Bölüm 33

7K 600 1
                                    

33.BÖLÜM

Çığlıklar ve alkışlar içerisinde dudaklarımı dudaklarından ayırdım.İlk tepki Antonio'nun sırtıma vurmasıyla geldi.

"Boka battığını biliyordum kardeşim aramıza hoş geldin." Dedi.Elimde olmadan salakça sırıttım.Ve bakışlarımı Pelin'e çevirdim.Kızaran bir yüz ile dolgun dudaklarını ısırarak şaşkınca etrafa bakıyordu.Ardından Damon geldi ve elini omzuma koydu.

"Bu işten kim karlı çıkıcak sence ? Tabiki benim karım"dedi gülümseyerek.Val Pelin'i hızla çekip kollarına aldığında bir an için onu yakalamaya çalıştım.Ama o bir ahtopot gibi sıkıca Pelin'e sarıldı ve yanağına sulu bir öpücük kondurdu.

"Umarım şu anda bir tarih yazdığının farkındasındır hayatım "dedi.Sıkıntıyla gözlerimi devirdim.Valeria ve o koca çenesi.Daha Pelin ne olduğunu anlayamadan Roxy'nin kollarında buldu kendini.

"Canım ne kadar mutlu olduğumu anlatamam" dedi.Elimi uzattım ve Pelin'in elini yakalayıp onu kendime çektim.

"Sevgilimi rahat bırakın,hepinizin çatlak olduğunuzu düşünecek."dedim ve o anda Demistas gelinliğinin eteklerini toplayarak bize doğru koşmaya başladı.

"Aleksander Konitopolous her yerde ilgi odağı olmak için çabalamaktan vazgeç bu benim düğünüm."dedi.Sonra bakışlarını ilk kez gördüğü kollarımdaki Pelin'e çevirdi.Ardından şaşkınlıkla bize baktı.

"Tanrım!Herşeyi kaçırdığıma inanamıyorum."dedi.O anda kontrolü elime almak için olanca gücümle bağırdım.

"Herkes sesini kessin! Ve bizi rahat bırakın.Bu akşam ki kadehleri kız kardeşimden kutuluşa kaldıracağım." Dediğimde Pelin bana döndü.

"Aleksi"dedi şaşkınlıkla .Eğilip alnını öptüm.Kesinlikle boka batmıştım ama kimin umrunda.O anda o tok sesi duydum.Hepimiz aynı anda başımızı sesin geldiği yöne çevirdik.Büyük babam bastonunu tekrar yere vurdu.

"Aleksi , sanırım tanışma faslına geçmeliyiz " dediğinde artık bu işten kurtuluşum olmadığını biliyordum.Yavaşça Pelin'in elini tuttum.

"Bu kızıl güzellik Valeria ve buda eşi en büyük abim Damon ..."diyerek tüm ailemi tanıtmaya başladım.

****

Otel odasından içeri girerken inanılmaz derecede heyecanlıydım.Düğün sandığımdan daha eğlenceli geçmişti.O kadar harika bir ailesi var ki .Kalabalık bir ailenin üyesi olmak oldukça güzel. Özellikle benim gibi akrabaları olmayan 3 kişilik çekirdek bir aileden gelen biri için. Herkes aynı anda konuşup birbirleriyle alay ederken bile eğleniyorlar. Valeria her ne kadar uçuk görünsede bence aileyi bir arada toplayan biri. Roxy ise tüm iyi niyetiyle yanlış anlamaları engellemeye çalışan ailenin yardım meleği.Demistas ne kadar şanslı olduğunun farkındamı ya da Aleksi .

Aleksi arkamdan girip odanın kapısını kapattığında artık ondan kaçabilecek bir yerim olmadığını biliyordum. Geniş yatağın önüne geldim ve yavaşça yatağa oturdum.O ceketini çıkartırken mırıldandım.

"Aleksi,geldiğim için bana kızgınmısın ? " . Çıkardığı ceketi karşıdaki tekli koltuğa fırlattı . Bir müddet bana baktı.Sonra gelip önümde diz çöktü.

"Normalde böyle bir durumda seni kolundan tuttuğum gibi oradan çıkarırdım."dedi.Onun mavi gözlerine odaklandım.

"O zaman neden yapmadın ?" dedim."Buraya gelirken her türlü tepkini göze almıştım.".Başını dizlerimin üzerine koydu ve ben bilinçsizce siyah gür saçlarını okşadım.

"Bilmiyorum "dedi."O anda bir tek seni öpmek istedim."Ardından başını kaldırdı ve göz göze geldik.

"Bu daha önce hiç olmadı.Hiç bir zaman kafam karışmadı . Ama seninle herşey farklı.Kendimi engelleyemiyorum.Tüm kurallarımı yıkıyosun ."dedi.Hafifçe gülümsedim.

"Biz Türkler ne deriz bilirmisin ?"dedim.Sorarcasına bana baktı.

"Kurallar yıkılmak içindir."Dudağının kenarı kıvrılarak o çekici gülümsemesini bahşetti bana. Sonra yavaşça doğruldu ve yüzyüze geldik.Burnunu burnuma sürttü.

"Daha fazla kaçacakmısın ? " dedi.Gülümsedim ve şöyle dedim.

"Kurallar yıkılmak içindir..."Beni yatağa doğru iterken ellerimi boynuna doladım...

******

"Buna inanabiliyormusun ? "dedi Roxy kucağındaki oğlunu emzirirken . Ona bakıp gülümsedim.

"Sana söylemiştim tatlım.Orada bir haltlar karıştırdığını söylemiştim." Dedim kendimden emin bir sesle.Roxy bir kahkaha attı sonrada kahkasından irkilen bebeğini sankinleştirmek için kollarında sallamaya başladı.

"Sence kabullenmesi ne kadar sürer ?"dedi.Ona bakıp gülümsedim.

"Kızın yerinde olsam bir bahane bulup onu terk ederdim.Böylece aklını başına alması daha çabuk sürer."dediğimde Roxy gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.

"Hepsi aynı kalın kafalının teki."dedi.

"Kesinlikle haklısın tatlım.Ama neyseki işler boka sardığında biz varız.Yoksa bu aile ne yapardı.". Aynı anda Roxy ile gülmeye başladığımızda gerçekten şunu düşündüm.Umarım Aleksi kör kütük aşık olduğunu çok çabuk anlar.Kızı bizden korumak için neredeyse bir pantere dönüşmek üzereydi.Ardından Roxy derin bir nefes verdi.

"Sanırım sıra Aleksis'te . Demi'de evlendiğine göre ."Ona bakıp gülümsedim.

"Bunun çok çabuk olacağını sanmıyorum hayatım .Ne de olsa bu aile hiçbir zaman sakin bir ilişkiye tanıklık etmedi."dedim.Benden yardım isteyeceği günün çok uzak olmayacağını biliyordum...

Konitopolous Serisi 4 Tatli BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin