Daca stiti cumva vreun fan fiction finalizat cu Niall in romana mi.l puteti spune va rog? Am citit o gramada in engleza, dar vreau sa vad cum sunt si in romana si poate imi recomandati voi ceva♡
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Louis Tomlinson
Era aniversarea ta si a lui Louis de patru ani de relatie. Va stiati de mai mult timp si erati buni prieteni, dar sunteti impreuna doar de patru ani.
In scurt timp trebuia sa plecati de acasa pentru ca aveati rezervare la un restaurant. Nu stiai detalii, pentru ca Louis s.a ocupat de tot.
Te.ai imbracat cu o rochie neagra, mulata care era sexy, dar nj arata prea multa piele si niste pantofi negri cu toc. Ti.ai ondulat parul si pentru machiaj ai optat pentru ceva simplu, lasand buzele de un rosu aprins sa iasa in evidenta.
"Esti atat de frumoasa." Te.a prins Louis de talie din spate sarutandu.ti gatul in timp ce tu faceai cateva mici retusuri in oglinda.
"Multumesc." Ai raspuns.
"Cred ca ar trebui sa pornim. Esti gata?"
"Da. Haide."
Cand ati ajuns la restaurant, chelnerul v.a condus intr.un compartiment din spate unde erati doar voi doi.
"De ce nu e lume?" Ai intrebat.
"Vroiam sa avem intimitate..." A raspuns Louis.
"E perfect. Atat de frumos si rafinat. Multumesc." Ai spus uimita.
"Pentru?"
"Pentru tot. Ultimii patru ani din viata mea au fost perfecti. Te iubesc mult." Ai spus prinzandu.l de gulerul sacoului, sarutandu.l. Ai vrut sa il intensifici, dar Louis s.a tras in spate.
"E vreo problema?" Ai intrebat nesigura.
"Da. Nu ma mai puteam abtine daca continuam, mai ales ca rochia de pe tine ingreuneaza situatia." A raspuns respirand greoi si tu ai chicotit. "Si crede.ma sunt in stare sa ti.o trag aici, dar nu vreau sa atingi locurile astea jegoase. Mai bine acasa." A continuat facandu.ti cu ochiul si tu ai rosit.
"Ok."
Te.a ajutat sa te asezi la masa si la scurt timp, chelnerul v.a adus amandurora o portie de paste.
"Am comandat paste. Sper ca am facut o alegere buna."
"Minunata!" Ai zambit el facand la fel.
Ati mancat purtand discutii pe diferite teme si mereu sfarseati razand din cauza umorului pe care amandoi il aveati.
Dupa ce chelnerul v.a anuntat ca imediat aduce desertul, ai vazut ca Louis incepe sa se incordeze.
"Iubitule, e totul bine?" L.ai intrebat
"Da, sigur." A zambit fals.
"Esti sigur? Daca vrei nu e neaparat sa ramanem la desert."
"Ba da ramanem, sunt bine."
"Ok..."
Chelnerul v.a adus cate un lava cake cu inghetata de vanilie.
"Mmmm lava cake!" Ai exclamat fericita.
"Stiam ca iti place." A spus si tu ai zambit fericita realizand ca a tinut minte chiar si lucrurile foarte marunte si nesemnificative despre tine.
Nu ai realizat ca plangi pana cand vocea lui Louis te.a adus la realitate.
"Iubito care e problema?" A intrebat ingrijorat venind langa tine.
"N-nu stiu. Nu e nicio p-problema." Ai suspinat.
"Atunci?"
"Tii minte chiar si lucrurile atat de marunte despre mine si iti pasa. Te iubesc asa mult." Ai spus uitandu.te adanc in ochii lui.
"Si eu te iubesc. Mai mult decat crezi." A spus si si.a inchis ochii tragand aer in piept. S.a ridicat in picioare si ti.a intins mana ca sa faci si tu la fel.
Te uitai confuza la el pana a ti.a luat mainile in ale sale si a inceput sa vorbeasca.
"Ne cunoastem de aproape sapte ani si in perioasa asta mi.am dat seama ca esti cea mai amuzanta, spontana, grijulie, iubitoare si frumoasa persoana. Nu regret nicio clipa seara in care te.am intrebat daca vrei sa iesim in oras sau vreo secunda din ultimii patru ani petrecuti impreuna. Am ajuns sa fiu dependent dupa tine, sa tanjesc dupa saruturile tale...dupa atingerile tale...te iubesc foarte mult si drace nu stiu de ce mi.e asa de greu sa o spun, pentru ca simt ca vreau asta cu toata fiinta mea..." Rosteste uitandu.se adand in ochii tai, acum plini de mai multe lacrimi.
Se pune intr.un genunchi si scoate o cutie de catifea neagra din buzunar deschizand.o incet."Y/N, vrei sa fii sotia mea?" Spune clar si raspicat.
"Eu...Louis...oh doamne da! Da vreau! Te iubesc asa mult!" Exclami fericita aruncandu.ti mainile in jurul gatului sau.
Cand va despartiti din imbratisare iti pune pe deget minunatul inel. Era unul simplu, fara o gramada de pietre pretioase. Si.ar fi permis unul, dar stia ca apreciezi lucrurile nesofisticate si de bun gust.
V.ati unit buzele intr.un sarut pasional care trimitea fiori prin tot corpul tau si care trezea un sentiment fierbinte.
"Lou, te rog hai acasa. Am nevoie de tine. Acum." Ai spus sarutandu.i gatul si el doar ti.a sarutat crestetul capului.
"Ma grabesc cat de tare pot." Ti.a raspuns plecand sa caute chelnerul.
Se pare ca acum erai Doamna Tomlinson si nu puteai fi mai fericita.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
E putin cam tarziu, dar totusi m.am gandit sa il postez acum.
Sper ca v.a placut...sunt putin obosita si daca nu a iesit chiar atat de bine imi cer scuze.
♡
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fanfiction~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas