12- Nedůvěra

3.3K 182 5
                                    


Pansy vešla na ošetřovnu. Madam Pomfreyová se na ni zadívala, jako kdyby kontrolovala, zda nemá být na hodině. Pak ukázala na postel na konci oddělení se zataženými závěsy. Pansy jí poděkovala přikývnutím. Roztáhla závěsy a slabě vyjekla, když spatřila žloutnoucí modřiny, jimiž byla poseta Dracova tvář.

"Takže vidím, že tě Grangerová našla," řekl Draco.

"Ano, způsobila trochu rozruchu tím, že nakráčela do Zmijozelské společenské místnosti," odpověděla.

Draco nad tím jen nadzvedl obočí a vrátil se k zírání na stěnu.

"Co se stalo, Draco?" Zeptala se Pansy.

"Spadl jsem dolů po schodech," zalhal.

Pansy si povzdechla. Doufala, že po jejich rozhovoru u jezera bude chtít být upřímný.

"Mluvila jsem s Grangerovou," prostě řekla.

Zaksichtil se. "Nemůže se přestat míchat. Samozřejmě, že ti řekla všechno. Pro ni by bylo nemožné držet jazyk za zuby. "

Pansy zavrtěla hlavou. "Proč k ní musíš být po celou dobu takový hrozný? To je podruhé, co tě za méně než týden dostala z kaše. "

Jen se na ni podíval. "Co to je s tebou a Grangerovou? Měl by se Blaise začít znepokojovat? Zníš čím dál víc, jak kdyby si byla do ní zamilovaná. Vzpomínám si, když tvůj den nebyl úplný, pokud si ji alespoň jednou nepotrápila. "

"Dospěla jsem, Draco, a oceňuji, že nám Grangerová pomáhá. Nemusí. Mohla by si nás přát mít milion mil daleko jako všichni ostatní, ale ona se nedokáže otočit zády a já to respektuji, což znamená, že respektuji i ji. "

"Pak vážně svítá na novou éru," posměšně řekl.

"Řekneš mi, co se stalo?" Znovu se zeptala.

"Nebudeš mluvit o Grangerové, když řeknu?" Vyjednával Draco.

Převrátila očima. "Nevzpomenu ji po zbytek dne."

"Thomas s Finnigan hledali nějakou bitvu, tak jsem jim na jednu dal důvod," krátce řekl.

"To je všechno?" Řekla Pansy.

"Ve velké míře. Thomas byl na mě naštvaný, odkdy jsem se vrátil. Nemůžu říct, že bych mu to vyčítal. Ten prodloužený pobyt v našem žaláři nemohl být příjemný. Zdá se, že se Finnigan chtěl svést jen tak. Chtěli boj a byli odhodláni tlačit na mě tak dlouho, dokud nějaký nedostanou. Tak jsem se zkrátka rozhodl vzít to zkratkou. "

Pansy se na Draca podívala se smutnýma očima a on si kvůli tomu povzdechl. "Nezačínej, Pansy. Zbav se vší té lítosti. Taková je situace a já jsem se s ní smířil. "

"Neměl by ses s ní smířit," odpověděla.

Draco se trpce zasmál. "Neměl? Lidé mě sotva přivítají s otevřenou náručí, když se omluvím za všechny sračky, které se děly na Malfoy Manor. Co bych měl udělat? Procházet se ruku v ruce s Grangerovou, abych veřejně oznámil svou nově nalezenou lásku k mudlovské šmejdce? To nejmilejší, co by všichni řekli, by bylo, že jsem typický vypočítavý Malfoy. "

Pansy uznala realitu tohoto tvrzení. Draco vždy dával tak vehementně najevo své city k Voldemortovi a k ​​mudlovským šmejdům. Ona také, ale lidé ji byli ochotni ignorovat, pokud držela skloněnou hlavu. Draco pravděpodobně neměl tolik štěstí. Tak nějak se pro jejich generaci stal představitelem Voldemortova hnutí. Zatímco lze Pansy změna názoru prošla, všichni by jednoduše dívali na takovou změnu v Dracovi se skepticismem. Byl příliš bohatý, příliš dobře vypadal a příliš na sebe upozorňoval svými názory, aby mu teď přestali věnovat pozornost.

Protiklady (Dramione)Kde žijí příběhy. Začni objevovat