„Danielle? Můžeš prosím tě na chvilku?" zvolala za dívkou Madam Rusoe, když se volaná už chystala odejít. Otočila se a přikývla.
„Počkám venku," špitla Lucile, vyšla na chodbu a zavřela dveře od učebny a Danielle s Madam osaměly.
„Co se děje?" ptala se a doufala, že se jí do hlasu nevkradl ani náznak paniky. Madam Rusoe vzala do ruky dva papíry, které byly Danielle až moc povědomé. Namáhavě polkla.
„Chci si s tebou promluvit o Terressiném slohu."
„Proč by mne měl zajímat Terressin sloh?" snažila se hrát nezaujatou, ale byla to špatná herečka. Teda nebyla, ale Madam Rusoe jakožto lektorka hereckých kurzů jasně poznala, že lže.
„Možná proto," začala, „že je ale na pohled jasné, že si ho psala ty?"
Danielle v hlavě zvonil poplach a ona se snažila vymyslet způsob, jak z této konverzace a rovnu i z tohoto tématu nějak elegantně vybruslit. Madam Rusoe si povzdechla.
„Danielle," povzdechla si. „Vaše slohy jsou skoro totožné. I když ses možná snažila, máte tam stejné metafory, podobná přirovnání a styl psaní je absolutně totožný. Ale tvůj styl mi připomíná jednu známou anglickou spisovatelku..." zamyslela se a poté vyhrkla: „Eleanor Dem."
Jakmile vyřkla tohle jméno, Danielle začaly slzet oči, protože tohle byl pseudonym, který používala její matka a který ji i hnědovláska pomáhala vymyslet. I když o tom neměla nejmenší tušení.
„Tohle je beznadějné," stěžovala si starší hnědovlasá paní a frustrovaně se posadila do křesla. Pohlédla na svůj notebook s textovým editorem, ve kterém byl napsán fantastický příběh, ale něco mu chybělo. Jméno autora.
Eleanor milovala pseudonymy, a proto si taky ve své spisovatelské kariéře chtěla jeden vymyslet, ale chtěla něco, co by ji dávalo smysl a nebyl by to jen takový výstřel do tmy. Ale za boha na nic nemohla přijít.
„Co se děje mami?" otvalo se ode dvěří a žena pohlédla na svou šestiletou dcerku, co svírala v ruce jakýsi papír a starostlivě se na ní koukala.
„Ale nic, zlatíčko. Copak to je?" usmála se a poukázala rukou na ten kus papíru.
Holčička k ní přiběhla a vyhupsla ji na klín. Upravila si neposlušné pramínky, co ji spadly do obličeje a poté svojí mamince ukázala kesbu, na které pracovala posledních dvacet minut.
Na obrázku byly tři postavy. Dvě byly stejně vysoké, ale ta třetí byla o polovinu menší, než její společnice. Dvě postavy byly hnědovlasé a jedna blonďatá. Stály na jakémsi palouku a místo mráčků se na obloze vznášela tři písmena. D, E a M.
ČTEŠ
That Girl || One Direction FanFic
FanfictionSvětla, hluk, řev a napjatá atmosféra. Klapot podpatků v zákulisí a dívka, která tohle všechno způsobuje. Dlouhé hnědé vlasy a oceánově modré oči společně s odzbrojujícím úsměvem dostanou do kolen kdejakého muže. Dívka pevněji sevřela mikrofon...