Harry Styles - Stefinuenimicdevazut
Faceai curatenie in dormitorul tau si al iubitului tau Harry si erai suparata pentru ca el lasa mereu dezordine.
"Harry! Haide pana sus." l.ai strigat.
"Manac, vin dupa ce termin." ti.a raspuns.
Ai continuat sa aduni cat puteai si te.ai aplecat in spatele patului ca sa iei un tricou cazut. Ai vazut un caiet si l.ai luat in mana. Te.ai asezat pe pat si l.ai deschis. Ai recunoscut scrisul ca fiind al lui Harry si ai inceput sa il rasfoiesti. Erau versuri pe care deja le stiai, mici desene, dar ti.a atras atentia o pagina pe care scria mare titlul: 'Ea'. Erai curioasa si ai inceput sa citesti.
"Prima oara...prima secunda...prima fata care m.a facut sa ma simt asa.
O clipa mi.a fost de ajuns ca sa ma indragostesc de ea.
Parul lung, buclat ii cadea pe umerii dezgoliti.
Ochii caprui scanau incaperea printre genele ei lungi si dese si pentru o secunda s.au oprit la mine.
I.am zambit, s.a rusinat si obrajii sai si.au schimbat culoarea.
Fata ei emana fericire fiind completata de zambetul sau perfect...
Perfect...perfecta. Ea e perfecta.
Cine credea ca o sa am ocazia sa vorbesc cu ea - cine credea ca imi va accepta invitatia in oras.
I'm feeling like right now
I wish you were here with me
Cause right now
Everything is new to me.
You know I can't fight the feeling.
And every night I feel it.
Right now
I wish you were here with me.Va fi a mea
Si o voi pretui
Steph"
O lacrima iti aluneca pe fata cand ti.ai dat seama ca asta era despre tine si nici nu ti.ai dat seama ca Harry instrase in camera. S.a asezat langa tine si si.a pus mana in jurul taliei tale.
"Oh...citesti asta..." a spus uitandu.se la jurnal.
"E asa frumos iubitule." ai spus si l.ai imbratisat.
"Am avut o muza buna." a spus luandu.ti mana in a lui si sarutand.o.
"Chiar ai crezut asta cand m.ai vazut prima oara?" l.ai intrebat.
"Cred asta de fiecare data cand te vad?"
"Esti perfect Harry. Tu esti perfect. Totul e perfect la tine. Absolut tot." ai soptit atingandu.i buza cu degetul.
"Tu esti motivul pentru care sunt asa. Tu ma faci asa. Fara tine nu as avea un scop..." s.a apropiat de tine si si.a atins buzele de alte tale.
"Te iubesc." ai spus peste buzele sale si ai inchis spatiul dintre voi.
Dupa ce v.ati despartit din sarut inca o lacrima a alunecat pe obrazul tau rozaliu si Harry a zambit trist.
"Si eu te iubesc. Te iubesc, dar imi e frica ca nu iti pot demonstra asta in totalitate."
"O faci. Imi demonstrezi asta mereu. Ma simt protejata ma simt iubita si ma simt implinita de cand sunt cu tine Harry."
"Ma bucur ca te fac sa te simti asta, dar vreau sa nu te indoiesti niciodata de sentimentele mele, chiar daca uneori te mai supar."
"Niciodata." ai spus si te.ai uitat in ochii lui.
"Lasa.ma sa te iubesc. Acum. Lasa.ma sa iti demonstez." a spus si ochii lui verzi s.au inchis la culoare. Stiai la ce se refera si te.ai lasat dominata.
Te.a intins pe pat si a inceput cu saruturi fine pe buze...obraji...clavicule.
Mainilie sale iti mangaiau tandru corpul pe sub tricoul pe care il purtai.
Era bland - atent - grijuliu si da, te simteai iubita.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
M.am emotionat asa tare scriind capitolul asta doamne.
Sper din tot sufletul ca ti.a placut si ca am reusit sa transmit toate sentimentele pe care mi le inchipuiam si aparent am ajuns sa le simt.
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fiksi Penggemar~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas