Thirty five HS

704 42 5
                                    

Harry Styles

"Harry, merg la cumparaturi! Vrei sa cumpar ceva in mod special?" l.ai intrebat pe iubitul tau.

"Um...nu cred."

"Ok, ma intorc repede." ai raspuns si te.ai intors ca sa mergi spre usa.

"Sau...de fapt da. Cumpara.ti o lenjerie sexy." te.a oprit din drum.

"Oh Harry, deja mi.ai cumparat tu o gramada si nu le folosesc." ai spus incercand sa ramai serioasa.

"Exact, asta e si problema. De ce nu le folosesti?"

"Pai um...da...um...pentru ca nu am ocazia." te.ai codit.

"Nu ai ce? Pardon! Din partea mea poarta doar lenjerie tot timpul. Adica nu tot timpul, doar in casa, pentru ca eu sunt iubitul tau si doar eu te pot vedea asa."

"Spre ce se indreapta conversatia asta iubitule?"

"Sincer...nu stiu. Vreau doar sa fii sigura pe tine."

"Daca nu umblu in lenerie nu inseamna ca nu sunt sigura pe mine Harry." ai spus si ti.ai impreunat degetele cu ale sale ca sa ii dai de inteles ca asta nu e o cearta.

"Da...stiu. Scuze." a spus evitand contactul vizual.

"Nu trebuie sa iti ceri scuze. Te inteleg si nu m.am suparat. Te iubesc." ai spus si l.ai sarutat scurt.

"Si eu te iubesc." a spus zambind putin.

"Ma intorc repede." ai adaugat, ti.ai luat geanta si ai iesit pe usa.

Nu iti placea sa il vezi asa deci voiai sa il inveselesti putin. Stiai ca nu e vorba doar de faptul ca vrea sa fii sigura pe tine si intelegeai asta, deci in seara asta ii faci pe plac.

Te.ai abatut de la magazinele in care trebuia sa mergi normal si te.ai dus sa iti cumperi ceva sexy bineinteles.

Dupa ce ai terminat, ai mers acasa si ai intrat, dar nu era nici urma de Harry.

Ai urcat la etaj si ai auzit apa mergand asa ca ti.ai dat seama ca face dus. Ai profitat de asta si te.ai imbracat in noua ta achizitie.

Ai coborat in bucatarie si ai pus niste paste la fiert comportandu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ai coborat in bucatarie si ai pus niste paste la fiert comportandu.te ca si cum nu ar fi nimic schimbat.

"Y/N ai ajuns?" l.ai auzit strigand de sus.

"Da, sunt in bucatarie, pregatesc cina." i.ai raspuns.

"Ok vin si eu imediat."

Ai auzit pasi pe scari si ca sa fii sincera erai curioasa de ce reactie o sa aiba.

"Hei ce manc-" a inceput sa spuna, dar s.a blocat cand ai intrat in campul sau vizual.

"O sa mancam paste." ai zambit jucaus.

"Mananca tu paste, eu mananc altceva." a spus si s.a apropiat de tine incepand sa te sarute.

La un moment dat s.a oprit brusc si erai confuza.

"Stii ca nu trebuie sa o faci pentru ca am spus asta mai devreme, nu?" a spus privindu.te in ochi.

"Da stiu. Nu o fac pentru ca ai spus asta. O fac pentru tine. Nu trebuie sa te simti vinovat, doar fa ce simti, e ok pentru mine." ai zambit increzatoare.

"Doamne ce am facut ca sa te merit?" a intrebat retoric si ai chicotit.

"Asta ma intreb si eu mereu." ai raspuns sincer, dar ai fost oprita de niste buze fine presate de ale tale.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Ultimul capitol inainte de cele personalizate. Astazi o sa incep sa le scriu si incerc sa le termin cat mai repede...deci dap.

Sper ca v.a placut capitolul asta♡

One Direction One Shots/Imagines [Romanian]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum