Thirty four ZM

508 32 1
                                    

Zayn Malik

Era noapte si se presupunea ca trebuie sa dormi, dar te tot foiai in pat.

"Ce s.a intamplat Y/N?" ai auzit vocea iubitului tau Zayn.

"Uhh nu stiu cat de prostesc suna asta, dar am firimituri de la pizza pe care am mancat.o peste tot pe partea mea de pat. Tu cum ai reusit sa nu faci deloc?" ai intrebat incercand sa dai jos cat mai multe si Zayn a chicotit.

"Am mancat cu grija." a raspuns ca si cum ar fi super evident...si chiar era.

"Ughh merg in living." ai spus si te.ai intins sa il pupi, dar ti.a prins incheieturile.

"Nu mergi niciunde. Ne inghesuim pe partea mea de pat, facem schimb de locuri, dormi pe mine, dar nu pleci."

"Aww ce dragut esti, dar clar nu te las pe tine acolo. Nu pare mare lucru, dar chestiile alea inteapa foarte rau."

"Oh pai atunci inseamna ca o sa ne inghesuim. Hai aici." si.a deschis bratele ca sa te cuprinda intr.o imbratisare.

"Noapte buna." ai spus si ai plasat un sarut pe linia maxilarului sau.

"Noapte buna." a raspuns si te.a strans si mai tare in brate.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Kinda random...but it works, right?

Dupa capitolul asta urmeaza unul cu Harry si dupa cele persinalizate. Pe cel cu Harry il am scris, cred ca il postez maine deci dap...

Sper ca v.a placut♡

One Direction One Shots/Imagines [Romanian]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum