Λουνα p.v.
Ήμουν έτοιμη να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία εξάλλου όλοι αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία . Η καρδιά μου ειναι ανηκανη να υποταχθεί σε αυτά που το μιαλο μου προσπαθεί να της επιβάλει . Ο έρωτας τελικά κερδίζει όλα τα εμπόδια όσο σκληρά και οδυνηρά κι αν ειναι .
"Τζακ εγω .... " . Κρέμονταν απο τα χειλη μου . Τα ματια του έσταζαν ειλικρίνεια αγαπη καί ελπίδα . Ναι ελπίδα για μια νεα ζωή κοντα μου .
"... Σε συνχωρω !" Είπα σχεδον ψυθιριστα .
" τι ! Τι είπες ;" Με ρώτησε για να του ξανά απαντήσω .
Πήρα μια βαθειά ανάσα και με περισσότερο θάρρος είπα ." Σε συνχωρω σε θελω κοντα μου διπλα μου. Η καρδιά μου νίκησε την μάχη με το μυαλο μου που μου έλεγε να σε αποφύγω . Δεν αντέχω μακρυά σου , όσο πόνο κι αν μου έχεις προξενήσει στο παρελθόν ."
Εκείνος σικοθηκε και με έκλεισε σε μια τρυφερή αλλα ταυτόχρονα κτιτικη αγκαλιά . " μωρό μου ...." Μου ψυθίρισε στο αυτη πριν στρες τρέχει το πρώσοπο του στο δικό μου και ενώσει τα χειλη μας . "Ειςαι δίκη μου πλέον και δεν θα σε αφήσω ποτε ξανά .."επαναλάμβανε μεσα απο τα φιλία μας . Το φιλί διήρκησε μόλις λίγα λεπτά πριν χρειαστεί να το διακόψουμε για να ανασάνουμε αλλα στα ματια μου φάνηκαν αιώνες που δεν ήθελα να τελειώσουν . Ειχα μείνει αν κοιτάζω το πανέμορφο προσωπο του . Αυτά τα σαρκώδη χειλη που τοσο μου είχε λείψει να τα φιλάω και αυτά τα πράσινα ματια γεμάτα ειλικρίνεια με τρέλαναν .
" σου αρέσει αυτό που βλέπεις μικρή μου ;" Μου ειπε με ένα πονηρό χαμόγελο να σχηματίζεται στα χειλη του .
Αμεσως πετάχτηκα απο την ουτοπία μου .
" εμ .... Όχι τι λες ;"
" καλά καλά οτι πεις μικρό μου "
" πόσες φορές θα σου πω να μην με λες μικρό . Μόνο δυο χρονια διαφορά έχουμε ." Του είπα κάνοντας την μουτρομενη αλλα η ευτηχια που με πλημυριζε εκείνη τη ώρα δεν μπορούσε να κρυφτεί εύκολα .
"Για εμένα θα ειςαι πάντα η μικρή μου " μου ειπε με ένα γελακι .
"Τζααααακ ..."
"Καλά καλά σταματάω " μου ειπε σηκώνοντας τα χέρια του ψιλά . "Θες να δούμε ταινία ;" Έγνεψα καταφατικά .
" εντάξει πάω να διαλέξω μικρό μου !" . Ένα απο τα μαξιλάρια του καναπέ προσγειώθηκε στο κεφαλι του κι εκείνος έτρεξε μεσα στο δωμάτιο .
Το κινητό μου χτύπησε . Το κοίταξα και ειχα μήνυμα απο έναν άγνωστο αριθμό . Παράξενεμενη το άνοιξα και άρχισα να το διαβάζω
Δεν πρέπει να σε αγγίζει κανεις άλλος εκτος απο εμένα όμορφη . Εξάλλου γι αυτό σκότωσα τους γονεις σου για να σε έχω κοντα μου για πάντα . Και πίστεψε με αυτη η μερα δεν ειναι πολύ μακρυά . Πρέπει πρώτα να ξεφορτωθώ τον μπάσταρδο που βρίσκεται μαζι σου και μετα θα ειςαι δίκη μου για πάντα .
Τρόμαξα και πέταξα το κινητό κατω . Πιος ειναι αυτός ; Και πως βρήκε το κινητό μου. Κα το συμαντικοτερο αυτός σκότωσε τους γονεις μου ;
Με όση ψυχραιμία μου είχε απομείνει έπιασα παλι το κινητό στα χέρια μου και αποφάσισα να του απαντήσω αφού πρώτα κοίταξα να δω αμα ερχόταν ο τζακ .
Ποιος στο διάολο ειςαι ; Και πως βρήκες το κινητό μου . Δεν θα γίνω ποτε δίκη σου οποίος και να σαι και όσο για το θάνατο των γονιών μου θα σε βρουν και θα πληρώσεις .
Άφησα και παλι το κινητό κατω πανω στην ώρα που ο τζακ μπήκε χαμογελαστός μεσα στο δωμάτιο . Προσπάθησα να δείχνω όσο πιο ήρεμη γίνεται και να απολαύσω την ταινία . Χώθηκα στην αγκαλιά του και γρήγορα ξεχάστηκα απο την επιρροή που έχει το άρωμα του πανω μου .
Λίγη ώρα αργότερα και ενω ειχα αφοσιωθεί στην πλοκή της ταινίας το κινητό μου χτύπησε . Ο τζακ πήγε να το σηκώσει αλλα ξέροντας πιος μπορει να ειναι του το άρπαξα αμεσως .
" μπορει να μου στέλνει κάτι ο αδερφός μου . Ξέρεις προσωπικά δεδομένα ." Δηκαιολογιθηκα και για καλη μου τύχη φαίνεται οτι ο τζακ το πίστεψε αφού έστρεψε την προσοχή του στην οθόνη . Με τρεμάμενα χέρια το έπιασα στα χέρια μου και άνοιξα το μυνημα .
Χαχα . Όμορφη μου κανένας δεν θα με πιάσει για να με κανει να πληρώσω . Θα γίνεις δικιά μου είτε το θέλεις είτε όχι . Και μην νομίζεις οτι δεν ξερ τίποτα για εσένα σε παρακολουθώ εδώ και χρονια . Ειςαι φύλακας το ξερω .
Υ.Γ πες στον μαλακά διπλα σου να σε αφήσει απο την αγκαλιά του . Θα τα πούμε σύντομα .
Ασυναίσθητα κοίταξα γύρω μου να δω μήπως μας παρακολουθεί . Δεν γίνεται να τα ξέρει όλα αυτά , ούτε απλά να τα μαντεύει . Ο ήχος απο το τηλέφωνο μου ξαναακουστικε κάνοντας με να αναπήδησω ελαφρά απο την θέση μου .
Μην με ψάχνεις όμορφη . Δεν πρόκειται να με βρεις . Μόνο όταν θελω εγω θα με δεις απο κοντα . Και όταν γίνει αυτό θα ειςαι για πάντα δίκη μου. Α και μην πεις τίποτα σε κανένα . Δεν νομιζω να θέλεις να μάθει όλος ο κόσμος και ο φλωρος απο διπλα σου οτι δεν ειςαι συνηθισμένη .
Πέταξα με δύναμη το κινητό κατω βγάζοντας μια κραυγή τρόμου . Ο τζακ με κοιτούσε τρομαγμένος και παράξενεμενος την ίδια στιγμη . Και με το δίκιο του πριν απο λίγη ώρα ήμουν μια χαρά και ετσι ξαφνικά ένα απλό μήνυμα μπορει να καταστρέψει κάθε όμορφη στιγμη . Του χαμογέλασα αχνά και μάζεψα το κινητό μου απο κατω .
" ο λουκ με εκνεύρισε " του είπα για να τον καθησυχάσω . Στην αρχή φαινόταν δύσπιστος αλλα μόλις του έδωσα ένα τρυφερό φιλί στα χείλη ξέχασε τα πάντα . Μεσα απο λίγα λεπτά που σταματήσαμε να φιλιόμαστε έστρεψε ξανά την προσοχή του στην οθόνη . Δεν μπορουσα να του πω τίποτα βέβαια και σε κανέναν άλλον . Δεν μπορώ να διακυβδηνεψω να μαθευτεί η ταυτότητα μου . Για αυτό παλεύουνε όλοι οι φυλακές μια ζωή για να την κρατήσουμε μυστική απο τους περισσότερους . Όχι οτι ο τζακ δεν θα το μάθαινε αφού θα ηταν μαζι μου , αλλα δεν τον εμπιστευόμουν ακόμα απόλυτα για να του κανω μια τέτοια αποκάλυψη . Πρέπει να το αντιμετωπίσω μόνη μου . Εξάλλου δεν μπορει να μου κανει κάτι όσο θα ειμαι με άλλους κοντα . Απο οτι κατάλαβα δεν θέλει να γίνει γνωστή η ύπαρξη του απο τους άλλους και ιδιαίτερα απο τους φρουρούς μας .
Πρέπει πρώτα να βρω ποιος ειναι και μετα να τον κανω να πληρώσει που σκότωσε τους γονεις μου . Μπορει να μην ειμαι ακόμα και επισήμως φύλακας αλλα έχω εκπαιδευτεί αρκετά και μπορώ να έλενχω τις δυνάμεις μου . Βέβαια έχω να τις χρησιμοποιήσω για περίπου δυο χρονια αλλα ποσό δύσκολο μπορει να ειναι . Απο τις σκέψεις κου με έβγαλε ο τζακ που φώναζε το όνομα μου . Μόνο τότε κατάλαβα οτι η ταινία είχε τέλιωςει και ο τζακ ζητούσε να μάθει αμα μου άρεσε .
" εμ..... Ναι τι λέγαμε ;"
" λουνα σε ρωτάω εδώ και 10 λεπτά αμα σου άρεσε η ταινία."
" αα ναι μου άρεσε πολύ "
Με έπιασε απο τη μέση παρασέρνοντας με σε ένα αρκετά παθιασμένο φιλί . Δάγκωσε το κατω χείλος μου ζητώντας είσοδο στο στόμα μου πράγμα που του επέτρεψα με προθυμία . Οι γλώσσες μας πάλευαν σε έναν πόλεμο αγάπης και διεκδίκησης και φαίνεται οτι η δικιά του κέρδισε κατακτώντας κάθε σημείο της στοματικής μου κιλωτητας . Με ξάπλωσε με αργές κινήσεις πίσω στο καναπέ χωρις να διακόπτει ούτε για λιγο το φιλί . Τα χέρια του ταξίδευαν σε όλο το μήκος του κορμιού μου κάνοντας με να παραδοθώ . Στην συναιχεια κατευθύνθηκαν κατω απ όταν μπλούζα μου απαλλάσσοντας με απο αυτη . Άπλωσε τα χέρια του πίσω απο την πλάτη μου έτοιμος να με απαλλάξει και απο το σουτιέν μου . Τότε μόνο ξυπνησα απο το λήθαργο όπου τα χάδια του νε είχαν ρίξει . Σταμάτησα τις κινήσεις που έκαναν τα χέρια του και διέκοψα το φιλί απομακρύνοντας τον λιγο απο πανω μου ώστε να έχουμε μια ασφαλή απόσταση .
" το εγινε μωρό μου " μου ειπε προσπαθώντας να βρει την αναπνοή του .
"Δεν .... Δεν μπορώ . Όχι ακόμα τουλάχιστον "
. Κούνησε το κεφαλι του προς ένδειξη κατανόησης και μου έδωσε ένα γλυκό φιλί πριν σηκωθεί απο πανω μου .
" ο αδερφός σου θα ανυσηχει . Μήπως πρέπει αν πας πίσω ; "
" ναι δίκιο έχεις θα έχει πεθάνει απο την αγωνία του . " σικοθηκα πανω και μάζεψα τα πράγματα μου .
"Ποτε θα σε ξαναδώ;" Με ρώτησε ενω βρισκόμουν στην πόρτα .
" το βραδυ θα σου στείλω σε μήνυμα το μέρος ." Του απάντησα χαμογελαστή .
" ελπίζω αυτη τη φορά να κανεις την εμφάνιση σου . Απάντησε με υπονοούμενο .
Η μνήμη μου έτρεξε 1 μισή χρόνο πίσω στην αρχή της σχέσης μας και πριν φοντάν όλα αυτά . Τότε που οι γονεις μου είχαν μάθει για την σχέση μου μαζι του και με είχαν κλείδωσε στο δωμάτιο μου . Τότε του ειχα υποσχεθεί παλι το ιδιο πράγμα που του υποσχέθηκα και τωρα . Ενα ράντεβου στο οποίο ποτε δεν έκανα την παρουσία μου αισθητή ., εξαιτίας των γονιών μου . Τους ειχα θυμώσει τοσο πούμε τότε αλλα τωρα αναπολώντας εκείνες τις στιγμές θα ήθελα μόνο να τους έχω κοντα μου .
"Θα ειμαι εκεί το βραδυ σου το υπόσχομαι ."
Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και μπήκα στο πρώτο ταξί που βρήκα να περνάει .
Μόλις έφτασα στο σπίτι άνοιξα με τα κλειδιά μου και προς μεγάλων οτι έκπληξη ο λουκ δεν ηταν εκεί να με περιμένει με το συνηθισμένο θυμωμένο του ύφος. Πρέπει να είχε πολύ δουλειά σημερα ετσι δεν θα πρόσεξε καν οτι λείπω . Ετσι κι αλλιώς δεν συνήθιζα να βγαίνω απο το δωμάτιο μου τον τελευταίο χρόνο .
Ξαλαφρωμένοι και ανακουφισμένη που δεν θα έπρεπε να υποστώ ένα πιθανό κράξιμο ανεβηκα τις σκάλες και μπήκα στο δωμάτιο μου .
Πριν πάω σπίτι ειχα ζητήσει απο τον Τζέιμι να ψάξει να βρει απο που προέρχονταν ο αριθμός που μου έστειλε τα μηνύματα αλλα δεν ειχα λάβει καμία απάντηση του ακόμα . Συνήθως οτι και να του ζητούσα το έβρισκε αμεσως αλλα ίσως να ειναι πιο δύσκολο αυτη τη φορά .
Το κινητό μου με έβγαλε απ ο τις σκέψεις αφού ένα ακόμα μήνυμα είχε σταλθεί . Έτρεξα προς το κομοδίνο που το ειχα αφήσει με τη ελπίδα οτι ο Τζέιμι θα είχε βρει κάτι .
Το πρώσοπο μου σκοτείνιασε όταν στην οθόνη βρισκοταν ο ίδιος πρωινός αριθμός . Το μυνημα ηταν σύντομο αλλα έλεγε όλα τα όσα έπρεπε να ειπωθούν για να μου γίνει κατανοητό οτι δεν έπρεπε να μπλέξω άλλους σ αυτη υην ιστορια .
Με κανεις να θυμώνω μαζι σου όμορφη . Δεν ειςοα υπάκουο κορίτσι . Πρώτα πας και φιλάς αυτόν τον μπάσταρδο και μετα μπλέκεις τον κολλητό σου σε δύσκολα μονοπάτια . Πες του να σταματήσει αν ψάχνει αμα θέλεις να ειναι ζωντανός για πολύ ακόμα . Μην ξεχνάς μωρό μου . Ειμαι ο θύτης σε αυτη την ιστορια .
Και αυτομάτως αυτό σήμαινε οτι εγω είμαι το θύμα . Υπέροχα . Που έχω μπλέξει Θεέ μου .............Τα -ντα! Να έτοιμο καιρό επόμενο κεφάλαιο . Το ξερ οτι είχαν ίλιγγο μικρό και οτι άργησα να το ανεβάσω αλλα τωρα με τις εξετάσεις δεν έχω πολύ χρόνο . Ελπίζω να σας άρεσε το καινούργιο κεφάλαιο .
ESTÁS LEYENDO
Θα μπορούσα ......;;;;
RomanceΠολλοί άνθρωποι λένε ότι στη ζωή σου θα ερθουν δυο σημαντικοί άντρες . Ο ένας θα ειναι ο έρωτας και ο άλλος η βαθιά αγάπη . Γινεται όμως να βρεις και τα δυο στο ιδιο προσωπο ; Και τι γίνεται άμα αυτός που ερωτευτικες και αγάπησες σε πλήγωσε περιςσιτ...