Louis Tomlinson
In scurt timp trebuia sa nasti, dar stand si meditand asupra ideii ti.ai dat seama ca nu esti pregatita.
"Louis, nu ma simt pregatita, nu o sa ma descurc cu copilul asta."
"Y/N, o sa fie totul bine, nu trebuie sa te ingrijorezi."
"Cum poti spune asta? Nu ai de unde sa stii."
"Ba da stiu ca va fi bine, te voi ajuta si eu."
"Nu e adevarat!" spui si iti acoperi fata cu palmele, eliberand lacrimile.
"Iubito, de ce plangi?" se pune in genunchi langa canapea ca sa iti inlature mainile de pe fata.
"Nu mai suport Louis! Te.am auzit cand vorbeai la telefon cu cineva si ai spus ca nu vrei copilul si ca a fost totul o greseala." spui cedand.
"Oh wow asta chiar va suna foarte prostesc, dar trebuie sa ma crezi. Am spus asta, e adevarat, dar am spus.o chiar cand am aflat ca esti insarcinata. Asta a fost demult si in timp am inceput sa ma atasez de bebe. Putem spune ca a fost o greseala, pentru ca nu am planificat sa avem un copil, dar nu as da timpul inapoi nici daca as putea. Sunt fericit si nu iti inchipui ce mult iubesc eu copilul asta. Am spus lucrul ala la inceput, pentru ca imi era frica cum iti e si tie acum, dar iti promit, o sa fac tot posibilul ca totul sa fie bine. O sa avem o fetita sanatoasa si frumoasa exact ca mama ei." iti ia mana in a sa si o saruta pastrand contactul vizual.
"N-nu pot...imi vine greu sa te cred..."
"Nu poti sa crezi prostia pe care am zis.o! Te rog ai incredere in mine. Te iubesc. Te iubesc foarte mult Y/N te rog uita ce am spus, nu am gandit." a spus disperat.
"Sa spunem ca ignoram chestia asta...mie tot imi e frica. Un copil e foarte fragil si delicat. Cine o sa ma ajute cu el cand tu esti plecat? Mama a murit si pe altcineva nu mai am."
"Poate sa vina mama sa te ajute, sun.o mereu cand ai nevoie si vine cu cel mai mare drag. Tii minte ce fericita a fost cand i.am spus ca esti insarcinata."
"Da..." spui uitandu.te in gol.
"Deci e totul bine, da?" intreaba si se apleaca ca sa iti sarute burta.
"Nu..."
"Nu? Ce nu e ok?"
"Vreau o imbratisare." zambesti timid.
"Awww hai aici. Nu o sa te las niciodata iubito, ai incredere." sopteste dupa ce se aseaza langa tine pe canapea si te ia in brate.
"Oh Louis, Louis, pune mana!" te misti brusc si ii iei mana plasand.o pe burta ta.
Doar tine mana acolo si zambeste si asta era destul pentru tine ca sa iti dai seama ca era intradevar fericit.
"Te iubeste tata." sopteste si se uita spre pantecele tau. "Si pe tine te iubesc." spune si se uita la tine.
"Si eu te iubesc." afirmi sincer si te intinzi ca sa il saruti.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Well scoala e gata si sunt foarte fericita pentru ca simteam ca o sa cedez daca nu venea vacanta odata.
Inagine.ul nu e foarte spectaculos, dar era cazul sa postez si mna...sper totusi ca v.a placut.
♡
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fanfic~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas