Forty three (request #8) ZM

472 26 6
                                    

Zayn Malik - Oana_HS

Erai cu iubitul tau Zayn la plaja si ai decis sa te intinzi ca sa te bronzezi. Te.ai facut cu putina crema de protectie si te.ai intins pe spate.

"Ce faci?" te.a intrebat Zayn.

"Vreau sa ma bronzez." i.ai raspuns zambind.

"A...bine." a spus si se uita in jur.

"E vreo problema? Vrei sa mergem in apa?" l.ai intrebat confuza.

"Nu, nu vreau in apa, stii bine."

"Voiam doar sa fiu sigura..."

Ti.ai inchis ochii si ai incercat sa te relaxezi, dar ai simtit cum cineva te ia de mana.

"Zayn?" ai intrebat fara sa iti deschizi ochii.

"Te iubesc." a spus si ti.a sarutat mana.

"Iubitule e totul in regula?" ai intrebat.

"Sigur, doar iti ziceam ca te iubesc."

"Si eu te iubesc." ai raspuns si ti.ai inchis iar ochii.

Ai simtit miscare langa tine si ti.ai deschis ochii din nou vazandu.l pe Zayn care se uita la tine.

"Ce se intampla Zayn?" l.ai intrebat serioasa de data asta.

"Pai...se tot uita barbatii la tine." a soptit. "Si nu imi place." a adaugat.

"Oh da nici mie nu imi place. De ce nu mi.ai spus mai repede?"

"Credeam ca te superi."

"Nu, niciodata nu mi.a placut sa se uite barbatii la mine. Suna ciudat poate..." ai spus si te.ai ridicat acoperindu.te cu un prosop.

"Nu am mai vorbit niciodata despre asta..."

"Da stiu, nu a mai venit vorba despre asta. Nu imi place sa se uite la mine pentru ca nu ma simt confortabil tinand cont ca nu sunt prea imbracata." ai marturisit.

"Nu esti asa si cu mine." a spus Zayn.

"Pai tu esti iubitul meu. In tine am incredere si te iubesc." ai zambit timid.

"Haide aici." a spus si ti.a facut loc langa el pe sezlong. "Ma simt privilegiat." a ras.

"Esti." ai spus si l.ai sarutat pe gat mai apoi muscandu.l de lobul urechii.

"Mmm nu aici." a spus acoperindu.si micul prieten.

"Hai la hotel." ai propus.

"Repede." a mai agaugat Zayn si ai ras.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Cred ca aveai asteptari mari de la mine si sper ca nu te.am dezamagit❤

One Direction One Shots/Imagines [Romanian]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum