Forty four (request #9) NH

528 27 3
                                    

Niall Horan - LidiaSas

Greg si Denise trebuiau sa mearga la o nunta si nu aveau cu cine sa il lase pe Theo, asa ca Niall s.a oferit sa aveti voi grija de el.

Stateai cu el pe jos in living si va jucati cu niste masinute in timp ce Niall ii pregatea niste mar cu biscuite.

"Ce culoare are masinuta asta Theo?" l.ai intrebat bland.

"Verdee." a spus fericit.

"Da, e verde." ai ras amuzata de entuziasmul lui.

"Gata papa." l.ai auzit pe Niall venind in living si Theo a batut fericit din palme.

Niall s.a asezat langa voi si ti.a dat bolul cu mancare.

"O sa iti dau eu sa mananci ca sa nu facem mizerie aici, bine?" i.ai spus.

"Da."

Ai inceput sa ii dai sa manance si erai surprinsa de cat de cuminte era. Nu era prima data cand te vedea, te cunostea de cand vizitati parintii lui Niall de sarbatori si il indrageai mult.

"Mai vrei?" a intrebat Niall dupa ce bolul a devenit gol si Theo a dat din cap in semn ca nu.

"O sa mergem acum la nani pentru ca e tarziu." ai spus tu.

"Ok." a raspuns Niall.

"Vorbeam cu Theo." ai inceput sa razi. "Dar poti sa vii si tu." ai adaugat si l.ai pupat pe obraz.

L.ai luat pe Theo in brate si ai mers spre dormitor. L.ai asezat in patutul pe care l.a adus Denise si ai inceput sa ii fredonezi un cantec de leagan in timp ce Niall te privea atent de pe marginea patului.

"De ce plangi? Te doare burtica?" l.ai luat pe Theo in brate observand ca nu adoarme, dar continua sa planga. Ai inceput sa il legeni si sa desenezi cerculete imaginare pe burtica lui, dar era in zadar.

"Am o idee." a spus Niall si a coborat pana jos. Cand s.a intors avea in mana una dintre chitarile sale si s.a asezat din nou pe marginea patului. Ti.a facut semn sa te asezi langa el.

Ti.ai dat seama ce vrea sa faca si ai asteptat sa inceapa. Ciupea fiecare coarda in parte intr.un mod lent si linistitor care te calma pana si pe tine. Schimba din cand in cand acordurile si si ocazional isi ridica capul in spre tine si iti zambea. Cand te.ai uitat din nou la Theo avea ochii inchisi si i.ai atins usor coapsa lui Niall in semn ca se poate opri. I.ai auzit respiratia greoaie si erai sigura ca a adormit asa ca l.ai asezat in patutul lui acoperindu.l si ai oftat in relief.

"Esti obosita iubito. Haide sa ne punem in pat." a soptit ca sa nu il trezeasca pe micutul care dormea.

"Ok." ai aprobat si l.ai urmarit pe Niall care isi dadea jos tricoul, facand si tu la fel. In loc sa porti pijamalele tale ai decis sa ii porti tricoul, mereu ti.a placut sa ii porti hainele, te simteai foarte aproape de el.
Cand si.a dat seama ce intentii ai a zambit. Stiai ca si lui ii placea cand purtai hainele.

Si.a dat jos si pantalonii si s.a asezat in pat dand patura ca sa te asezi si tu. Te.ai intors cu fata la el si ti.ai pus mana pe ceafa lui masand usor.

"Nu stiam ca te descurci asa bine cu copiii." a soptit punandu.si mana pe talia ta.

"Eu? Daca nu erai tu poata inca ma chinuiam sa il adorm."

"Dar tot restul zilei tu te.ai ocupat de el."

"Pai...imi plac copiii, inca de cand eram mica. Mereu aveam grija de papusi si toate astea. Oricum si tu m.ai ajutat foarte mult." l.ai sarutat pe nas si a zambit din nou.

"Abia astept sa avem un copil si sa ne jucam cu el, sa avem grija de el impreuna. O sa fim niste parinti perfecti." ti.a dat o suvita de par dupa ureche si te.ai blocat.

"Vrei un copil cu mine?" ai intrebat uimita.

"De ce nu as vrea un copil cu persoana pe care o iubesc cel mai mult? Tu nu vrei un copil? Nu trebuie sa ne grabim daca nu esti sigura pe asta, nu te fortez."

"Ba da. Vreau un copil cu tine si eu te iubesc, doar ca...nu am mai vorbit niciodata despre asta si nu stiam ca iti doresti."

"Imi doresc orice ar face relatia asta mai puternica." a zambit dulce si ti.a sarutat mana.

"Te iubesc asa mult Niall...asa mult." ai spus parca pierduta in propriile tale ganduri si sentimente.

"Si eu te iubesc Lidia, fii siguda de asta." a spus si si.a unit buzele cu ale tale.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Sper ca ti.a placut si ca am reusit sa fac un continut care sa includa tot ce ti.ai dorit❤

Si multumesc mult tuturor pentru 4 mii de vizualizari. Va iubesc❤

One Direction One Shots/Imagines [Romanian]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum