În primul rând, îmi cer scuze în cazul în care v-am indus în eroare și ați crezut că acesta este un nou capitol.
În al doilea rând, îmi cer iertare pentru anunțul pe care urmează să-l fac. Din păcate nu voi mai putea actualiza povestea în următoarea perioadă, adică aproximativ patru luni. M-am înhămat într-un proiect care îmi ocupă zilnic foarte mult timp și care sper că se va finaliza în următoarele patru luni de zile. După cum ați observat capitolele noi au venit tot mai greu în ultima perioadă și am ajuns în punctul în care simt că fac, în grabă și în același timp, foarte multe lucruri, dar niciunul bine, care să aibă un rezultat satisfăcător pentru mine. Nu vreau să stric această poveste, scriind-o într-un ritm alert, doar de dragul de a o termina. Mă tem că din cauza lipsei de timp, pe fondul de stres, totodată fără condițiile propice pentru scris, de care eu am nevoie, voi face o catastrofă din această poveste și nu-mi doresc acest lucru.
Știu că nu este o veste prea îmbucurătoare pentru voi, dar credeți-mă că și pe mine mă doare că am fost constrânsă să iau această decizie. Sper doar să mă puteți înțelege. Vă promit că nu voi abandona povestea, nu-mi stă în caracter să las lucrurile neterminate și nici nu pot concepe să nu continui să scriu la ea. Atunci când mă voi elibera de acest proiect, voi avea mai mult timp liber și pentru scris, iar lucrurile vor intra pe făgașul lor normal în privința postărilor de noi capitole.
Vă mărturisesc cu sinceritate că nu-mi va lipsi doar scrisul, dar și voi, cei cu care am creat o anumită legătură prin comentarii, și nu numai. Cu toții îmi veți lipsi foarte mult în această perioadă. Sper din suflet să vă regăsesc pe majoritatea aici, atunci când voi reîncepe să postez capitole noi și să nu vă pierd ca cititori și ca prieteni virtuali.
Până atunci, țin să vă mulțumesc din toată inima pentru tot interesul pe care l-ați acordat până acum poveștii și pentru toată susținerea voastră! A însemnat foarte mult pentru mine acest lucru și vă voi rămâne întotdeauna recunoscătoare.
Îmi cer iertare încă o dată pentru neplăcerea creată și vă doresc toate cele bune! Aveți grijă de voi!
Lisandria
CITEȘTI
Memoria unei inimi
RomanceMulțumesc cu mare drag, @TheresaWojcik pentru noua copertă! „El accentuă şi mai mult gestul lor prietenesc cu aşezarea celeilalte mâini pe strângerea lor, adăpostindu-i, preț de câteva secunde, palma ei tremurândă în căuşul palmelor lui bărbăteşti...