Bude svadba

1.2K 119 10
                                    

O dva dni neskôr som sa znovu obšmiatala v kuchyni a tentoraz pripravovala ovocný koláč na plechu. Znovu prišla za mnou tá baba so smutnými očami.

"Chcela by som sa ti ospravedlniť. Inak som Kika," podávala mi ruku. Ja som svoju skôr utrela do utierky a potom som jej opätovala stisnutie. "Amélia."

"Bola som hlúpa, keď som vychvalovala Nikolasa. Mala si pravdu. Mali by sme sa spriahnuť a utiecť. Nechcem tu už byť. Chcem ísť domov k svojej rodine."

"Spravil ti niečo Nikolas?"

"Ty si už šťastná? Že tu vypekáš? Tebe Adrián neubližuje? Videla som čo s tebou robil prvý deň."

"Od vtedy sa ma nedotkol až na chvíle v posteli, ale nemôžem sa sťažovať. Nie je ku mne drsný a navyše viem ako naňho. Stačí, keď má plný žalúdok a má ma v paži. Nevieš o tom, že muži musia mať plné bruchá, aby boli normálny? Tak čo sa stalo medzi tebou a Nikolasom?"

"Vlastne nič, len to tu už nezvládam."

"Ani ste spolu nespali?"

"Musíme. V izbách a na chodbách sú kamery. Sex je na denno-dennom poriadku."

"Ja som si žiadnu kameru v našej izbe nevšimla a ak mám byť k tebe úprimná, za tých deväť dní čo som tu, robili sme to asi iba štyri krát. Tak neviem odkiaľ berieš tie milné informácie."

Kika sa rozrevala.

"Tak on ma zneužíva a vymýšľa si," začala búchať do stola. "Nevládzem. Už mám celú piču vyštípanú ani nevieš ako ma to páli," nadýchla som sa a radšej sa rýchlo vyparila von. Nevedela som čo si mám o tom myslieť. Že by bol fakt Nikolas taký nadržaný samec. Je to nechutné. A čo ak si to iba vymyslela a niečo tu na mňa hrá. Seriem na ňu. Ja sa odtiaľto dostanem aj sama. 

Práve vchádzal na chodbu Adrián. Rozbehla som sa k nemu a objala ho. A možno ho budem mať fakt rada, veď za tých pár hodín čo nebol doma mi aj celkom chýbal. Pobozkal ma.

"Ľúbim ťa princezná o tri dni bude svadba," to ma trochu zarazilo, ale usmiala som sa.

"Pečiem ti koláč."

"Dúfam, že nechceš spraviť zo mňa pupkáča," začali sme sa na tom smiať. Práve keď sme sa otočili, že sa vrátime do kuchyne, tak sme sa zrazili v Nikolasom.


Tak čo si teraz myslíte o Adriánovi a Amélie, že sa začínajú nejako zbližovať nie? 

V tuneliWhere stories live. Discover now