Niall Horan - _MyKiNg
Era in clasa ta un tip foarte dragut, pentru care incepusesi sa simti ceva de mult timp, dupa o zi de nastere. Acolo a dat semne ca te place si ti.a acordat destul de multa atentie, iar tu te gandeai ca intre voi se infiripa sentimente mai profunde decat cele de colegialitate. Il stiai pe Niall de 3 ani si te intrebai cumde doar acum ai inceput sa constientizezi ce simti pentru el si te intriga faptul ca nu se exterioriza, nu puteai sa citesti nimic pe el. Din cate stiai era apropiat de prietenii lui si nu prea petrecea timp cu altcineva, iar din acest motiv voiai sa il cunosti mai bine.
Intr.o zi, dupa ore ai ramas in clasa dupa ce toti au plecat. Erai abatuta, iar gandurile te purtau in mii de directii. Iti faceai scenarii in cap referitoare la Niall, bineinteles, dar la un moment dat ti.ai dat seama ca ar fi cazul sa pleci acasa.
Ti.ai luat ghiozdanul in spate si ai iesit din clasa, mergand spre usile colegiului, iar mai apoi afara, lasand adierea blanda sa treaca prin parul tau.
La coltul cladirii l.ai vazut pe el...vorbea cu Harry, un alt coleg. Stiai ca nu era frumos sa tragi cu urechea, dar nu te puteai abtine. Te.ai indreptat spre ei, incet, ca sa nu iti faci simtita prezenta. Inima iti batea din ce in ce mai tare si respiratia ti se bloca in gat...dar ai incercat sa te calmezi, ascultand."Pentru numele lui Dumnezeu Niall, nu ai 3 ani, hotaraste-te." a spus Harry.
"Pai e draguta, dar nu o cunosc prea bine si in plus nu mi.a prea acordat atentie de la ziua aia de nastere. Dar as vrea sa petrec mai mult timp cu ea."
"Evident ca nu ti.a mai acordat atentie. Doar nu vrea sa para o proasta. Daca vede ca tu nu ai intentii nu poate sa insiste, dar uneori se uita in ore la tine." pana in punctul asta ti.ai dat seama ca vorbeau despre tine si te.ai inrosit la remarca facuta de Harry.
"Pot incerca sa ii scriu..." a sugerat Niall.
"Nu ii scrii nimic, o suni si iesiti. Trebuie sa fiti fata in fata, sa existe contact."
"Oh bine Harry! Cum zici tu..." a cedat Niall.
"Eu plec acum, ma asteapta Kallie." a spus Harry.
"Paa."
Ai incercat sa te calmezi, erai curioasa de ce urma sa se intample in viitorul apropiat si fiind atat de pierduta in ganduri nici nu ti.ai dat seama ca ai pornit din locul in care erai.
O atingere blanda pe umar te.a facut sa realizezi unde te aflai si urmatorul lucru pe care l.ai vazut erau ochii lui albastri. A intins mainile semn ca vrea sa te imbratiseze, dar asta nu era special, nu? O faceau toti baietii."Hei ce faci?" te.a intrebat.
"Mergeam acasa." ai raspuns zambind si surprinzator nu iti tremurau genunchii. Erai calma si traiai clipa.
"Si eu vin tot in directia aia. Daca nu te deranjeaza putem merge impreuna." a spus nesigur.
"Suna bine."
Ati discutat despre divese lucruri, subiecte mai ciudate decat celelalte si personalitatea fiecaruia. Ai aflat lucruri noi despre el care te indemnau sa tanjesti si mai mult dupa atingerile lui, dupa iubirea lui. Vedeai potential si pentru prima oara ai reusit sa citesti ceva pe chipul lui...retinere. V.ati asezat pe o banca si ai observaf ca isi tot despartea buzele parca voind sa zica ceva, dar le unea repede la loc nesigur.
"Ma gandeam sa...sa dezvolt asta mai mult." a rostit intr.un final. "Dar simt ca nu mai are rost. Nu stiu sa fiu romantic, nu stiu cum e sa fii indragostit sincer, dar tu ma faci sa simt ceva special, nu stiu, sunt atent la ce fac ca sa nu par stupid si imi aleg cuvintele. Chiar imi placi si starile pe care mi le provoci ma pun pe ganduri." a rostit sincer, clar si raspicat.
Nu te asteptai sa fie asa direct, adica te gandeai ca o sa urmeze ceva, dar nu asta.
Realizand ca nu e un romantic incurabil ai decis sa fii si tu simpla.
"Si eu te plac." ai zambit ridicandu.ti bland privirea spre el si i.ai luat mana in a ta, impreunandu.ti degetele cu ale sale."Pai mersi ca ma impulsionezi, eu nu prea ma pricep la asta...dar esti draguta." a spus rusinat si iti placea latura asta a lui.
"Nu e nicio problema." ai zambit. "Sunt mai mult decat bucuroasa sa te pot ajuta."
"Vai, onorabila doamna, va multumesc mult, dar mai am o intrebare." a rostit cu o voce serioasa, glumind.
"Desigur draga domn."
"Suntem...ceea ce numiti dumneavoastra un cuplu?" a intrebat.
"Eu asa tind sa cred."
"Atat voiam sa aud." isi ridica coltul gurii si ranjeste, era specific lui, iar apoi iti pune mana pe obraz. Ritmul inimii iti devenea din ce in ce mai alert si buzele nu mai puteau astepta sa simta contactul cu ale lui...buzele lui care erau mereu trandafirii si carnoase...si s.au unit. S.au unit itr.un sarut simplu, dar concentrat si in opinia ta era perfect, reusind sa transmita ceea ce nu putea rosti.
"Vrei sa mergem acasa?"a intrebat zambind. "Aa..sa facem teme desigur." a adaugat mai apoi incercand sa nu rada.
"Da sigur...sa facem teme. Oricand." ai continuat zambind.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Asta a fost capitolul tau Alina! Sper ca ti.a placut si sper ca am reusit sa iti transmit sentimentele pe care intentionam sa le dedic ♡
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fiksi Penggemar~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas