Τζάκ pov
Δεν ξερω αν κοιμήθηκα καθόλου. Όλο το βράδυ . Η εικόνα της με στοιχιωνε . Τα μάτια της με τρυπούσαν . Ναι ήμουν σίγουρος ότι την αγαπούσα ακόμα , την ήθελα . Και έβλεπα στα μάτια της ότι κι αυτή είχε αισθήματα για εμένα αλλα είχε πληγωθεί και φοβόταν . Φοβόταν να ξαναφεθει στην καρδιά της . Το ξυπνητήρι που ηχούσε σαν τρελό με έβγαλε απο τις σκέψεις μου . Ήταν 7 παρα στην δουλειά έπρεπε να ήμουν στις 8 όποτε είχα χρόνο μπροστα μου .
Έφτιαξα καφέ για να συνέλθω και έκανα και ένα γρήγορο ντουζ. Είχα την ελπίδα να την ξαναδώ σήμερα . Το είχα ανάγκη πολύ ,ανάγκη . Μόνο με το βλεμμα της με έκανε να ηρεμώ ,να ξεχνάω τα προβλήματα μου και να ζω . Ηταν σαν να επερνα ζωή απο τα μάτια της . Έναν ολόκληρο χρόνο ζούσα σαν σκιά . Έκανα μόνο τα αναγκαία . Δεν είχα όρεξη να βγαίνω εξω συχνά . Προσπαθούσα να την ξεχάσω αλλα όλες οι σχέσεις που έκανα δεν κρατούσαν παραπάνω απο 2 με 3 μερες . Όλες οι άλλες ακόμα και οι πιο όμορφες που με πλησίαζαν μου φαινόταν αδιάφορες μπροστα στον άγγελο μου . Και τωρα που επιτέλους την έχω τοσο διπλα μου δεν θα την αφήσω να πετάξει μακρυά μου . Όσο κι αν η λογική της δεν την αφήνει να παραδοθεί ξερω πως στο τέλος η καρδιά της που ακόμα αναζητά την δίκη μου θα ξεπεράσει κάθε φραγμό που το φοβισμένο μυαλό της , της επιβάλει .
Φτάνοντας στο κτήριο ειδα την λουνα να κατευθύνεται προς την είσοδο . Πάρκαρα την μηχανη όσο πιο γρήγορα μπορουσα και την ακολούθησα σχεδον τρέχοντας . Την πρόλαβα στο ασανσέρ και κράτησα την πόρτα για να μπω κι εγώ . " καλημέρα δεσπόινης λουνα ". Την καλημέρισα με το σοβαρό επαγγελματικό μου ύφος μη θέλοντας να προκαλέσω αφορμές για σχολιασμούς , καθώς υπήρχαν κι άλλοι υπάλληλοι μέσα στο ασανσέρ . " καλημέρα και σε εσάς ." Απάντησε τυπικά αλλα και πάλι τοσο γλυκά για τα αυτιά μου . Κατέβηκε στον προτελευταίου όροφο μαζι μου μόνο που σταμάτησε σε μια πόρτα μετά απο εκείνη του γραφείου μου .
Είχα αρκετή δουλειά και έπρεπε να ετοιμαστώ και για ένα συμβούλιο αλλα και μόνο η ιδέα του ότι ειναι διπλα μου με έκανε να τελειώνω τους τόνους των εγγράφων σε πολύ λίγο χρόνο .
Γύρω στις 4 το απόγευμα άκουσα την πόρτα του διπλανού γραφείου να ανοίγει . Σικοθηκα απο το γραφείο μου και πλησίασα το παράθυρο που μου επέτρεπε να βλέπω τι γίνεται στο διάδρομο . Η λουνα έβγαινε απο εκείνο το γραφείο συνοδευόμενη απο έναν άντρα μεγαλύτερο της . Την αγκάλιασε και την φίλησε σταυρωτά . Απο μέσα μου έβραζα απο θυμό . Δεν ήθελα κανένας να αγγίζει τον άγγελο μου . " δεσπόινης λουνα ..... Θα σας πείραζε να περνούσατε για λίγο απο δο γραφείο μου ;;" Είπα για να διακόψω αυτή την αγκαλιά που κρατούσε παραπάνω απο το κανονικό . " εμ φυσικά τωρα έρχομαι ." Μου απάντησε και ξαναμπήκα στο γραφείο μου περιμένοντας την. Μετά απο 5 λεπτά άκουσα την πόρτα να χτυπάει ." Περάστε " είπα εύθημα και ειδα την λουνα να μπενει μέσα . Ηταν πανέμορφη όπως πάντα . Τα κατάξανθα μαλλιά της ηταν σήμερα στην φυσική τους μορφή , μπούκλες . Της πήγαιναν τοσο πολύ . Με δυσκολία αντί στεκόμουν στην έντονη επιθυμία που είχα να υην αρπάξω και αν την φιλήσω με πάθος κλείνοντας της στην αγκαλιά. " με ζήτησες ;" Όπα ! Που πήγε ο πλυθηντικος που μου της έσπαγε τοσο πολύ ; Φαινόταν βιαστική αλλα θα την έκανα εγώ να μείνει για πολύ ακόμα ετσι για τοιμωρια που αγκαλιάζονταν με εκείνον τον τύπο . " ναι εσύ δεν άρχισες να ασχολίσε με την οικογενειακή επιχείρηση ; "Εγνευςε καταφατικά και συναιχισα . " ωραία όποτε θα ειςαι και στην αυριανή συνέλευση ." " ναι σαν μέλος του δοιηκιτικου συμβουλίου ." Απάντησε και η ψυχρότητα επέστρεψε στο ύφος της ." "Α πολύ καλά όποτε μπορείς να κοιτάξεις εσύ αν τα έγγραφα που μου ζήτησε ο αδερφός σου να ετοιμάσω ειναι σωστά . Δεν χρειάζεται να τον επιβαρύνω κι άλλο . Ετσι ;" . Γουρλωσε τα μάτια της και ηταν έτοιμη να μου αρνηθεί αμέσως αλλα όταν με άκουσε να λέω για τον αδερφό της , μαλάκωσε . Πρέπει να τον αγαπάει παρά πολύ γιατί δέχτηκε να καθίσει και κοιτάξει τα έγγραφα . " τουλάχιστον μπορώ να τα δω στο γραφείο μου;" Είπε και εγώ κούνησα αρνητικά το κεφαλι σχηματίζοντας ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη μου ." Αυτό δεν ειναι εφικτό λουνα . Άμα υπάρχει κάποιο λάθος πρέπει να το διορθώσω αμεσως . Δεν πρέπει να χάνουμε χρόνο. ." Έκανε έναν μορφασμό δυσανασχέτησης και πειρε τα χαρτιά που είχα αφήσει πανω στο γραφείο . Κάθησε σε μια καρέκλα λίγο πιο πέρα και άρχισε να τα μελετάει. Δεν μπορώ να πω για ένα κορίτσι 16 χρόνων γνωρίζει αρκετά πράγματα ίσως και μερικά που εγώ αγνοούσα . Είχε βρει κάμποσα λάθη και εγώ τα διόρθωνα . Η ώρα πέρασε γρήγορα και ούτε κι εγώ ο ίδιος δεν κατάλαβα πως είχε πάει 8:30 . Τα έγγραφα ηταν πολλά και υπήρχαν κάποια που ακόμα δεν τα είχε τέλιωςει ." Μάλλον πρέπει να έρθεις απο το σπίτι μου να τελειώσουμε τα υπόλοιπα ." Της είπα και το βλεμμα της ξαφνικά απομακρύνθηκε απο τα έγγραφα και συνάντησε το δικό μου ." Δεν νομιζω πως χρειάζεται , μπορούμε να το τελιωσουμε εδώ εκτος κι αν δεν μπορεί δει να μεινεται στο γραφείο για κάποιο λόγο . Μην σας ανυσηχει θα τα τελειώσω εγώ και θα διορθώσω τα λάθη που πιθανόν συναντήσω ." Απέφευγε μα κάθε τροπο να έρθει σπίτι μου αλλα στο τέλος της έπεισα . Μαζέψαμε τα πράγματα και βάλαμε τα έγγραφα που είχαν απομείνει σε μια τσάντα για να τα πάρουμε μαζι μας . Κατεβήκαμε στο ισόγειο και βγήκαμε εξω . Της υπόδειξα την μηχανη μου κι σαν να παρατήρησα ένα αχνό χαμόγελο να σχηματίζεται στα πανέμορφα χείλη της . Προχώρησε μπροστα μου ενώ εγώ χερετησα κάποιους συναδέλφους και με περίμενε να έρθω κι εγώ . Της έδωσα ένα κράνος , το ιδιο που της έδινα και τότε και αφού ανεβηκα πανω στην της άπλωσα το χέρι μου για να ανεβεί κι αυτή . Απλώςε διστακτικά τα χέρια της γύρω απο την μέση μου για να μην πέσει . Α όχι μωρό μου δεν θελω ντροπές . Σκέφτηκα και ξεκίνησα με μεγάλη ταχύτητα αναγκάζοντας την γραπωθεί πανω μου για να μην πέσει . Κοίταξα πίσω μου μέσα απο τον καθρέφτη και την παρατήρησα να με κοιτάζει με δολοφονικό βλεμμα . Ένα γελακι μου ξέφυγε καθώς έστρεψα τα μάτια μου πίσω στο δρόμο . Σε λιγότερο απο μισή ώρα βρισκόμασταν εξω απο την είσοδο της πολυκατοικίας . Έσβησα την μηχανη και κατέβηκα απο αυτή αφαιρώντας το κράνος μου . Έπειτα άπλωσα το χέρι μου και πιάνοντας το δικό της την αναγκαςα να κατέβει κι αυτή . Για λίγο κοντοστάθηκε κοιτώντας το κτήριο . Ενα δάκρυ κύλησε απ τα πανέμορφα μάτια της διασχίζοντας μια διαδρομή πανω στο προσωπο της και καταλήγοντας στο έδαφος . Κούνησε με γρήγορες κινήσεις το κεφαλι της προκειμένου να εμποδίσει κι αλλα δάκρυα να κατέβουν . " μπορούμε να μην δουλέψουμε εδώ ;;" Ρώτησε σιγανά , λες και οι λέξεις έβγαιναν με δυσκολία . Κούνησα αρνητικά το κεφαλι μου και την τράβηξα στο εσωτερικό του κτηρίου. Ανεβήκαμε με το ανσασερ στο όροφο που βρισκόταν το διαμέρισμα μου . Ξεκλείδωσα την πόρτα και την άνοιξα διάπλατα αφήνοντας την να περάσει .
Προχώρησε διστακτικά προς το σαλόνι ." Μην φοβάσε λουνα δεν θα σε δάγκωσω " . Της είπα κλείνοντας της το μάτι και αυτη στριφογυριζοντας τα μάτια της ως προς ένδειξη αγανάκτησης και κάθησε σε έναν απο τους καναπέδες . Έβγαλε τα έγγραφα απο την τσάντα της και άρχισε να τα μελετάει ." Μα καλά δεν κουραστικές να κοιτας τα χαρτιά αδιάκοπα τόση ώρα ;" Την ρώτησα λίγο αργότερα βλέποντας ότι δεν έχει σικωσει το βλεμμα της απο τα Α4 χαρτιά που κράταγε στα χέρια της . " όχι καθόλου , θελω να τελειώνω όσο πιο γρήγορα μπορώ για να φύγω απο εδώ μέσα ." . Α δεν θα μου παίζει παιχνίδια εμένα . Ούτε θα κανει πως δεν θύματε τίποτα απο ότι έγινε εδώ πέρα . "Μα καλά βρε παιδί μου δεν πείνας καθόλου ; Να παραγγείλω κάτι για να φάμε ;" Πήγε να αρνηθεί αλλα ο ήχος που έκανε το στομάχι της πρόδωσε την πείνα της . " εντάξει πεινάω αλλα καλύτερα να μαγειρέψω κάτι δεν τρώω φάστ φουντ , νομιζω το ξέρεις .". Εγνευσα καταφατικά . Μεσα μου βέβαια έκανα πάρτυ γιατί θα έμενε περισσότερο διπλα μου . Θα με μεθούσε με το υπέροχο άρωμα της . "Να σου δείξω την κουζίνα ή.." " άσε ξερω τον δρόμο ." Με διέκοψε . " εσύ κάτσε εδώ και διόρθωσε τα λάθη που σου έχω υπογραμμίσει .
Είχε περάσει αρκετή ώρα και η λουνα ακόμα δεν είχε βγει απο την κουζίνα . Μα καλά τι κανει τόση ώρα , αναρωτήθηκα και σικοθηκα απο τον καναπέ πλησιάζοντας προς την κουζίνα . Μπενοντας μέσα το θέαμα με συγκλόνισε . Η λουνα είχε πέσει στο πάτωμα και έκλαιγε με λιγμους . "Λουνα ... Αγαπη μου τι έπαθες ." Έκανα να την πλησιάσω αλλα τραβήχτηκε . " μην...... Μην με πλησιάζεις .... Σε παρακαλώ ...... Γιατί ;;..... Γιατί μου το κανεις αυτό ;; Δεν έχω πονέσει αρκετά ;" . Δεν ήξερα τι να πω , δεν πιστεύω πως είχα να πω και κάτι ., απλά με πλήγωνε αυτό που έβλεπα . Έβλεπα τον άγγελο μου να πονάει και αυτό με διέλυε . Με πολύ κόπο σικοθηκε απο το πάτωμα και προχώρησε προς το σαλόνι . Την ακολούθησα και την άκουσα να μιλάει με αναφιλητά στο τηλέφωνο " σε παρακαλώ έλα να με πάρεις απο εδώ ..... Δεν .... Δεν αντέχω ....... Ένταξε όσα περιμένω ." " με ποιον μιλούσες ; ." Καμία απάντηση ." Είπα με ποιον μιλούσες !" Ρώτησα πιο απαιτητικά . Αλλα και πάλι δεν μου απαντούσε μόνο καθόταν σιωπηλή και έκλαιγε . Αυτό ηταν , αρκετά !! Θα της τα πω όλα . Πρέπει αν καταλάβει πως πάντα θα ειμαι δίκη μου . Πήγα μπροστα της και την έπιασα απο τους καρπούς αναγκάζοντας την να με κοιτάξει ." Στματα να το παλεύεις άλλο λουνα. Σου τα έχω εξηγήσει όλα , μου είπες πως με συνχωρεις αλλα δεν αφήνεις την καρδιά σου . Γιατί ;; Γιατί λουνα . Μην φοβάσε να με ακολουθήσεις . Ειμαι εδώ τωρα και θα ειμαι για πάντα , διπλα σου ειςαι μόνο δικιά μου όσο η καρδιά σου μου ανοίκει θα ειςαι πάντα δικιά μου . Σας έχασα για έναν ολόκληρο χρόνο και δεν έχω καμία διαθέση να σε αφήσω πάλι . Το καταλαβαίνεις αυτό ." Έγνεψε απλά ." Μιλά !!" Είπα δυνατά κάνοντας την να πεταχτεί απο την θέση της . " ναι ... Το κατάλαβα ." Ψέλλισε με μεγάλο κόπο . Το κουδούνι χτύπησε και πήγα να ανοίξω . Στο κατώφλι στέκονταν αυτός ο τύπος που ειδα το πρωί να ειναι με την κουνά . Ε όχι αυτόν πειρε τηλέφωνο ;; Γι αυτό δεν θέλει να ειναι ξανά μαζι μου ;; Γιατί βρήκε άλλο γκόμενο ;; Έβραζα μέσα μου ." Τι θες εσύ εδώ ; Σου ζήτησε κανεις να μας κανεις αισθητή την παρουσία σου ; Για άδειασε μας την γωνία τωρα ." Του είπα με ύφος . Άλλα ο τύπος δεν άκουγε τίποτα με παραμέρισε και πέρασε μέσα . Έτρεξε προς το σαλόνι ." Λουνα !! " είπε και εκείνη έτρεξε και χώθηκε στην αγκαλιά του . Α δεν θα τα πάμε καθόλου καλά . " σε παρακαλώ Τζέιμι πάρε με απο δω τωρα ." Του είπε ψυθιριστα αλλα κατάφερα να το ακούσω . " έλα αγαπη μου πάμε μα φύγουμε ." Είπε και την έπιασε απο το χέρι οδηγώντας την προς την έξοδο . Α όλα κι όλα ο τύπος έχει τεράστιο θράσος . Η λουνα ειναι μόνο δίκη μου . Μου ανοίκει και δεν υπάρχει περιπτώση να φύγει απ ξερω μέσα σήμερα . Μπήκα μπροστα του κλείνοντας τους δο δρόμο . " κάνε στη άκρη και άσε μας να φύγουμε . Δεν νομίζεις ότι την έχεις κανει να υποφέρει αρκετά εδώ κι έναν χρόνο ; Ας την να φύγει δεν θέλει να πληγωθεί κι άλλο ." Ώστε του έχει πει και τα πάντα ; Τοσο στενά το έχει πάρει το θέμα του γκόμενου ; " την αγαπάω !!!!! " φώναξα δυνατά . Η λουνα σαν να ξύπνησε με αυτά μου τα λόγια σικωςε το κεφαλι της και με κοίταζε έκπληκτη . " κι ... Εγώ " κατάφερε να ψελλίσει πριν πέσει λιπόθυμη κατω . Αμεσως την έπιασα στα χέρια μου και την σήκωσα απο κατω . Ύστερα έριξα ένα βλεμμα στο τύπο που είχε πανικοβληθεί ." Το δεν θα μου πεις να την αφήσω ήσυχη ;" Τον ειρωνεύτηκα . Κούνησα αρνητικά δο κεφαλι του . " τωρα ειμαι σίγουρος ότι την αγαπάς ακόμα και την αγαπούσες πάντα ." Μου είπε και κατευθύνθηκε προς την πόρτα αφήνοντας με με την λουνα στην αγκαλιά μου . " καλυνηχτα και μα την προσεχείς γιατί αλλιώς θα σου σπάσω τα Κόκκαλα . " μου είπε και έφυγε κλείνοντας την πόρτα πίσω του . Κοίταξα τον άγγελο μου που ηταν ακόμα χωρις τις αισθήσεις του ." Κατευθύνθηκα προς την κρεβατοκάμαρα μου και την ακούμπησα μαλακά στο κρεβάτι . Βεβαιώθηκα ότι δεν θα κρύωνε και πήγα στο σαλόνι . Κοίταξα Μονακό μου τα υπόλοιπα έγγραφα και βρήκα κάποια λάθη τα οποία διόρθωσα αμεσως και αφού τα τακτοποίησα ξανά στη τσάντα της , πήγα στην κρεβατοκάμαρα έβγαλα την μπλούζα μου και δο παντελόνι . Έβαλα μια φόρμα απο κατω και ξάπλωσα διπλα στο άγγελο μου . Την έσφιξα στην αγκαλιά μου και ο ύπνος με πειρε σχεδον αμεσως μυρίζοντας το υπέροχο άρωμα της .
Άλλο ένα κεφάλαιο τέλιωςε . Μου πειρε λιγότερο χρόνο να το τέλιωςω απο τι συνήθως . Τι λέτε να γίνει . Η λουνα παραδέχτηκε ότι αγαπάει ακόμα τον τζάκ . Τι πιστεύεται ότι θα γιεν όταν ξυπνήσει ;; Μην ξεχάστε να ψηφίσετε την ιστορια μου και να αφήσετε τα σχόλια σας
ESTÁS LEYENDO
Θα μπορούσα ......;;;;
RomanceΠολλοί άνθρωποι λένε ότι στη ζωή σου θα ερθουν δυο σημαντικοί άντρες . Ο ένας θα ειναι ο έρωτας και ο άλλος η βαθιά αγάπη . Γινεται όμως να βρεις και τα δυο στο ιδιο προσωπο ; Και τι γίνεται άμα αυτός που ερωτευτικες και αγάπησες σε πλήγωσε περιςσιτ...