Niall Horan - IAmDirectionerXoXo
"Niall ce vrei sa gatesc pentru cina?" l.ai intrebat pe iubitul tau care era in living si se uita la televizor.
"Um...nu vreau sa gatesti tu." a raspuns si ai vazut ca s.a ridicat de pe canapea ca sa vina si el in bucatarie.
"Stiu ca nu sunt cea mai mare bucatareasa, dar mancarea mea nu e asa rea."
"Ce? Nu! Ador mancarea pe care o faci Raluca. Adica serios e foarte buna, dar ma gandeam sa comandam mancare chinezeasca si asa putem petrece mai mult timp impreuna." a spus si ti.a luat mainile in ale sale.
"Oh...da imi place ideea asta." ai spus incet zambind timid.
"Perfect." a spus si te.a pupat pe obraz. "Poti sa mergi sa te imbraci in pijamale, eu comand mancarea si vin imediat."
"Ok."
Iti placea cand era asa grijuliu si atent. Te simteai iubita si erai in mod cert fericita alaturi de el.
Ai mers in dormitorul vostru si te.ai imbracat in pijamaua ta preferata, apoi ai inceput sa te demachiezi.
La scurt timp a venit si Niall si a zambit cand a vazut ca iti dai jos machiajul.
"Stii...esti foarte frumoasa chiar si fara machiaj." a spus asta pentru a mia oara.
"Mi.ai mai spus asta iubitule, nu ma machiez strident."
"Da, ai dreptate...apreciez asta. Acum hai sa mergem jos."
"Ok. Ne uitam la un film?" ai intrebat.
"Sigur."
Ati coborat si ai luat patura de pe fotoliu ca sa va acoperiti, apoi v.ati asezat pe canapea existand o anumita distanta intre voi.
"Raluca...esti suparata pe mine?" te.a intrebat Niall.
"Nu, de ce as fi?" erai confuza.
"Atunci hai mai aproape de mine." a spus si si.a deschis bratele. Ai zambit si ai facut cum a spus, lasandu.ti capul pe pieptul lui. Niall a luat telecomanda si a intrat pe Netflix in timp ce isi plimba mana pe spatele tau.
"Iubito la ce film vrei sa te uiti?"
"Orice vrei tu, oricum nu o sa ma prea uit." ai raspuns si te.ai asezat mai comod in bratele lui.
"Aww esti asa draguta cand ti.e somn." a afirmat.
"Tu esti dragut tot timpul." ai raspuns si nu se astepta la asta astfel incat a inceput sa rada, rasul ala care te inveselea mereu.
"Mersi. Vrei sa te duc sus in pat sau astepti sa mananci?"
"O sa stau aici si daca adorm ma poti trezi cand vine mancarea."
"Ok. Te iubesc." a spus si ti.a ridicat putin capul ca sa te poata saruta.
"Si eu te iubesc."
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Pfiu...primul request. A fost mai cute sweet cozy sper ca ti.a placut Raluca si sper ca te.a facut sa zambesti :)
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fanfiction~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas