"Amélia si pripravená?" nakukol do izby Adrián. Je to už mesiac čo sme mali svadbu. Dnes má prísť gynekológ a pozrieť na všetky tri či sme v tom a či sme v poriadku.
Vyšla som z izby a Adrián ma zaviedol do druhého krídla baráku, kde som nikdy nebola. Ani som nemala potrebu tam chodiť. Cestou mi ukázal posilovňu a aj bazén so saunou. Až sme sa dostali do gynekologickej miestnosti. Už baby tam čakali. Jedna už sedela obkročno v kresle a gynekológ jej robil prehliadku. Adrián sa postavil vedľa mňa a držal ma za ruku. Zatiaľ čo Nikolas stál pri stoličke, na ktorej sedela Kika. Richard tu pre istotu, ani nebol a jeho žena sedela v kresle s roztiahnutými nohami. Gynekológ jej povedal, že je v poriadku až na vyštípanie. Dal jej nejakú mastičku a potom jej ešte išiel urobil ultrazvuk. Dostavila sa šťastná správa. Je tehotná.
Druhá na rade bola Kika. Nikolas sa ani nepohol z miesta a z diaľky sledoval doktora. Ten vystrašene pozrel na ňu a potom na Nikolasa. Zakázal im mať pohlavný styk, pokiaľ sa všetko nedá do poriadku. Našťastie pre nich aj vylúčil v tomto momente tehotenstvo a ešte si zavolal k sebe aj Nikolasa na preventívku, keďže jeho žena má problém s pálením, tak na sto percent aj on má ten problém, aj keď to muži zväčša nepocitujú. A to sa potvrdilo a hanblivo vyšli z miestnosti. Zostali sme tu už iba my.
YOU ARE READING
V tuneli
Mystery / ThrillerDej tohto krátkeho príbehu sa začína v tuneli, v ktorom istá rodina prepadla vlak. A žiada tri mladé devy pre synov. Krátke kapitolky, rýchly dej = triller. *Mery*