Τρία χρονια πριν λιγο πριν η λουνα φύγει για την Στοκχόλμη
Δεν μπορουσα να το πιστέψω . Μου ηταν αδύνατο . Την έχανα , την έχανα μεσα απο τα χέρια μου . Επιτέλους την ειχα βρει , την ειχα ξανακερδίσει και παλι θα την έχανα . Όχι ... Όχι δεν την πίστευα . Δεν την ποστεψα πυτε για μια στιγμη οτι με παρατούσε για βα παντρευτεί κάποιον που θα της προσφέρει περισσότερα χρήματα . Το μόνο που επρεπε βα κανω ηταν να βρω κάποιες αποδείξεις γι αυτό .
Οι μερες περνούσαν και η κατάσταση μου χειροτέρευε . Στην ετερεια ειχα να πατήσω περίπου δο εβδομάδες ενω το σπιτι μου θύμιζε χοροστασιο . Παντού υπήρχαν κουτιά απο άδειας μπίρες ή σπασμένα ποτήρια . Ειχα βρει παρηγοριά στο ποτό , μόνο αυτό με έκανε να την ξεχνάω έστω και στιγμιαία , μόνο αυτό θωλωνε έστω και για μερικά δευτερόλεπτα την εικόνα της . Ήμουν για λύπηση , πραγματικά ειχα αρχισει κι εγω ο ίδιος να λυπαμε τον εαυτό μου . Την χρειαζόμουν . Δεν υπήρχε ζωή για εμενα χωρις το άρωμα της , τς μεταξένια μαλλιά της να με αγγίζοντας και τα γαλάζια ματια της να κοιτάζουν με τόση λατρεία και ευλάβεια τα δικα μου και να με κάνουν να ξεχνάω ακόμα και τα πιο συμαντικα προβλήματα . Επρεπε βα κανω κάτι , κάτι για να την ξανάφερε κοντα μου . Κάτι για να αποδείξω πως δεν με εγκατέλειψε γιατί νοιάζεται μόνο για τα χρήματα . Μάλλον ηταν περισσότερο σαν μια υπόσχεση στο εαυτό μου . Μια υπόσχεση για να αποδείξω οτι ειναι εκείνο το αγνό κορίτσι που ειχα γνωρίσει . Οτι δεν ειναι ενα άσπλαχνο πλάσμα που υπολογίζει μόνο το συμφέρον της .
Εκείνο το πρωινό που τα έμαθα όλα ειχα αποφασίσει βα πάω στην ετερεια . Η άδεια που ειχα ζητήσει έληγε όποτε δεν μπορουσα να λείψω περετερω . Καθώς κατευθυνόμουν προς το γραφείο μου διάφοροι ψίθυροι έρχονταν στα αυτιά μου . Κάποιες γραμματείς συζητούσαν για έναν γάμο και για ποσο γρήγορα εγινε . Και κάποιες απλα εγνεφαν καταφατικά τα κεφάλια τους συμφωνώντας με τα λεγόμενα των συναδέλφων τους . Μετα απο λιγη ώρα δουλειάς η γραμματέας του λουκ μπήκε μεσα και με κάλεσε στο γραφείο του . Απρόθυμα σικοθηκα απο την καρέκλα μου και την ακολούθησα μέχρι τον τελευταίο όροφο . Ο λουκ στέκονταν σκεπτικός πανω απο ενα πακο με χαρτιά , φαίνονταν πολύ προβληματισμένος .
"Κύριε λουκ με ζητήσατε " ρώτησα για να του αποσπάσω την προσοχή .
"Ναι ... Ναι τζακ σε ζήτησα πέρασε ... Κάθησε σε παρακαλώ πρέπει να σου μιλήσω "
Χωρις να ξερω τι ήθελε να μου πει προχώρησα προς το μέρος του και κάθηςα σε μια απο τις πολυθρόνες που βρίσκονταν μπροστα απο το κρύσταλλινο γραφείο του .
"Λοιπόν .... Ξερω οτι είχες καποια ερωτική σχέση με την αδερφή μου ..."
"Κύριε .. Τι ειναι αυτά που λετε ... Εγω με την αδερφή σας ..."
Με διέκοψε
"Τζακ ... Μην προσπαθήσεις να δικαιολογηθείς ... Ξερω την αληθεια . Ο λόγος που σε φώναξα εδώ δεν ειναι για να σε επικρίνω για κάτι τέτοιο ούτε για να σε απολύσω ... Χρειάζομαι την βοήθεια σου "
Τον κοίταζα με ενα βλεμμα απορριας . Αμα δεν ηθελε να με απολύσει ή να μου πει να μείνω μακριά απο την λουνα τι στο καλό ηθελε ;
"Όπως ξέρεις η αδερφή μου παντρεύτηκε πριν απο μια εβδομαδα .... "
"Ναι ... Εκεινον τον Ντέρεκ ... Ξερω " τον διαβεβαίωσα .
"Ναι εκείνον ... Έπεισες γνωρίζω οτι εσένα σε χώρισε με την δικαιολογία οτι το έκανε για τα χρήματα . Ετσι πίστευα κι εγω .... Ωςτοςο σημερα μου ήρθε αυτό το χαρτί υπογεγραμμένο απο την ίδια "
Μου έδωσε ενα χαρτί και άρχιζα βα το διαβάζω . Όσα εβλεπα μου φαίνονταν απίστευτα .
"Απο οτι κατάλαβες στο συγκεκριμένο έγγραφο , η λουνα αρνείται την περιουσία του άντρα της και εκτος αυτού δίνει το 50 απο την ετερεια , στην διαχείρηση του Ντέρεκ . "
"Ναι το βλέπω .... " απάντησα σιγανά
" όποτε το συμπέρασμα ειναι οτι δεν τον παντρεύτηκε για τα λεφτά του και δεδομένου οτι δεν το αγαπάει ... "
Εκεί τον διέκοψα
"Που ξέρετε οτι δεν τον αγαπάει ; Μπορει απλα να μην ηθελε να μου το πει και να σκέφτηκε αυτη την δικαιολογία για τα χρήματα "
"Ξερω την αδερφή μου τζακ . Στα ματια της υπήρχε θλίψη όχι ερωτας . Οταν τον κοιτούσε στη εκκλησία φαίνονταν οτι το έκανε απο υποχρέωση και όχι απο αγαπη . Δεν υπήρχε η λάμψη στα ματια της όπως οταν κοιτούσε εσένα μείνω την ημέρα που δήθεν σας πρωτογνώρισα στο γραφείο ... Με κάτι την κρατάει ... Με κάτι την εχει αναγκάσει .... Την απειλεί με κάτι πολύ δυνατό που μάλλον γνωρίζω τι ειναι , αλλα δεν ειναι μόνο αυτό . "
"Το εννοείτε ; Πως ξέρετε ; "
Έπειτα απο μια βαθειά ανάσα ο λουκ άρχισε να μου αφηγείται την ιστορια της φυλής που άνοικαν . Μου ειπε για τις δυνάμεις τους και για το πως πρέπει να τις φυλάσσουν απο τους άλλους . Στην αρχή δεν πειστικά όλα αυτά φαίνονταν εξοπραγματηκα αλλα αφου μου έδωσε ενα βίντεο στο οποίο εμφανίζονταν η λουνα και ο ίδιος πιο μικροί να παίζουν με τις δυνάμεις τους , πηστικα εντελώς .
"Ωραία όλα αυτά αλλα απο εμενα δεν κατάλαβενω τι θέλετε "
"Η λουνα ειναι αρκετα δυναμική . Δνε θα υποχωρούσε με μια τέτοια απειλή . Ειναι και κάτι αλλο στη μέση ... Κάτι που πιθανότατα αφορά εσένα . Αγαπάς την αδερφή μου ετσι δεν ειναι ; "
"Ναι την αγαπάω ... Την αγαπώ σαν τρελός "
"Αυτό που θελω απο εσένα ειναι να ψάξεις . Να ψάξεις και να βρεις το αλλο λόγο που την κρατάει εκεί περα .. Μαζι του .... Και τότε τότε θα μπορέσουμε βα βρούμε έναν τροπο να την απελευθερώσουμε απο τα δεσμά της .. Θα ειναι και παλι δίκη σου ... Με τον άντρα που αγαπάει "Δέχθηκα αμεσως . Απο τότε άρχισα να ψάχνω να ψάχνω τα παντα όλα όσα θα μπορούσαν να αφορούν εμενα και να ανάγκαζαν την λουνα να μεινει κοντα του αλλα δεν έβρισκα τίποτα . Η μετακόμιση τους στη Στοκχόλμη έκανε τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα ακόμη πιο περίπλοκα . Σαν ενα πολλά δύσκολο μυστήριο που δεβ μπορουσα να λύσω . Ωςτοςο ειχα πεισμώσει .. Ειχα πεισμώσει να βρω τον λόγο και να βρω έναν τροπο βα πάρω το άγγελο μου , την μικρή μου νεράιδα πισω .
Τρία χρονια πέρασαν απο μπροστα μου σαν απλές εικόνες . Με τον λουκ είχαμε γίνει πλέον στενοί φίλοι και συνεργάτες και συνεχίζαμε να προσπαθούμε να βρούμε τον λόγο . Στο τελος αποφάνθηκαμε οτι η μόνη που μπορουςε να μας τον δώσει ειναι η ίδια η λουνα . Όχι όχι δεν θα το έλεγε η οδια αλλα αν την είχαμε απο κοντα θα ηταν πιο εύκολο να βρούμε κάτι απ όρια κινήσεις της .
Ετσι ετοιμάστηκα και πηγα στη Σουηδία . Για δυο εβδομάδες προσπαθούσα να βρω έναν τροπο για να την πλησιάσω και ενα γκαλά που γίνονταν την επόμενο μερα στο κέντρο στάθηκε η τέλεια ευκαιρεία . Λίγα τηλεφωνήματα για παραχώρηση εξουσιοδότησης απο τον λουκ σε εμενα για να κλείσω συμφωνίες ηταν αρκετα για να γίνω επίσημος καλεσμένος της δεξίωσης .Απο την στιγμη που την ειδα να μπενει μεσα στην αίθουσα δεν έβγαλα τα ματια μου απο πανω της . Ηταν πιο όμορφη απο ποτε . Ειχε ορημασει ωςτοςο σου βλεμμα της μόνο η θλίψη μπορουςε να φανεί . Ο μαλακας απο διπλα της χωρις να της δίνει καμία σημασία συζητούσε για κάποιες συμφωνίες. Απο την στιγμη που παρατηρείσαι την παρουσία μου στο χώρο το δέρμα της χλώμιασε και την εβλεπα να βρει τροπο να ξεφύγει . Η συζήτηση μας στο μπαλκόνι λιγη ώρα αργότερα με έκανε να καταλάβω πως δεν θα έλεγε απο μόνη της τον λόγο που την κρατούσε σαν φυλακισμένη σε έναν ανεπιθύμητο γάμο .
"Θα σε προσέχω μικρή μου ... Μην φοβάσαι θα ειμαι παντα διπλα σου απο εδώ και περα ."
Μονολόγησε καθώς επέστρεφα πισω στην κεντρική αίθουσα .....
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΓΛΥΚΑΚΙΑ !!! ΝΑΙ !!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΤΖΑΚ . ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ; ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΟΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣΣΤΟ ΕΠΟΜΕΗΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΧΑΜΟΣ , ΑΛΛΑ ΣΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΑΠΑΝΩ
😎😎😎
ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΩ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΦΙΛΩ 💋💋💋The_Tabby your hero is back
ESTÁS LEYENDO
Θα μπορούσα ......;;;;
RomanceΠολλοί άνθρωποι λένε ότι στη ζωή σου θα ερθουν δυο σημαντικοί άντρες . Ο ένας θα ειναι ο έρωτας και ο άλλος η βαθιά αγάπη . Γινεται όμως να βρεις και τα δυο στο ιδιο προσωπο ; Και τι γίνεται άμα αυτός που ερωτευτικες και αγάπησες σε πλήγωσε περιςσιτ...