Twenty five HS

798 42 8
                                    

Harry Styles

Tu si Harry erati buni prieteni, dar cu o seara in urma s.au intamplat niste chestii intime si ai adormit la el acasa.

Erai in pat si dormeai in bratele lui Harry, chiar daca nu era nimic oficial intre voi. A fost un accident si nu stiai exact ce simti pentru Harry. Poate il iubeai dar aveai nevoie de un mic impuls ca sa i.o spui...dar acum dormeai.

Harry s.a trezit si se uita la tine ca la un inger. El nu regreta ce s.a intamplat cu o seara in urma, pentru ca avea sentimente pentru tine.

"Dormi?" a intrebat fara sa primeasca un raspuns.

"Uh...ok. Y/N te...te iubesc si sunt sigur de asta, dar nu am curajul sa ti.o spun cand esti treaza. Imi e frica ca o sa pleci, o sa te imbraci si o sa pleci, considerand ca eu nu iti pot oferi destula dragoste...nu e asa. Ne stim de mult timp si am mai vrut sa iti spun asta, dar imi era frica. Oricum acum am stricat totul...probabil nu vei mai vrea sa vorbim niciodata. Totusi eu te iubesc mai mult decat pe o prietena si o voi face mereu. Imi doresc sa ti.o spun cand esti treaza...si imi doresc sa imi spui ca simti la fel...dar sunt prea las." a soptit, trasand linii fine pe spatele tau.

"Te iubesc." a finalizat cu un sarut pe umarul tau.

S.a uitat la tine pentru o ultima data si s.a intors pe cealalta parte, cu spatele la tine gandindu.se ca daca te vei trezi in bratele sale va fi si mai rau.

A auzit o miscare in spate, dar s.a decis sa o ignore.
A simtit niste maini fine pe spatele lui si a zambit trist gandindu.se ca te misti in somn, dar urmatorul lucru l.a trezit la realitate: un sarut pe spatele sau incordat. Un sarut care a luat toata presiunea care se ascundea sub masca sa de om puternic.

"Si...si eu te iubesc Harry. Nu o sa plec. Nu o sa te las. Am nevoie de tine si de mult timp aveam dubii in ceea ce priveste sentimentele pentru tine. Aveam nevoie de un mic impuls ca sa ti.o spun, dar ceea ce s.a intamplat aseara si lucrurile pe care mi le.ai spus acum m.au convins si da, sunt sigura. Te iubesc."

"Tu...ai auzit ce am spus mai devreme?" a intrebat confuz intorcandu.se spre tine.

"Da. Am auzit si cand ai intrebat daca dorm, dar nu am raspuns pentru ca eram curioasa de ce vei face si am procedat bine pentru ca altfel poate acum nu eram constienti de ce simtim unul pentru celalalt."

"Adevarat." spune si te pupa pe nas, facandu.te sa chicotesti.

"Pai atunci...?" incepi.

"Pai atunci ce?"

"Suntem...suntem impreuna oficial?" eziti sa spui tot.

"Inca nu." raspunde el.

"A...pai...ok..." spui dezamagita.

In urmatoarea secunda Harry se pune peste tine si se uita adanc in ochii tai.

"Y/N, vrei sa fii iubita mea?" intreaba amuzat.

"M.ai speriat Harry, o doamne!"

"Scuze scuze. Dar acum raspunde!"

"Mai ai indoieli?" intrebi si el doar zambeste. Se apleaca sa te sarute si buzele voastre se misca intr.o armonie perfecta.

Se lasa in jos pe pat langa tine si te trage mai aproape de el, astfel capul tau e pe pieptul lui.

Saruti pielea dezgolita si trasezi cu mana tatuajele lui.

"Te iubesc." spune si iti saruta tampla.

"Si eu te iubesc Harry."

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Nu spun asta prea des, dar chiar mi.a placut cum a iesit one shot-ul asta. Adica am implicat atatea sentimente si chestii si da. Ok nu stiu daca va pasa deci o sa tac.

Ok ba nu ma pot abtine. Voua v.a placut? =]]

One Direction One Shots/Imagines [Romanian]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum