ooo

3.4K 192 45
                                    

A „You're Safe with Me" je u konce. :)


Nerada to tady píšu – zamilovala jsem se do Sydney a Remuse, a psát ten konec bylo vážně nejtěžší. Ale už od začátku mi bylo jasné, že to takhle musí skončit. Sydney musela zemřít, aby si Remus uvědomil, že ho toho v životě čeká ještě mnoho a aby se později dokázal zamilovat do Tonksové.


Chtěla bych nyní poděkovat svým třem nejlepším kamarádkám, bez kterých bych to asi nikdy nedokázala. 

@JohankaK @Joz1na @MARGAUX_001


Holky, vám třem jsem snad věnovala zatím všechno, co jsem kdy napsala. :) Chci, abyste věděly, že si našeho kamarádství nesmírně vážím. <3


Dále bych chtěla moc poděkovat všem, co to dočetli až sem. Občas jsem bojovala s writer's block v této knížce – nevěděla jsem občasně, jak pokračovat, jak dál rozvíjet příběh Remuse a Sydney. Občas mi trvalo dlouho, než jsem něco vydala, a přesto, ohlas, který pak u kapitol byl, mi pozvedl náladu a donutil psát dál. Nevíte, jakou radost mi to dělá, když vím, že moje psaní a povídky se lidem líbí a mají chuť číst pokaždé dál, zjistit, co se bude dít.


Také bych chtěla v jednu chvíli poděkovat své mamce – díky moc, že jsi mě nechala veškeré ty hodiny u počítače, nechala jsi mě psát o mých fantaziích a ještě mě v tom podporovala. Velké díky patří tobě :).


Mohla bych vás tady vyjmenovat všechny, ale na to tady nemám dostatek místa. Vážně, je vás tolik :). Chci, abyste všichni věděli, že si vás vážím. Tady máte sušenky ----> 

(::)(::) (::) (::) (::)(::)(::) (::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::)(::).


Jak to bude teď?


Teď chvíli nebudu přidávat žádný nový příběh. Na mém profilu sice najdete první kapitolu nového příběhu (Royal Ravenclaw, dodatkový příběh k „Závidíš, Potterová?"), ale dám si chvíli čas, abych si pár kapitol předepsala. Bude to sice kratší příběh oproti těm ostatním, co píšu, ale snad vás i tak zaujme.


Kdybyste na mě měli nějaké otázky, pište určitě do komentářů. Ráda na ně odpovím. A nějaké názory by také nevadili ;)


Děkuji moc všem!

Krásný zbytek dne  :) <3


 -Ami













(( P.S.: #RydneyForever ))

 

You're Safe with Me [Remus Lupin | CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat