Τζακ p.o.v
Εκείνο το βράδυ δεν εμφανήστικε στο ραντεβού που δώσαμε στο λόφο που πρώτογνωροστηκαμε . Απογοητευτικά , ένιωσα ενα κομμάτι μεσα μου να σπάει . Μήπως δεν με ηθελε ; Ίσως απλά να έπαιζε μαζι μου . Έχω συναντήσει πολλές όμορφες κοπέλες . Κάθε βραδυ μαλιςτα ειχα μια να μου κρατάει συντροφιά . Αλλα με την λουνα νιώθω αλλιώς . Δεν ειναι ο ενθουσιασμός που κρατάει μια δυο μέρες ειναι κάτι πιο δυνατό που ακόμα δεν μπορώ να εξηγήσω . Πες το έρωτα . Όταν αντίκρισα αυτά τα υπέροχα πράσινα ματια της ενιωςα τα πόδια μου να μην μπορούν να με κρατήσουν όρθιο . Η καρδιά μου χτυπάει ακανόνιστα και η αναπνοή μου κόβετε στιγμιαία . Η γυναίκα αυτη με έχει αλλάξει . Προς το καλύτερο μάλλον . Πλέον πανω μου δεν βλέπω κάτι που να θυμίζει τον παλιό τζάκ. Αμα με έβλεπαν οι φίλοι μου θα δυσκολεύονταν να πιστέψουν οτι εγω ο τζάκ ο μεγαλύτερος γυναίκας , θα έτρεχε πίσω απο μια γυναίκα που τον αγνοεί για τοσο μεγάλο χρονικό διάστημα . Η ειρωνία ειναι οτι οι ρολόι πλέον έχουν αντιστρέφει . Εγω ήμουν αυτός που αγνοούσε τις γυναίκες επιδεικτικά και πολλές απο αυτές με κυνηγούσαν για μήνες .
Γύρισα απογοητευμένος στο σπίτι μου . Προσπάθησα να της τηλεφωνήσω αλλα το κηνιτο της ηταν απενεργοποιημένο . Την έστειλα μηνύματα αλλα και παλι δεν έλαβα καποια απάντηση . Πέρασε μια εβδομαδα και δεν είχε δώσει κανένα σημείο ζωής . Κι εγω όσο και ποτε μου δεν θα το πίστευα ειχα αρχισει να σέρνομαι στα πατώματα . Η απουσία της με τρέλενε . Δεν άντεχα μακρυά της ούτε λεπτό . Το κινητό της μονίμως κλειστό . Ειχα αφήσει πανω απο 50 μηνύματα στον τηλεφωνητή . Αλλα μάλλον δεν θα τα άκουγε καν . Αυτη η κατάσταση συναιχιστικε όχι μόνο για μερες και εβδομάδες αλλα για 2 μήνες . Τότε τελικά πείρα την απόφαση να πάω να την βρω στο σπίτι της . Με το που έφτασα εκεί ειδα τα πάντα κλειστά. Οι φρουροί που συχνά περιέβαλαν το σπίτι έλειπαν απο την θέση τους . Ένας κάτοικος της περιοχής με ενημέρωσε οτι θα έλειπαν για μήνες . Τότε ηταν που έχασα την γη κατω απο τα πόδια μου . Θα ηταν μακρυά ; Γιατί ; Και για ποσό . Θα έχανα τον κοςμο μου ; Όχι δεν γινόταν αυτό . Δεν μπορουςα να το αφήσω να γίνει . Ηταν ο Άγγελος μου η μικρή μου , η αναπνοή και η ζωή μου . Ρώτησα μήπως γνώριζε που είχαν πάει αλλα δεν είχε ιδέα . Το μόνο που ήξερε ηταν οτι μεσα σε λίγες ώρες τα περισσότερα πράγματα είχαν μεταφερθεί και η οικογένεια είχε αποχωρήσει .
Οι επόμενοι μήνες ηταν εφιαλτικοί . Ειχα παρατηθεί απο την ζωή κυριολεκτικά . Μέχρι και οι φίλοι μου είχαν τρομάξει . Είχαν φροντίσει βέβαια να βρουν μια αρκετα πιςτηκη δικαιολογία για να αποφεύγω τους γονεις μου. Δεν ήθελα να με δει η οικογένεια μου σε αυτη την κατάσταση . Η κατάσταση αυτη δεν έπρεπε να συναιχισει . Εγω ποτε δεν έκανα ετσι για μια κοπέλα και δεν θα έχανα τον εαυτό μου τωρα . Η αλλαγή μου ηταν γρήγορη και θεαματικη. Γύρισα στις παλιές μου συνήθειες , έβγαινα με τους φίλους μου και κάθε μερα είχε μια γυναικεία ύπαρξη για να μου κρατάει συντροφιά τα βραδιά . Καμία δεν ηταν σαν εκείνη αλλα δεν θα σχολουμουν άλλο . Φάνε ήξερα ποτε θα επέστρεφε και σίγουρα δεν θα καθόμουν να την περιμένω για μια ζωή .
BẠN ĐANG ĐỌC
Θα μπορούσα ......;;;;
Lãng mạnΠολλοί άνθρωποι λένε ότι στη ζωή σου θα ερθουν δυο σημαντικοί άντρες . Ο ένας θα ειναι ο έρωτας και ο άλλος η βαθιά αγάπη . Γινεται όμως να βρεις και τα δυο στο ιδιο προσωπο ; Και τι γίνεται άμα αυτός που ερωτευτικες και αγάπησες σε πλήγωσε περιςσιτ...