Viedol ma po dlhých schodoch. Po nich nasledovala trasa cez úzku nekonečne dlhú chodbu, ktorá končila za rohom. Otvoril dvere a sotil ma do nej. Bola nádherná. Udivene som zostala stáť a sledovať tú krásu.
V izbe bolo dostatočné svetlo, ktoré prenikalo cez vysoké okná pozdĺž celej steny. Na jej kraji boli aj sklené dvere na balkón s nespočetným množstvom rôznych druhov kvetov. Samotná izba hrala jarnými farbami od žltej, oranžovej až po jemne dubovú. Steny boli žlté, obliečky na priestrannej posteli s baldachýnom boli sfarbené do oranžova a voňali po príjemnej sviežej vône z aviváži. Nábytok bol dubovej farby. Luster sa rozdeľoval na tri časti v podobe tulipánového typu. Koberec bol tiež s nádychom žlto-oranžovej farby a ešte k tomu príjemne jemný na dotyk bosých nôh.
"Od teraz si mojou kráľovnou. Budeš robiť iba to čo ti prikážem. Nebudeš papuľovať. Poslúchneš ma ihneď na prvé slovo. Budeš mojou ženou aj oficiálne. Čo všetko to zahŕňa? Upratovanie, byť milujúcou partnerkou ako medzi spoločnosťou, tak aj v posteli. Za každé porušenie nesplnenia svojej úlohy budeš kruto potrestaná. Buď to bude v posteli alebo fyzicky kde-koľvek na tvojom tele. Samozrejme, ak budeš poslušná, môžeš sa po celý život zaobísť bez jediného škrabanca, ale to pochybujem, lebo si odmeraná a už čo to si schytala. Ak budem mať nervy schytáš tak či tak," začal sa rehniť. Asi ho tá predstava vzrušovala. Bol psychicky narušený ako jeho celá rodina.
CITEȘTI
V tuneli
Mister / ThrillerDej tohto krátkeho príbehu sa začína v tuneli, v ktorom istá rodina prepadla vlak. A žiada tri mladé devy pre synov. Krátke kapitolky, rýchly dej = triller. *Mery*