počet slov: 163o
☄
„Sydney?"
Otočila se, a zrudla, když spatřila Remuse, jak stojí přímo před ní.Ale usmála se na něj. Protože byl o celou hlavu vyšší, musela se na něj koukat nahoru a zaklánět hlavu. „Ano, Remusi? Co potřebuješ?"
„Nechtěla bys se mnou jít v sobotu do Prasinek?"
Sydney ještě trochu zrudla. Vzpomněla si na poslední týden, který uběhl od té doby, co se „líbali" na ošetřovně, jak tomu Eden začala říkat poté, co se jí její sestra svěřila. Remus se k ní nechoval jinak, ale hnědovláska si všimla, že na ni čas od času koukal o hodinách, při jídle ve Velké síni, nebo po večerech ve společenské místnosti.
Teď ji jeho náhlá otázka překvapila. Bylo to poprvé, co se jí odvážil říct něco... vážnějšího od toho polibku.
„J-jasně,"zabreptala a pramínek vlasů si zatáhla za ucho, „spolu? Jen my dva?"
Remus pokrčil rameny. „Proč ne? Tedy, pokud ti to není nijak nepříjemné..."
Sydney rychle zavrtěla hlavou. „Ne, vůbec! Moc ráda půjdu... Tedy,když budu s tebou..." ještě trochu zrudla, když tu větu dořekla.
Hnědovlasý chlapec se usmál na ni, na oplátku. Na rozdíl od Sydney nevypadal vůbec nervózně. Naopak, vypadal spíše nadšeně, že konečně měl dostatek odvahy na to, aby ji konečně pozval ven. „Skvělý. Tak se sejdeme v sobotu ráno ve Vstupní hale?"
Přikývla.„Jo, to zní dobře. Mám si s sebou něco vzít?"
„Ne.Všechno budu platit já." Usmál se ještě více Remus. „Akorát teplé oblečení – má prý v sobotu začít sněžit."
☄
Přestože jí Remus řekl, ať si nebere žádné peníze, pro jistotu si pár Galeonů hodila do kapsy bundy. Kolem krku si obvázala svou šálu v barvách Nebelvíru, než vyrazila směrem ke Vstupní hale.
Remus na ni čekal dál od ostatních studentů, a pro Sydney byl podivný pohled ho vidět samotného, a ne se svými kamarády Poberty. Vlasy měl rozcuchané a patka mu koukala zpod čepice, také měl kolemkrku svou šálu a bundu a kalhoty měl špinavé a na nějakých místech zašité.
Sydney k němu přišla s lehkým úsměvem. „Ahoj," pozdravila pískavým hláskem. Hned nato zčervenala. Remus jejím chování vypadal rozveselenější než obvykle.
„Ahoj Sydney," pozdravil ji zpátky a ruce si strčil do kapes bundy.Všimla si, že na rukou měl bezprsté rukavice. Společně přešli k Filchovi, který si jejich jména zapisoval na pergamen, a poté se vydali směrem k Prasinkám.
ČTEŠ
You're Safe with Me [Remus Lupin | CZ]
Fanfiction❝Před Nymphadorou Tonksovou to ale byla jiná.❞ Příběh o první lásce Remuse Lupina. Příběh o lásce, která vydržela až do smrti. ☄ [Copyright Ami Adamovská 2016]