Louis Tomlinson
Era ziua de nastere a Sophiei, una dintre prietenele tale si peste putin timp trebuia sa pleci la clubul in care avea loc petrecerea. Erai in fata oglinzii verificandu.ti outfitul si machiajul.
(Outfit)
Chiar atunci, iubitul tau Louis a intrat in camera.
"Woah iesi asa in oras fara mine?" a intrebat venind mai aproape de tine.
"Um...da. Vreo problema?"
"Pai Y/N..." si.a pus mana pe talia ta. "Esti frumoasa, foarte frumoasa, atat fata ta, corpul tau cat si personalitatea, dar ea nu are legatura cu asta. Deci ai un corp...hmm...frumos e putin spus. Stii la ce ma refer, dar rochia asta lasa prea multa piele la vedere."
"Esti gelos?" ai ranjit.
"Stii bine ca sunt posesiv si nu imi place sa se uite alti barbati la tine sau sa te atinga si crede.ma, rochia asta nu ajuta."
"Aww iubitule nu te.as lasa pentru altcineva."
"Stiu ca nu ai face.o intentionat, dar daca te forteaza cineva?"
"Clubul e inchiriat doar pentru noi. Si singurii baieti care o sa vina, o sa fie cu iubitele lor." l.ai asigurat.
"Atunci de ce nu pot sa vin si eu?"
"Pentru ca nu te.a chemat Sophia."
"Ughh ok, daca e ceva ma suni." spune si pleaca brusc.
"Hei! Nu primesc nici macar o imbratisare?" intrebi bosumflata si el se opreste.
"Scuze, eram preocupat gandindu.ma la ce o sa iti fac la noapte cand te intorci. A da, nu bea prea mult, vreau sa tii minte experienta pe care o sa o traiesti. Multumesc pentru intelegere." ranjeste.
"Placerea va fi de partea mea domnule Tomlinson." spui seducator fapt care il face pe Louis sa isi inchida ochii si sa isi incordeze maxilarul.
"Da ok pentru asta meriti un sarut, dar primesti mai mult la noapte." vine sa te sarute, strangand una din fesele tale.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Boo hoo sper ca nu ati murit. Incerc sa va pregatesc pentru o serie cu imagine.uri dirty/daddy kink, vad eu (unul cu fiecare dintre baieti.) Daca nu ati observat, am o ordine in care postez: Niall, Liam, Louis, Zayn si Harry. Dupa ce termin seria asta cred ca urmeaza cea dirty siii tocmai am realizat ca nu am primit niciun request pentru imagine personalizat. Daca vreti unul, scrieti.mi in privat cu cine vreti sa fie, numele vostru si o idee despre cum il vreti, locul in care sa se petreaca sau circumstantele si il voi posta dupa ce termin seria dirty sau daca e cu Zayn/Harry inainte de seria dirty. Sper ca are logica. Oricum, daca vreti mai multe delatii imi puteti scrie in privat.
A da si sper ca v.a placut si one shot.ul asta!
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fanfiction~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas