Niall Horan - Rebecazizi_865
Ai deschis usa de la apartament incet, nedorind ca Niall sa te auda. Nu aveai starea necesara sau curajul sa dai ochii cu el. Tocmai ai fost la medicul tau ginecolog ca sa fii sigura de cauza simptomelor pe care le aveai si ti.a fost confirmat lucrul pe care il banuiai si tu: erai insarcinata.
Tu si cu Niall erati logoditi, dar nu ati vorbit niciodata despre un copil si nu stiai daca el isi doreste unul...in schimb tu da. Erai fericita ca esti insarcinata, dar o urma de teama aparea de fiecare data cand iti inchipuiai cum o sa reactioneze Niall. Daca nu se simtea pregatit sa ia rolul de tata si te parasea?
Te.ai gandit la posibilitatea de a nu.i spune, dar s.ar fi agravat lucrurile...totusi incercai sa amani asta din cauza fricii.
Ai inaintat tiptil spre dormitor, dar chiar cand erai in dreptul bucatariei Niall iesea cu un pahar in mana.
"Iubito nu am auzit cand ai intrat." a spus zambind.
"Am deschis usa mai incet." ai spus si Niall era putin confuz.
"Oh...ok. Unde ai fost?" te.a intrebat mergand spre canapea si l.ai urmat.
"Um...in centru...la un magazin. Da la un magazin." ai spus repede, dar expresia lui faciala s.a schimbat.
"Nu sti sa minti. S.a intamplat ceva ce ar trebui sa stiu.?"
"Da..." ai spus dandu.te batuta.
"Te ascult." te.a incurajat sa continui.
"Nu stiu cum sa zic asta Niall...nu stiu cum o sa reactionezi." ai spus privind in jos si si.a dat seama ca e ceva serios.
"Rebeca, poti sa imi spui orice." te.a linistit si ti.a luat mainile in ale sale plasand un sarut pe una dintre incheieturi.
"Am...am fost la medic." ai spus inspirand.
"Poftim? Esti bine? Ai patit ceva?" s.a impacientat.
"Da, sunt bine, dar nu m.ai lasat sa termin. Am fost la medicul ginecolog si...sunt insarcinata." ai spus incet asteptandu.i reactia.
"Esti insarcinata?" a repetat si a sarit in picioare.
"Da...imi pare rau daca-" ai inceput avand capul in pamant, dar Niall te.a intrerupt.
"Cum? Ce? De ce iti ceri scuze? Rebeca e genial, e perfect!" a exclamat fericit si s.a asezat la loc. Te.ai uitat la ochii lui care emanau entuziasm si ai ramas uimita.
"Stai...nu vrei copilul?" te.a intrebat bland.
"Ba da, dar credeam ca tu nu vrei un copil. Nu am vorbit niciodata despre asta."
"Cum sa crezi asta? Ador copiii! Sper sa fie baiat ca sa putem juca fotbal impreuna. Sau nu! Sper sa fie fata ca sa mai am inca o printesa. Sau mai bine sa fie gemeni, o fata si un baiat. Doamne Rebeca sunt asa fericit! Te iubesc extem de mult draga mea." a spus si te.a luat in brate in stil mireasa incepand sa te sarute.
"Wow nu ma asteptam la reactia asta iubitule." ai spus incercand sa te dai jos de la el din brate.
"Hei hei hei ce crezi ca faci? Nu cobori de aici. Mergem in dormitor si te asez pe pat. Trebuie sa fii comoda si sa te simti ca o printesa." a spus urcand scarile.
"Nu trebuie sa ma tratezi chiar asa, ma pot deplasa si singura." ai ras.
"Nu nu nu. Trebuie sa te rasfat." a insistat ajungand in dormitor. Te.a pus pe pat si s.a asezat langa tine ridicandu.ti tricoul,desenand cerculete cu degetul pe burta ta.
"Deci de cate saptamani?" a intrebat.
"Cinci." ai raspuns zambind. Erai foarte fericita ca a reactionat asa.
"Hmm...cum a fost atunci?" a intrebat si erai confuza.
"Poftim?" ai intrebat.
"Incerc sa imi dau seama cum a fost acum cinci saptamani cand am facut.o, stii tu, cred ca a fost genial pentru ca asa e de fiecare data." a spus mandru si te.ai inrosit.
"Niall!" l.ai lovit in umar in joaca si a inceput sa rada.
Si.a pus capul jos langa al tau si te.a privit intens.
"Te iubesc." a spus si te.a sarutat.
"Si eu te iubesc." ai raspuns sincer.
"Stii care e un lucru pe care il ador la tine printre alte o mie bineinteles?" te.a intrebat.
"Care?"
"Faptul ca esti atat de sincera cand rostesti cuvintele astea. Pot citi sinceritatea in ochii tai cand spui 'te iubesc'."
"Poate pentru ca e cat se poate de adevarat." ai spus si l.ai pupat din nou.
"O sa fim niste parinti geniali." a spus punandu.si mana in jurul tau.
"Stiu." ai zambit.
"Pe viitor, daca o sa mai fii insarcinata sa nu iti fie frica sa imi spui."
"Woah cred ca ajunge un copil."
"Vreau neaparat si o fetita si un baiat deci muncim pana o sa ii avem." a spus si ti.a facut cu ochiul determinandu.te sa razi.
"O sa fii cea mai buna mama din lume iubito."
"Si tu cel mai bun tata." ai soptit si ti.ai unit buzele cu ale sale.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Am incercat sa imbin ceva amuzant cu cateva parti romantice si dragute si a iesit asta. Sper din tot sufletul ca ti.a placut Rebe ♡
CITEȘTI
One Direction One Shots/Imagines [Romanian]
Fanfiction~One shot-uri cu One Direction~ Daca aveti propuneri sau idei, imi puteti trimite un mesaj. O sa incerc sa le iau in considerare. Coperta realizata de GraphicFellas