Two LP

1.1K 42 5
                                    

Liam Payne

Era o zi de toamna, dar nu era una obisnuita...era ziua ta. 24 noiembrie mai exact. Erai trista...erai trista pentru ca Liam nu era cu tine. Ti.a promis ca ca va face tot posibilul sa ajunga acasa, dar nu mai sosea...si il intelegeai intr.un fel, dar te durea faptul ca nici macar nu ti.a trimis un mesaj.

Era aproape ora 10 si nu aveai ceva mai bun de facut decat sa dormi avand in vedere imprejurarile, asa ca te.ai pus in pat si ai pornit televizorul. Mereu adormeai cu el pornit cand Liam nu era acasa.

Erai aproape adormita cand ai auzit niste sunete pe hol si te.ai speriat si ai decis sa ramai in pat. Ai auzit pasi venind spre dormitor si te.ai intins repede, prefacandu.te ca dormi.

"Y/N, dormi?" Ai auzit o soapta. Era vocea lui. Ai recunoaste.o oricand. Te.ai intors incet incet si cand l.ai vazut ai zambit. Avea in mana o briosa cu o lumanare si o plasa mica in mana.

S.a apropiat usor de pat si tu ai inceput sa te ridici in fund.

"La multi ani iubire!"

"Multumesc! Nu credeam ca o sa mai ajungi, oh doamne mi.a fost asa dor de tine!"

"Cum sa nu ajung?! Doar ti.am promis. Avionul nu a putut ateriza si asta e motivul intarzierii, dar nu te.as lasa balta niciodata!"

"Imi pare rau. Cred ca esti foarte obosit. Daca vrei culca.te si vorbim maine, ok?"

"Nope, nu o sa fac asa ceva. E ziua ta...sau cat a mai ramas din ea. Hai sa profitam."

"Ok." Ai spus intinzandu.te sa il sarut.

"Te iubesc!" A spus dupa ce ai rupt sarutul.

"Si eu te iubesc Liam!" De fiecare data cand auzeai cuvintele astea calatoreai intr.o alta lume, te desprindeai de realitate. Era asa frumos si iti puteai da seama ca e sincer.

"Acum haide, deschide.ti cadoul si sufla in lumanare." Te.a indemnat entuziasmat.

"Bine."

Ai suflat in lumanare si Liam a inceput sa fredoneze 'La multi ani'.

"Ce dorinta ti.ai pus?" A intrebat curios.

"Daca iti spun nu se mai implineste."

"Oh ok..." A spus prefacandu.se ofensat." Acum deschide cadoul." A spus inmanandu.ti o plasa. Ai deschis.o si inauntru era o cutie neagra, legata cu o fundita rosie.

Ai deschis.o usor si un ranjet a aparut pe fata ta cand ai vazut ce se afla inauntru. Era o lenjerie neagra.

"Liam?" Ai intrebat uitandu.te la el.

"Y/N..."

"Ce e asta?"

"Cadoul de ziua ta. Du.te imbraca.te cu ea."

"Um bine..."

Te.ai dus in baie si ti.ai inlaturat pijamalele. Ai imbracat repede lenjeria care, spre surprinderea ta, iti venea perfect. Ai luat peste si un halat transparent pentru a adauga un plus de senzualitate si ai deschis incet usa.

Liam era intins pe pat, cu ochii inchisi si cand a auzit usa i.a deschis incepand sa zambeasca.

"Frumoasa." A exclamat parca prins in alte ganduri. S.a ridicat de pe pat si a inceput sa se indrepte incet spre tine.

"Multumesc." Ai raspuns in timp ce el isi plasa mainile pe talia ta.

"Acum lasa.ma sa o vad si mai bine." Ti.a soptit senzual la ureche, muscandu.te usor de lobul acesteia. A inceput sa desfaca cordonul din jurul taliei, plasand saruturi umede pe gatul tau, reusind sa primeasca un geamat scurt din partea ta.

"Perfecta!" A afirmat dupa ce a lasat halatul sa cada liber pe podea. Nu te.a mai lasat sa raspunzi si si.a unit buzele cu ale tale, mainile sale traversandu.ti corpul.

V.ati indreptat spre pat fara a rupe sarutul. Liam te.a intins usor pe saltea, rupand contactul dintre buzele voastre.

"Te iubesc." A spus dulce.

"Si eu te iubesc, dar am o intrebare."

"Spune."

"Cum mi.ai ghicit dorinta?" Ai ranjit jucaus.

"Instinctul." Ti.a raspuns repezindu.se la buzele tale.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Heei

Capitol nou!

Sper ca v.a placut!

Multumesc NicolaPayne24 pentru idee, am mai adaugat ceva de la mine. Sper ca v.a placut!

One Direction One Shots/Imagines [Romanian]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum