20.BÖLÜM
Giderken arkasından baktım.Benden ne istiyordu ki.Gerçekten hoşlanıyor olabilirmiydi?Sonra aklıma sözlerim geldi ve elimde olmadan mırıldandım.
"Nereye gidiyorsun..."Tam bir salak gibi beni neden ilgilendiriyorduki?Sonra gözlerim elimdeki karta kaydı.Adresi ve telefonu kartı buruşturup attım.Sanki ona ihtiyacım varmış gibi.Hızla arkamı döndüm ve eve doğru yürümeye başladım . Attığım birkaç adımdan sonra durdum.Önce kendime küfrettim sonra arkamı döndüm ve etrafa bakındım .Lanet olası kartı nereye atmıştım.
****
Yatımla tekrar İstanbul'a doğru yol alırken kamarama indim.Bilgisayarın başına geçtim ve bana gelen mailleri okumaya başladım . Ahmet'ten gelen maili okuduğumda ilk yaptığım kaptana rotayı değiştirmesini söylemek oldu. Önce Yunanistan'a gidip önce kız kardeşimi özgürlük hayellerinden kurtarmam gerekiyordu . Daha sonra Yiğit denen o pisliği bulucak ve icabına bakacaktım.
3 ŞUBAT 2012 İstanbul
Avukat olmak çoğu zaman eğlenceli ama bir süre sonra yorucu. Aslında çalıştığım hukuk bürosunda yaptığım çoğu iş boşanma davalarına bakmak . Biliyorum , daha büyük işlere el atmadıkça bu piyasada yer edinemem ve asla avukatlık maaşıyla istediğim yerlere gelemem . Yoksulluktan gelen geçmişim beni daha hırslı kılıyor. Bu hayat için seçilmedim . Çok daha iyi yerlerde olmalıyım. Daha iyi bir kariyer , daha zengin bir hayat . Biliyorum ki durduğum yerde sayarsam asla ilerleyemem . O yüzden artık gözümü karartıp bir atılım yapma zamanı. Şimdi bu atılımı yapmak için deneyimli avukatımın dosyalarını karıştırıyorum .
Avukat Hilmi bey oldukça yetenekli ve zor davaların adamı . Onun hukuk bürosunda yaklaşık olarak 3 yıldır çalışıyorum ve uğraşmaya değmiyeceğini düşündüğü davaları ben alıyorum . Tek söylediği hırsımı bırakıp en alttan başlamam. Ama o kadar vaktim yok . Yaşlılığımda zenginliği istemiyorum .istediğim şey gençken bunu elde etmek . Sonunda uzun zamandır üzerinde çalıştığı dava dosyasına ulaştım . Bir miras işiyle ilgili . Klasik hikayeleri bilirsiniz . Zengin , şımarık , güzel kız .Uçuk kaçık , beş parasız bir adama aşık olur . Ondan hamile kalır ve çocuk ya aldırılır. Ya da evlatlık verilir . Bu dava için ikincisi geçerliydi. Muhtemelen şu anda ne kadar zengin olduğundan bile haberi yok .
Dosyadaki resme baktım .Hilmi bey neredeyse dava sonucuna ulaşmıştı . Kızın değişik açılardan çekilen fotoğrafları vardı . Oldukça güzel . Şimdi tek yapmam gereken yeni bir plan . Yakışıklıyım , çekiciyim ve bu küçük kızın aklını başından alabilirim. Kocası olup mirası elde etmek varken neden davayla uğraşıyım. Tüm dosyadan birer kopya aldım ve işe koyulmak için dışarı çıktım .
GÜNÜMÜZ...
Şu anda aileme gidiyorum . O zaman neden bi yanım eksik gibi. Sanki arkamda kendimden bir parça bırakmış gibiyim. Derin bir nefes aldım. Pekala , sanırım kafayı yiyiyorum . Yunanistan'a gidiceğim . Kız kardeşimi kendine getireceğim ve gecesine deli gibi içip önüme glen ilk kadınla yatacağım.
Tanrı aşkına , ben Aleksander Konitopolous'um bir kadına bağlanamam . Düzenli ilişkiler admaı değilim. Kendimden ve ailemden başka kimseye değer vermem . Eğer birini seviyorsam bu kesinlikle kendimdir. Abilerimin yolundan gitmeye niyetim yok. Tek yaşamam gereken ateşli bir gece . Sonra o Türk kıznı birdaha hatırlamayacağıma kesinlikle eminim ...