počet slov: 1o95
☄
Na den Vánoc Sydney probudila Marlene. „Sydney vstávej! Jsou tu dárky!"
Sydney se zvedla a promnula si oči – a doopravdy, na konci její postele byla ne moc malá hromádka dárků. Stejně jako Marlene nadšeně vyskočila z postele a zatímco Marlene křičela na Dorcas, ať se vzbudí, Sydney se převlékla, protože neměla chuť na Vánoce všude pobíhat v pyžamu.
Jakmile byla Dorcas vzhůru, sedly si všechny tři doprostřed jejich ložnice na malý červený kobereček, který tam byl, s jejich dárky před sebou.
„Hele, jsou Vánoce a jsme tu jen my tři," nadhodila Marlene, „tak proč si nerozbalíme dárky společně? Aspoň bude legrace."
Dorcas neprotestovala, a Sydney také ne.
Marlene dostala od svých rodičů nový, krásný svetr, prarodiče jí zase poslali obrovskou krabici plnou sladkostí. Také dostala nějaké peníze, aby si někdy mohla koupit něco, co chce, a nějakou milovskou knihu, která podle názvu zněla zajímavě.
„Neznáte snad Hobita?" zeptala se Marlene zmateně. „Vyšlo to před pár lety a je to úžasná kniha!"
Dorcas nad knihou jen pokrčila nos. „No... nejsem moc knižní typ."
Marlene na ni pouze vyplázla jazyk. „Neurážej mé knihy a rozbaluj."
Dorcas se jen zasmála, ale otevřela své dárky. Od všech bratrů dostala nějaké zábavné věci od Taškáře v Prasinkách, od rodičů zase nějaké boty, ze kterých vypadala Dorcas docela nadšeně, a další blbůstky, které vypadaly vtipně.
„Teď ty, Sydney," pobídla ji Dorcas, zatímco si do pusy strčila nějaké lízátko, které dostala od jednoho z bratrů.
Sydney se podívala na svou vlastní hromádku. Věděla, že největší dárek asi bude od rodičů a Eden, další možná od prarodičů z tátovy strany. Nic od svých příbuzných z matčiny strany nečekala.
Od rodičů dostala dvě zbrusu nové knížky, Eden jí poslala ručně dělanou poukázku na zmrzlinu o prázdninách. Babička s dědou zase poslali tričko, na kterém byla nakreslená koala. Pak tam ale byly další tři dárky. Jeden z nich byl od Siriuse, který ji dal k Vánocům stejně jako ona jemu nějaké čokolády, které si nechala speciálně poslat z Prasinek, z Medového ráje. Překvapil ji dárek od Jamese, který jí k Vánocům poslal, stejně jako Dorcas její bratři, něco od Taškáře. Trochu se styděla za to, že mu poslala na oplátku jen sladkosti, ale byla naopak ráda, že ji bere James jako dobrou kamarádku a poslal jí něco k Vánocům.
Nejvíce ji ale dostal dárek, na kterém byl podepsán Remus.
Krásné Vánoce :) Tu knížku, kterou si chtěla půjčit v knihovně, jsem bohužel nikde nenašel. Ale snad se ti tahle čokoláda bude zamlouvat úplně stejně :)
-Remus
Sydney se nad jeho dopisem usmála. Když pak i roztrhla balíček, našla v něm malou čokoládu, přes kterou byla polita poleva z bílé čokolády a v tom gumoví medvídci. Dorcas s Marlene jen s pozvednutým obočím a podezřelým úsměvem přihlížely.
Pak se rozhodly se vydat na snídani, ale dole ve společenské místnosti pod stromečkem ještě našly dva balíčky s jejich jmény. Jeden byl od Lily, druhý od Alice a v obou byly čokolády a sladkosti. Od Hestie žádný balíček nenašly, ale ne, že by to Sydney nějak vadilo.
ČTEŠ
You're Safe with Me [Remus Lupin | CZ]
Fanfiction❝Před Nymphadorou Tonksovou to ale byla jiná.❞ Příběh o první lásce Remuse Lupina. Příběh o lásce, která vydržela až do smrti. ☄ [Copyright Ami Adamovská 2016]