chapter fourteen

1.1K 39 4
                                    

Celá noc proběhla v přátelském duchu, o který se staral hlavně Louis, který z rukávu sypal jednu veselou historku za druhou, a tím taky i několikrát ztrapnil všechny přítomné. A ti nebyli moc nadšení.

Danielle se smála a skoro brečela, protože její bránice byla v jednom ohni. Už se ani nebyla schopna normálně nadechnout, aniž by sykla bolestí. Ale Louis pokračoval se svým vyprávěním dál, takže nebyl čas k odpočinku.

Byl zrovna uprostřed historky s Liamem a pavoukem, když v tom Danielle uviděla hodiny a zděsila se. Vždyť bylo kolem třetí ráno!

„Asi bych už měla jít," zvedla se a chtěla zamířit ke dveřím, ale přerušilo jí několik hlasů, které protestovaly. „Ne, vážně. Je už dost pozdě a já přece musím být v sedm v maskérně, a jestli si chvilku nepospím, tak ze mě ani Jessica nevykouzlí něco přijatelného."

Kluci se radši neptali, kdo je Jessica, protože jim došlo, že to asi bude maskérka.

„Doprovodíme tě!" Vykřikl Harry a už chtěl jít ke dveřím, ale Danielle ho zase shodila na gauč.

„Jenom tu zůstaňte. Já to zvládnu sama a navíc, budili byste moc pozornosti."

Kluci chtěli zase protestovat, ale nakonec to vzdali a všichni hnědovlásku objali. Danielle jim popřála dobrou noc a potom se vydala i s Louisem do jeho domu.

„Díky za dnešek," usmála se Danielle, jakmile ji Louis doprovodil k jejímu pokoji.

„Ne, mi děkujem, byla to sranda. Určitě to zopakujem."

„Tak dobrou," rozloučila se s ním dívka a potichu vklouzla do svého pokoje, kde na ní k jejímu překvapení čekala Sara. „Tak co?" Vypálila rovnou na ní a Danielle se snažila zkrotit svůj zrychlený dech, který jí její kamarádka způsobila.

„Coby. Normální karaoke večer s One Direction. Nic zvláštního," pokrčila jakoby nezaujatě rameny a Sara vykulila oči.

„Ty seš takovej klikař holka," plácla jí do ramene. „Jsi v téhle zemi den a už se kamarádíš s nejúspěšnějším boybandem světa?"

„Nemysli si, že jsem to plánovala. Prostě se to stalo." Zasmála se Danielle.

„Tak to si asi první z osmi miliard. Víš, kolik holek by za tohle vraždilo?"

„Jo," podívala se zamyšleně do stěny. „Jo, vím. A nejhorší je, že já bych pro to zabíjela taky." Zatřepala hlavou. „Ale teď bychom ale měly jít spát."

„Nemysli si, že se z toho vyvlíkneš, Felicity. Já nezapomínám." Pohrozila jí Italka a mezitím co se chystaly do postele, ji Danielle vyprávěla všechno, co se stalo. Sice byla Sara trochu zmatená, ale nakonec se všemu smála. A nejvíc jí pobavila část, kdy se Niall s Danielle „vzali."

„Ale slušelo by vám to," zasnila se na chvíli. „Jenom si to představ. Kluk s hnědými vlasy s oceánově modrýma očima, které by měl po tobě. Hele, já bych to brala."

„Klid jasnovidko," zarazila ji Danielle. „K mýmu synovi se ani nepřiblížíš."

Sara smutně ohrnula spodní ret.

„Ale teď bychom vážně měly jít spát. Zítra je přece ta choreografická zkouška, ne?" Spadla Danielle do postele, až se jedna z členek Precious zavrtěla a skoro se probudila. Sara si s chichotem přiložila prst na ústa a zparodovala její hlas. „Po deváté o vás nechceme slyšet!"

Danielle svůj smích dusila v polštáři a snažila se neznít jako zraněný slon, ale moc jí to nešlo. Nakonec se jí podařilo zklidnit svůj dech a zavřela oči.

That Girl || One Direction FanFicKde žijí příběhy. Začni objevovat