλλα ηταν τοσο γλυκιά και αθώα σαν ενα μικρό παιδί . Τουλάχιστον ετσι ηταν μέχρι πριν απο ενα χρόνο . Προτεινα να δούμε ταινία καις εκείνη δέχθηκε με χαρά . Μπήκα στο δωμάτιο μου και διάλεξα ενα πολύ καλό θρίλερ και ξαναγύρισα στο σαλόνι . Έβαλα τη ταινία να παίζει και ξανά κάθηςα διπλα της κλείνοντας της στην αγγαλια μου . Φαινόταν ταραγμένη το εβλεπα στο βλεμμα της αλλα το έκριβε για καποιο λόγο . Η ταινία ηταν αρκετά καλη και οι δυο μας είχαμε απορροφηθεί στην πλοκή , μέχρι την στιγμη που το κινητό της λουνας χτύπησε . Πήγα να το σηκώσω εγω αλλα αμεσως εκείνη πήδηξε σαν ελατήριο και μου το άρπαξε απο τα χέρια . Σαν δηλιολογια βρήκε το οτι μπορει να ηταν ο αδερφός της και δεν ηθελε να δω τα προσωπικά τους μηνύματα . Το σεβάστηκα και έστρεψα ξανά την προσοχή μου στην ταινία αλλα δεν ειχα πειστεί εντελώς οτι ηταν ο αδερφός της . Της έριχνα κλεφτές ματιές και κατάφερα να διακρίνω οτι ηταν αρκετά αναστατωμένη . Δεν ξερω το έγραφε αυτό το μήνυμα αλλα σίγουρα ηταν κάτι που την τρόμαξε αρκετά . Θα την ρωτούσα αλλα δεν ήθελα να την πιέζω . Καποιο λόγο θα είχε να μην μου το πει . Θα περιμενα μέχρι να ηταν έτοιμη να μου μιλήσει μόνη της . Το μάτι μου την έπιασε καποια στιγμη να κοιτάζει εξαιρετικά γύρω της και μετα να ξανά στρέφει την προσοχή της στο κινητό της που ξαναχτύπησε . Αμεσως το πέταξε κατω με δύναμη κάνοντας με να ανησυχήσω . Δεν ξερω τι της συνέβαινε αλλα φαινόταν τοσο ταραγμένη . Ειπε πως ηταν ο αδερφός της που την εκνεύρισε . Φυσικά και δεν την πίστεψα αλλα το φιλί που μου εδώσε ηταν αρκετό για να με κανει να μην δώσω μεγαλύτερη έκταση στο γεγονός . Μετα απο αυτό το υπέροχο φιλί αφοσιώθηκα με και οι δυο στην ταινία .
Η ώρα πέρασε και η ταινία τέλιωςε ηταν αρκετά καλη . Στράφηκα στην λουνα και την ειδα οτι κοιτούσε ακόμα την οθόνη . Μάλλον δεν παρακολουθούσε καν την ταινία ηταν αφοσιωμένη στις σκέψεις της . Την σκούντηξα για να την επιστρέψω στην πραγματικότητα και σφραγίδα τα χειλη μου με τα δικα της . Τα φιλί γινόταν όλο και πιο παθιασμένο όλο και πιο απαιτητικό . Την ξάπλωσα αργα αργα πίσω στον καναπέ και της αφαίρεσα την μπλούζα χωρις να διακόπτω το φιλί . Τα χέρια μου κατευθύνθηκαν στην πλάτη της και ήμουν έτοιμος να αφαιρέσω και το σουτιέν της . Σαν να ξύπνησε απο λυθαργο σταμάτησε τα χέρια μου και με απομάκρυνε απο πανω της ώστε να έχουμε καποια απόσταση .
" μωρο μου τι εγινε ; "
" δεν δεν μπορώ ...... Όχι ακόμα τουλάχιστον " εγνευσα προς ένδειξη κατανόησης . Δεν μπορουςε να προχωρήσει τοσο γρήγορα μόλις σημερα τα βρήκαμε . Απομακρύνθηκα λιγο και μόλις τότε θυμήθηκα οτι πέρασε όλο το βραδυ στο σπίτι μου χωρις να έχει ενημερώσει κανέναν . Ο αδερφός της θα έχει αποθάνει απο την αγωνία του . " μήπως πρέπει να γυρίσεις ; Ο αδερφός σου θα έχει ανησυχήσει . "
" να κι δίκιο έχεις " την ειδα να σικονεσαι και αφού μάζεψε τα πράγματα της άνοιξε την πόρτα έτοιμη να φύγει .
"Ποτε θα σε ξαναδώ ;" Την ρώτησα μια τελευταία φορά .
"Σημερα το βραδυ θα σου στείλω το μέρος με μήνυμα . "
Στο μυαλο μου ήρθε εκείνη η νυχτα πριν απο ενάμιση χρόνο τότε που παλι μου είχε υποσχεθεί οτι θα συναντηθούμε και εξαφανίστηκε όχι για καμία δυο μερες αλλα για πολλούς μήνες . Όταν είχε επιστρεψε παραλίγο να μην την γνωρίσω απο την αλλαγή της . Ήμουν τοσο θυμωμένος με εκείνη τότε . Ειχα παοφασισει ότι δεν άξιζε άλλο να περιμένω . " αυτή την φορά δεν θα εξαφανιστείς , ελπίζω " της είπα με υπονοούμενο . Ενα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χειλη της .
"Δεν θα εξαφανίστε στο υπόσχομαι . Θα τα πούμε το βραδυ ."
Η πόρτα έκλεισε πίσω μου αφήνοντας με με πολλά ερωτήματα . Πρώτον πιος ηταν αυτός που έστελνε τα μηνύματα στην λουνα , τι της έγραφε και γιατί ηταν τοσο αναστατωμένη και δεν μου μιλούσε . Της έχω εμπιστοσύνη και ξερω οτι όταν θα αισθανθεί έτοιμη θεμα που μιλήσει αλλα το να απουσιάζω απο τα προβλήματα της ειναι σαν να απουσιάζω απο υην ίδια της την ζωή . Δεν θελω να την πιέζω πανω που τα βρήκαμε αλλα δεν θελω να μην με εμπιστεύεται . Ξερω οτι την πλήγωσα και το να δεχτεί να ξανά προσπαθήσουμε για την σχέση μας ηταν ενα τεράστιο βήμα ακόμα μεγαλύτερο απο το να με συνχωρισει για την εξαφάνιση μου για έναν ολοκληρώ χρόνο και για τα σκληρά μου λόγια . Χερομαι τουλάχιστον που έχω μια ακόμα ευκαιρία για να ειμαι κοντα της . Κι αυτη τη φορά δεν θα της σπατάλησε , δεν θα την θεωρήσω δεδομένη ούτε για μια στιγμη και κάθε μερα θα βρίσκω τον τροπο να της δείξω την αγαπη μου .
Ωςτοςο νιώθω ενα αίσθημα κτ δήμου να μας πλησιάζει και δεν ξερω αμα πρέπει να ανησυχήσω ή όχι .
Άγνωστος p.o.v
" ναι έλα αφεντικό. Η μικρή μόλις έφυγε απο το σπίτι αυτό του άντρα . Φαινόταν χαρούμενη αλλα και αναστατωμένη απο το μήνυμα που της στείλατε ""Ωραία πολύ ωραία αυτό ήθελα κι εγω . Πολύ λιγο έχει μείνει για να την κανω δίκη μου , σε λιγο καιρό θα ειναι μαζι μου είτε το θέλει είτε όχι . Περιμενα έναν χρόνο αλλα πλέον ξερω πως θα καταφέρω να υλοποιήσω το σχέδιο μου . Βέβαια τίποτα απο όλα αυτά δεν θα γινόταν αν οι ηλίθιοι γονεις της συμφωνούσαν σε έναν γάμο μαζι της . Έπρεπε να τους σκοτώσω για να μην σταθούν εμπόδιο . "
" αφεντικό την αγαπάς ή την θέλεις μόνο για τις δυνάμεις της και επειδή ξέρεις οτι ειναι η τελευταία και πιο ισχυρή θρυλική ."
" ξέρεις οτι ηταν ήθελα πολύ πιο πριν καταλάβουν οτι ειναι θρυλική . Αλλα με την δύναμη της το σχέδιο μου για να καραστρεψω τους φυλακές του Βασίλειου των αγγέλων θα ειναι πολύ πιο εύκολα πραγματοποιήσιμο . Πρέπει όμως να περιμένω λιγο ακόμα . Μέχρι να βρει το ερέθισμα που θα ξυπνήσει όλες τις δυνάμεις τις . Η αγαπημένη μου αντίπαλος βασίλισσα του φεγγαριού φρόντισε να μεταφέρει όλες της τις δυνάμεις στην πραγματική της κόρη οτι νιάτα φέρω να την αιχμάλωτησω . Και πιος φανταζόταν οτι θα είχε μια κόρη που να της μοιάζει τοσο πολύ ......."
ESTÁS LEYENDO
Θα μπορούσα ......;;;;
RomanceΠολλοί άνθρωποι λένε ότι στη ζωή σου θα ερθουν δυο σημαντικοί άντρες . Ο ένας θα ειναι ο έρωτας και ο άλλος η βαθιά αγάπη . Γινεται όμως να βρεις και τα δυο στο ιδιο προσωπο ; Και τι γίνεται άμα αυτός που ερωτευτικες και αγάπησες σε πλήγωσε περιςσιτ...