ΛΟΥΝΑ p.o.v
"Και τωρα θα γίνεις δίκη μου για πάντα " μου ειπε .
Έκλεισα σφιχτά τα ματια και περιμενα για το φιλί του , ευχόμενη ταυτόχρονα να ηταν όλα ενα πολύ κακό όνειρο και αύριο να ξυπνούσα στην αγκαλιά του τζακ . Τότε ενιωςα τα χειλη του να επιτίθενται βίαια στα δικα μου . Δάγκωσε το κατω χείλος νου με δύναμη κάνοντας με να πονέσω και βα βγαλω μια μικρή κραυγή πόνου , δίνοντας του την ευκαιρία να χώσει την γλώσσα του στο στόμα μου . Η δίκη του κατακτούσε με βίαιο και αποκρουστικό τροπο την δίκη μου . Έπειτα απο λιγο απομακρύνθηκε απο το προςωπο μου και με μια κίνηση έσκισε το φόρεμα μου , το οποίο έπεσε στο πάτωμα κομματιασμένο. Πλέον φορούσα μόνο τα εσώρουχα μου , που αυτός με ειχε διατάξει να βάλω . Ένιωθα τοσο απροστάτευτη μπροστα του . Ασυναίσθητα τα χέρια μου απλώθηκαν πανω στο σχεδον γυμνό μου σωμα καλύπτοντας την γύμνια μου .
"Όχι , βγάλε τα χέρια σου ! Δεν χρειαζεται να ντρέπεσαι μωρο μου .. Ειςαι δικιά μου πλέον , οτι και να κανεις μου ανήκεις "
Ήξερα πως ειχε δίκιο . Δεν μπορουσα να του αρνηθώ , απο τη στιγμη που είπα το " ναι " στην τελετή και υπέγραψα τα χαρτιά ειμαι σύζυγος του . Και εχει το δικαίωμα να μου ζητάει να κάνουμε ερωτα . Απομάκρυνα τα χέρια μου και εκεινος με κοίταζε με το σκοτεινό βλεμμα του .
"Βγάλε και τα εσώρουχα σου .. Και πλησίασε " ειπε με βραχνή φωνή .
Με αργές κινήσεις υπάκουσα στις εντολές του . Αρκετα σύντομα τα εσώρουχα μου βρισκοταν μαζι με το φόρεμα μου στο πάτωμα , όπως και τα δικα του ρούχα . Ήμουν τελείως εκτεθειμένη μπροστα του . Τον πλησίασα με αργα βήματα και εκεινος με άρπαξε με δύναμη ρίχνοντας με στο κρεβάτι . Τα χέρια μου βρέθηκαν δεμένα πανω απο το κεφαλι μου , και το μαρτύριο μου ειχε μόλις ξεκινήσει . Αφού πρώτα χάιδεψε και έγλειψε με χυδαιότητα το σωμα μου , μπήκε βίαια μεσα μου κάνοντας με να ουρλιάζω απο πόνο . Κάθε είσοδος του ηταν ολο και ποιο βαθειά , ολο και πιο βίαια . Παράλληλα δάγκωνε το στήθος και το λαιμό μου με λαιμαργία αφήνοντας σημάδια με τα δόντια του . Τα χέρια του τυλίχθηκαν γύρω απο το λαιμό μου πιέζοντας τον ελαφρός , και αναγκάζοντας με να τον κοιτάζω , ενω οι οθησεις του μεσα μου συναιχιζονταν με βίαιο τροπο . Τέλιωςε πρώτος και ο εκνευρισμός του ηταν εμφανής που δεν κατάφερε να με κανει να τελειώσω κι εγω . . Με έπιασε με δύναμη απο το πιγούνι μου φέρνοντας το προσωπο του κοντα στο δικό μου
"Απο μεσα σου δεν πρόκειται να φύγω αμα δεν τελειώσεις , το κατάλαβες πουτανα ;"
Μπήκε ξανα μεσα μου βίαια και και άρχισε να μπνεοβγαινει γρήγορα και επιθετικά . Άρχισα να πονάω πολύ περισσότερο ενω οι δυνάμεις μου άρχισαν να με εγκαταλείπουν .
"Θα τελειώσεις θέλεις δεν θέλεις !" Μου ειπε και σικοθηκε απο πανω μου . Λόγω αργότερα επέστρεψε κρατώντας μια ένεση με υγρό στο χέρι του .
Άρχισα να κουνιέμαι . Δεν ήθελα να μου κανει το οτιδήποτε . Η ένεση τρύπησε ενα σημείο στην κοιλιά μου . Άρχισα νιώθω περίεργα και μετα απο λίγα λεπτά , τα υγρά μου ελευθερώθηκαν απο μεσα μου χωρις την έγκριση μου . Ο Ντέρεκ ικανοποιημένος με έλυσε και αφού με παράτησε ετσι πανω στο κρεβάτι βγήκε εξω . Επέστρεψε με ενα ποτήρι κρασί στο χέρι του και κάθησε σε μια απο τις πολυθρόνες που υπήρχαν στο υπνοδωμάτιο . Εγω ανήμπορη να κανω οτιδήποτε αλλο ειχα μαζευτεί στην άκρη του κρεβατιού και προσπαθούσα να εμποδίζω τα δάκρυα να κυλήσουν .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Θα μπορούσα ......;;;;
RomantizmΠολλοί άνθρωποι λένε ότι στη ζωή σου θα ερθουν δυο σημαντικοί άντρες . Ο ένας θα ειναι ο έρωτας και ο άλλος η βαθιά αγάπη . Γινεται όμως να βρεις και τα δυο στο ιδιο προσωπο ; Και τι γίνεται άμα αυτός που ερωτευτικες και αγάπησες σε πλήγωσε περιςσιτ...