35- Polibek

4.4K 192 18
                                    

Musím vám strašně moc poděkovat, protože je tady přes 500 votes- neuvěřitelné! Dokonce přes 2500 přečtení, takže moc moc moc DĚKUJI VŠEM!!! ;-)

Hermiona si povzdechla, když se svalila na gauč a vyložila si na něj nohy. Byla ráda, že Teddyho oslava skončila - nemyslela si, že někdy předtím byla na takové napětím naplněné oslavě. Neměla příležitost znovu mluvit s Dracem či jeho matkou, protože Harry s Ronem se drželi v její blízkosti, téměř jako kdyby si uvědomili, že si Hermiona chce jít promluvit s izolovanými postavami na druhé straně pokoje. Narcisa Malfoyová ji zaujala, protože se zdálo, že podstoupila zázračnou změnu názorů pokud šlo o mudlovské šmejdy. Během toho krátkého času, co s ní Hermiona mluvila, byla Narcisa velmi přátelská. Na druhou stranu, podívejte na jejího syna. Kdo by si byl pomyslel, že naváže jakýsi druh přátelství s Hermionou Grangerovou?

Zasténala, když se ozvalo zaklepání na dveře. Všichni její přátelé měli heslo, což znamenalo, že ji někdo potřeboval jako hlavní prefektku. Vytáhla se na nohy a přešla ke dveřím. Vystrčila hlavu, ale zmátlo ji, když tam nikdo nebyl. Zavrčela. Ti sprostí druháci asi znovu hráli hru "zaklepej a zdrhej". Během roku to stále sporadicky dělávali, mysleli si, že je to vtipné, když musela kvůli nim opakovaně otevírat dveře.

Pak uviděla, že k Nebelvírské společenské místnosti kráčí jedna ze třeťaček. "Hej" zavolala. "Řekni tím druhákům, aby mi přestali klepat na dveře, prosím."

"Jistě, Hermiono," odpověděla.

Otočila se, že se vrátí dovnitř, když ucítila, že ji někdo trochu zatlačil, což vyvolalo její výkřik.

"Hermiono?" Zeptala se třeťačka.

Hermiona ucítila, jak kolem ní někdo vpadl dovnitř spolu s důvěrně známou vůní bergamotu. Draco. Typické, pomyslela si. Další prokleté zastírací kouzlo, aby mě vylekalo. Hermiona vyhlédla zpět na chodbu. "Bez obav. Jen se mi o něco zachytila ​​noha a zakopla jsem. "

Ignorovala úšklebek na jejím obličeji, zavřela dveře a otočila se, aby se vrátila do své společenské místnosti. Draco tam teď stál s rukama v kapsách.

"O co se to sakra snažíš?" Vyštěkla na něj.

"Chtěl jsem tě vidět a nemohl jsem přece přijít k tvým dveřím a zaklepat, aniž by si toho nevšimli kolemjdoucí Nebelvírští a neutíkali k tvým kámošům."

"Víš heslo, proč si ho prostě nepoužil?" Produpala kolem Zmijozela a svalila se znovu na gauč.

"Nebyl jsem si jistý, jestli jsem vítán," řekl, ale stále pokračoval v postávání u dveří.

"No, posadíš se nebo co?"

"Páni, to je okouzlující nabídka, Grangerová."

"Ber nebo nech tak," pokrčila rameny, ale vzhlédla, aby viděla, že se na ni Draco usmívá.

"Takže to beru tak, že jsem vítán?"

"Mám tě vykopnout nebo co?"

"Máš dobrou náladu," sarkasticky poznamenal.

"Jsem unavená. Dnešek byl ... "začala Hermiona.

"Trapný!" ​​Dokončil za ni.

"To tedy byl. Kdo by tušil, že narozeninová oslava může být taková znepokojující? "

"No, když se na ní zúčastnili i Malfoyovi, i Weasleyovi, musel to být tento případ."

"Jsem ráda, že je konec."

Protiklady (Dramione)Kde žijí příběhy. Začni objevovat